مارادونا از مادورو حمایت و ترور نافرجام رئیس جمهور ونزوئلا را محکوم کرد!

حمایت مارادونا از رئیس جمهور ونزوئلا!

مارادونا نوشت: تلاش برای ترور مادورو تلاش برای ترور مردم است، ونزوئلا تسلیم نخواهد شد، من برای شما آرزوی ادامه قدرت و حضور دارم، دوست عزیز من.

مارادونا و رئیس جمهور ونزوئلا

مجله خبری تحلیلی پارسی گو: مارادونا اسطوره فوتبال جهان از مادورو حمایت و ترور نافرجام رئیس جمهور ونزوئلا را محکوم کرد. دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال جهان و آرژانتین در پیامی به حمایت از رئیس جمهور ونزوئلا پرداخت.

مارادونا در پیامی نوشت: تلاش برای ترور مادورو تلاش برای ترور مردم است، ونزوئلا تسلیم نخواهد شد، من برای شما آرزوی ادامه قدرت و حضور دارم، دوست عزیز من.

ماجرای سوء قصد به جان نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا

بامداد یکشنبه (به وقت تهران) وقوع یک حادثه امنیتی در جریان سخنرانی «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا، مراسم حضور وی در جمع نظامیان این کشور در «کاراکاس» را نیمه‌کاره گذاشت.

این حادثه زمانی رخ داد که مادورو در حال سخنرانی بود و تلویزیون ونزوئلا هم به صورت زنده در حال پخش مراسم بود. تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد که ناگهان از آسمان صدای انفجار شنیده می‌شود و مادورو و همراهانش از این صدا جا می‌خورند.

واشنگتن بارها مخالفت خود را با دولت کنونی ونزوئلا اعلام و ابراز امیدواری کرده است که مردم این کشور روزی «آزادی» خود را به دست آورند. واشنگتن مادورو را «دیکتاتور» توصیف و تحریم‌های گسترده‌ای را علیه دولت او اعمال کرده است.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: خبرگزاری فارس

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *