روستای بخوان بهشت پنهان شمال استان هرمزگان!

روستای بخوان در استان هرمزگان + تصاویر

آب و هوای بی نظیر و سرسبزی روستای بخوان و ساعات کم آفتابی بودن و گذر آب های روان این روستا را به یکی از جذاب ترین مکان های گردشگری هرمزگان تبدیل کرده است.

روستای بخوان هرمزگان

مجله اینترنتی پارسی گو: آب و هوای بی نظیر، سرسبزی و سرزندگی روستای بخوان و ساعات کم آفتابی بودن این مکان و گذر آب های روان در هر نقطه از این روستا، روستای بخوان را به یکی از جذاب ترین مکان های گردشگری استان هرمزگان تبدیل کرده است.

روستای بخوان 2

روستای بخوان بهشت پنهان هرمزگان

روستای بخوان را که در شمالی ترین نقطه استان هرمزگان واقع شده را باید یکی از بهشت های گم شده در روی زمین دانست. این روستا در ارتفاع ۱۶۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و آب و هوای آن معتدل کوهستانی است که در بهار و تابستان هوایی مطبوع و در زمستان هوایی سرد و متفاوت از سایر نقاط استان هرمزگان دارد.

روستای بخوان 3

اقلیم منحصر به فرد روستای بخوان سبب کاشت و تولید انواع میوه‌ها شده است که از سرشناس ترین این محصولات می توان به پرتقال، نارنگی، لیمو ترش، لیمو شیرین، زردآلو، آلوچه، سیب‌، گردو، انگور، خرما و انار اشاره کرد.

روستای بخوان هرمزگان 1

آب و هوای بی نظیر روستای بخوان سرسبزی و سرزندگی آن و ساعات کم آفتابی بودن این مکان و گذر آب های روان در هر نقطه از این روستا، بخوان را به یکی از جذاب ترین مکان های گردشگری استان هرمزگان تبدیل کرده است.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: شبکه اطلاع رسانی هرمز

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *