بازگشت به یادماندنی یوونتوس در روز رونمایی از کریستیانو رونالدو!

اولین بازی کریستیانو رونالدو در لیگ ایتالیا! + تصاویر و جزئیات

یوونتوس در دیداری که اولین بازی کریستیانو رونالدو در سری آ ایتالیا محسوب می شد، و در حالیکه از حریف خود عقب بود موفق شد در دیداری تماشایی با نتیجه ۲-۳ کیه وو را مغلوب کند.

کریستیانو رونالدو با پیراهن یوونتوس

مجله اینترنتی پارسی گو: یوونتوس موفق شد در دیداری تماشایی که اولین بازی کریستیانو رونالدو در لیگ ایتالیا محسوب می شد با نتیجه ۲-۳ کیه وو را مغلوب کند. بیانکونری در شرایطی که تا اواخر بازی ۱-۲ عقب بود، در نهایت با گل های دقایق پایانی بونوچی و برناردسکی موفق شد به اولین پیروزی فصل دست یابد.

جزئیات بازی یوونتوس با کیه وو، و رونمایی از کریستیانو رونالدو

بازی با برتری یوونتوس آغاز شد و این تیم خیلی سریع و در دقیقه ۳ موفق شد روی پاس کیه لینی در محوطه جریمه و ضربه دقیق سامی خدیرا به گل اول دست یابد.

در ادامه توپ و میدان به طور کامل در اختیار یوونتوس بود و دقایقی بعد خوان کوادرادو در موقعیتی بسیار خوب و در حالیکه چند بازیکن دیگر شرایط خوبی داشتند خودش اقدام به ضربه زدن کرد که شوت او به بیرون رفت.

کریستیانو رونالدو کیه وو یوونتوس 2

در دقیقه ۱۸ رونالدو در گوشه محوطه جریمه کیه وو صاحب بخت خوبی برای گلزنی شد اما ضربه روپای او از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیق ۳۱ این داگلاس کاستا بود که می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه والی او با اختلاف کمی راهی بیرون شد.

اما در دقیقه ۳۸ این کیه وو بود که بر خلاف جریان بازی به گل رسید. روی ارسال جاکرینی، استپینسکی موفق شد روی غفلت مدافعان یوونتوس و با یک ضربه سر گل تساوی را به ثمر برساند. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول با تساوی ۱-۱ به اتمام برسد.

اما بعد از گذشت دقایقی از نیمه دوم کیه وو صاحب یک ضربه پنالتی شد تا امانوئل جاکرینی در عین ناباوری در دقیقه ۵۵ کیه وو را پیش اندازد.

۵ دقیقه بعد یوونتوس می توانست به گل تساوی دست یابد اما ضربه سر محکم رونالدو روی ارسال پیانیچ با مهار دیدنی سورنتینو همراه بود. در دقیقه ۶۵ یک بار دیگر رونالدو با یک ضربه تماشایی بخت خود را برای گلزنی امتحان کرد اما باز هم دروازه بان کیه وو تیمش را نجات داد.

در دقیقه ۷۲ و با ارسال رونالدو، مانژوکیچ می توانست با یک ضربه سر بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه او هم به بیرون رفت.

اما حملات یوونتوس بالاخره نتیجه داد و در دقیقه ۷۶ و روی ارسال برناردسکی از روی نقطه کرنر، لئوناردو بونوچی با یک ضربه سر دقیق گل تساوی را به ثمر رساند.

دقایقی بعد رونالدو پشت یک ضربه ایستگاهی در گوشه زمین قرار گرفت اما ضربه محکم او توسط سورنتینو دور شد. در اواخر بازی یوونتوس توسط مانژوکیچ به گل رسید اما داور بعد از بازبینی صحنه و به دلیل خطای هند رونالدو آن را مردود اعلام کرد.

اما بالاخره یوونتوس در اوقات اضافی و با ضربه دقیق برناردسکی از درون محوطه به گل سوم رسید تا بازگشتی بزرگ داشته و در خانه کیه وو به برتری برسد.

کریستیانو رونالدو کیه وو یوونتوس 1

کریستیانو رونالدو پرتلاش اما ناکام در بازی اول

ستاره جدید یوونتوس در اولین دیدارش برای این تیم علی رغم تلاش زیادی که انجام داد، موفق به گلزنی نشد. سرانجام انتظار هواداران یوونتوس برای دیدن کریس رونالدو در اولین دیدار رسمی اش با پیراهن این تیم به پایان رسید و او امروز مقابل کیه وو به میدان رفت.

رونالدو در ترکیب اولیه یوونتوس به عنوان مهاجم نوک حضور داشت و خوان کوادرادو، پائولو دیبالا و داگلاس کاستا پشت سر او قرار داشتند. رونالدو تا دقیقه ۶۵ و زمان ورود ماریو مانژوکیچ در این پست بازی کرد و پس از آن و با بیرون رفتن داگلاس کاستا به سمت چپ منتقل شد.

او در مدتی که به عنوان مهاجم نوک بازی کرد، چندان درخشان نبود و در ۲۵ دقیقه پایانی و با قرار گرفتن در سمت چپ، عملکرد بهتری داشت؛ اتفاقی که ممکن است به تغییر پست بازی او در دیدارهای آینده منجر شود؛ هرچند او در دو فصل گذشته در رئال بیشتر به عنوان مهاجم بازی کرد و خودش هم تمایل بیشتری برای بازی در محوطه جریمه حریفان دارد.

رونالدو در دیدار امشب در مجموع ۸ ضربه به سمت دروازه کیه وو زد اما در نهایت موفق به گلزنی نشد ولی یوونتوس توانست در پایان با نتیجه ۳-۲ به پیروزی برسد.

کریستیانو رونالدو کیه وو یوونتوس

آلگری: حیف شد کریستیانو رونالدو گل نزد

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که دیدار امشب مقابل کیه وو نشان داد که تیمش نمی تواند در هیچ دیداری خود را از پیش برنده بداند.

یوونتوس در حالی امشب مقابل کیه وو به پیروزی ۳-۲ رسد که تا دقیقه ۷۵، ۲-۱ از حریف عقب بود اما شاگردان آلگری با زدن دو گل در دقایق پایانی توانستند به سه امتیاز این دیدار برسند.

آلگری در پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:” ما گاردمان را کمی پایین نگه داشتیم؛ حتی در پاسکاری های مان زیرا فکر می کردیم که بازی در دست مان است و کمی ضرباهنگ بازی را کم کردیم.

ما اجازه دادیم حریف ما را پرس کند، بد دفاع کردیم و در نهایت گل خوردیم. این پیروزی فوق العاده ای بود که ما به آن نیاز داشتیم زیرا ما به این یادآوری از همین هفته ابتدایی نیاز داشتیم که هر دیدار سری آ دشوار است و در هیچ دیداری از پیش، پیروز نیستیم. مهمترین مسئله در چند هفته ابتدایی، کسب امتیازات خانگی است.”

کریس رونالدو، ستاره جدید یوونتوس، در این دیدار اولین بازی رسمی اش را برای بیانکونری انجام داد اما موفق به گلزنی نشد. آلگری در مورد او گفت:” رونالدو از نظر بدنی در شرایط مناسبی قرار دارد. او فقط ۷ روز با ما تمرین کرد و واقعا عملکرد خوبی داشت. واقعا حیف شد که او نتوانست گل بزند.

این به ویژگی های بازیکنان نزدیک به او بستگی دارد. او امروز چندین ضربه به سمت دروازه داشت. سورنتینو (دروازه بان کیه وو) چندین بار دروازه تیمش را نجات داد. چند حرکت خوب هم بود که توسط هافبک ها به سرانجام نرسید.

من بیش از همه، تحت تاثیر جا افتادن رونالدو در تیم قرار گرفتم. او در رختکن بسیار خوشحال است و موقعیت های خوبی هم داشت. مهمترین مشکل ما در این دیدار، کاهش تمرکز تیم بود. ما نمی توانیم اجازه بدهیم چنین اتفاقی رخ بدهد.”

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: ورزش سه

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *