اغتشاشات دیشب در کرج! + تصاویر

جزئیات اغتشاشات دیشب کرج! + تصاویر

اغتشاشات کرج ساعت ۶ عصر روز جمعه در محله مرکزی شهر اشتهارد آغاز شد و ساعت ۹ شب اغتشاشگران به سمت حوزه علمیه شده حرکت کردند و قصد داشتند تا حوزه علمیه را به آتش بکشند.

مجله خبری تحلیلی پارسی گو: در پی اعتراضات به گرانی و وضعیت اقتصادی بعد عده ای از معترضان چند روزی است که در بعضی از شهرها دست به تجمع و اعتراضات دسته جمعی زده و به خیابان ها ریختند. عده ای آشوبگر هم فرصت طلب برای ایجاد اغتشاشات و ناآرامی بیشتر و ایجاد تنش دست به اقدامات خشن و ایجاد نا آرامی زدند.

حتما بخوانید

جزئیات حمله به حوزه علمیه اشتهارد کرج در اغتشاشات دیشب!

حمله به حوزه علمیه اشتهارد کرج در اغتشاشات شب گذشته

حوزه علمیه شهرستان اشتهارد توسط عده ای عاشق گر و فرصت طلب مورد حمله قرار گرفت که این اتفاق در تاریخ جمعه شب ۱۲ مرداد در سال ۹۷ اتفاق افتاد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اشتهارد درباره حمله عده ای اخلالگر به حوزه علمیه گفت: افراد آشوبگر با ابزاری چون آجر و سنگ به در و دیوار و نمای بیرونی حوزه علمیه ماهدشت حمله کرده و شیشه های نمازخانه و شیشه های بیرونی ساختمان مورد هجوم قرار داده را شکستند.

این افراد در حین حمله به حوزه علمیه رشته‌ها شعارهای هنجار شکنانه و ضد نظام را سر داده بودند. این افراد قصد آشوب داشته و هدف آنها خرابکاری بوده و به اغتشاش کشیدن تجمعات بر حق مردم بوده که به نحوی آب در آسیاب دشمن می ریختند.

در همین رابطه حجت‌الاسلام هندیانی نیز توضیحی درباره آخرین وضعیت حمله به حوزه علمیه اشتهارد گفت: از چند روز قبل گروه های معاند و ضد نظام، مردم را به تجمع و آشوب و ایجاد اخلال در نظم و آرامش کشور دعوت به تجمع و تظاهرات می کند.

عکس حمله اغتشاشگران به حوزه علمیه اشتهارد کرج

حمله اغتشاشگران به حوزه علمیه اشتهارد کرج

آخرین وضعیت اغتشاشات کرج

گروهی فریب خورده چگونه حرف های گروه های معاند و ضد انقلاب خارج از کشور و رسانه های غربی را میخورند در ساعت ۶ عصر روز جمعه در محله مرکزی شهر اشتهارد جمع شدند.

آنها بعد از تجمع در ساعت ۹ شب به سمت حوزه علمیه شده حرکت کردند و قصد داشتند تا حوزه علمیه را به آتش بکشند که این کار را با شکستن پنجره ها و شیشه ها توسط سنگ و آجر شروع کردند.

آشوبگران موفق به آتش کشیدن حوزه علمیه نشده و فقط توانستند پنجره ها و نمای بیرونی حوزه را مورد حمله خود قرار دهند. بعد از شکستن شیشه ها و درب ها محل را ترک کردند و نتوانستند به مقصد خود را که آتش زدن حوزه بود، نائل آیند‌.

اغتشاشات کرج یک کشته و حمله به حوزه علمیه

دستگیری عوامل اغتشاشات در اشتهارد کرج

بعد از لحظاتی آرامش در محل این بار دوباره عده کمی در مقابل حوزه تجمع کردند و شعارهای هنجارشکنانه و ضد نظام و ضد انقلاب را سر دادند که این افراد آشوبگر توسط نیروهای ضد شورش متفرق شدند.

بعد از متوقف شدن افراد آشوبگر پلیس شناسایی و تصویر برداری از این افراد دنبال کشف هویت و دستگیری این افراد می باشد.

طبق تحقیقات و بررسی های انجام شده و کشف هویت بعضی از این افراد دستگیر شدند و شناسایی باقی آشوبگران نیز ادامه دارد. قبلا اعلام شده است که با اخلالگران آرامش و امنیت کشور و آشوبگران برخورد قاطع صورت خواهد گرفت و این تجمعات غیر قانونی و بر خلاف خواسته وزارت کشور است و مجوزری برای صدور این تجمعات صادر نشده است.

حتما بخوانید

کشته شدن یک شهروند و حمله به حوزه علمیه در اغتشاشات کرج!

اغتشاشات روزهای گذشته در شهرهای اصهفان و شیراز

لازم به ذکر است که چند روزی است که در شهرهاب شیراز و اصفهان و کرج و مشهد که حتی طلاب مشهد بعد از نماز جمعه نیز در تجمع اعتراضی مسالمت آمیز در انتقاد از دولت و وضعیت اقتصادی دست به تجمع زدند.

در همین رابطه باید گفت که در این اعتراضات مردم انتقاد به وضع معیشتی و گرانی و ناثباتی وضعیت ارز و دلار دارند و خواهان برخورد جدی با اخلاگران و فاسدان اقتصادی هستند.

همچنین یکی دیگر از خواسته های مردم و اجتماع کنندگان خواستار پاسخ دولت به وضعیت موجود هستند و که هرچع زودتر آرامش به بازار ارز و دلار و سکه بر گردد.

حتما بخوانید

تجمع اعتراضی مردم مشهد در واکنش به گرانی! + عکس

مردم شهرهای شیراز و اصفهان نیز با تجمع در میادین دست به اعتراض زده و خواهان رسیدگی فوری به وضع مردم شدند.

حتما بخوانید

تجمع اعتراضی مردم شیراز در واکنش به گرانی! + تصاویر

این درحالیست که رهبر انقلاب نیز خواهان رسیدگی سریعتر به وضع معیشیتی مردم شده اند و بیشتر چهره های مشهور هنری و سیاسی نیز به این گرانی و بی ثباتی شده و انتقاد کردند.

رضا رشیدپور نیز در برنامه حالا خورشید نیز گفت: مسئولان سه قوه باید با مردم حرف بزنند و شفاف سازی کنند و علت این وضع موجد را با مردم در میان بگذارند.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: http://shaboneh.ir

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *