زندگینامه میرطاهر بدل رهبر انقلاب + عکس و فیلم!

میرطاهر بدل رهبر انقلاب کیست؟

در این مطلب قصد داریم مروری داشته باشیم بر زندگی میرطاهر بدل رهبر انقلاب! چند وقتی است که رسانه های مخالف نظام اسلامی کشف تازه ای انجام داده اند و آن وجود شخصی است به نام میرطاهر بدل رهبر انقلاب!

همه چیز درباره میرطاهر بدل رهبر انقلاب

مجله خبری تحلیلی پارسی گو: در این مطلب قصد داریم مروری داشته باشیم بر زندگی میرطاهر بدل رهبر انقلاب! چند وقتی است که رسانه های مخالف نظام اسلامی کشف تازه ای انجام داده اند و آن وجود شخصی است به نام میرطاهر بدل رهبر انقلاب! تصاویر و فیلم های مربوط به میرطاهر را نیز می توانید در این مطلب ببینید.

میرطاهر بدل رهبر انقلاب کیست و کی متولد شد؟

همزمان با افشاگری! نوریزاد که نظریه های مثال زدنی اش او را ستاره آفاق کرده است (به عنوان نمونه وی ستاره های شیطان پرستی را روی رساله آیت الله نوری همدانی کشف کرده است!) سایت بالاترین هم مطلبی کار کرد با عنوان «سناریوهای مرگ خامنه ای و حکومت بدل او میرطاهر»! در این مطلب آمده است: «ظاهرا فردی به نام میرطاهر که از خامنه ای جوان تر است, در اتاق فکر خامنه ای به عنوان بدل انتخاب و گریم/ عمل شده است و به خاطر وخامت حال خامنه ای در بیشتر موارد این میرطاهر است که سرزنده و شاداب در مراسم ها شرکت و سخنرانی می کند. از آنجا که خامنه ای احتمالا به زودی بمیرد از دید من دو سناریو مطرح است:

۱. اول این که بدل داشتن خامنه ای خبر خوشحال کننده ای نیست چون اگر اتاق فکر نظام قصد اصلاح واقعی امور بعد از مرگ خامنه ای را می داشت باید از طراحی و به خدمت گرفتن هرگونه بدل خودداری می کرد تا بعد از به سر رسیدن عمر خامنه ای، میرطاهر نقش او را به مدت ۱۰ سال دیگر بازی نکند. این اتاق فکر می توانست بعد از خامنه ای راه را برای اصلاحات جدی هموار کند چیزی که با بدل و بدل های خامنه ای امکان پذیر نیست. این ها ظاهرا حتما باید ۱۰ سال دیگر عمر خامنه ای را کش بدهند (حتی شده با بدل سازی) تا امام زمان موهوم ظهور و قیام کند.

۲. سناریوی دوم این که اگر خامنه ای بمیرد مرگش را اعلام نمی کنند و میرطاهر همچنان رهبر می ماند. اوضاع که به هر دلیل به هم ریخت ناگهان میرطاهر به واسطه عناصر پشت پرده غیب می شود و مرگ خامنه ای را اعلام می کنند و سپاه کودتا می کند.» (پایان مطلب بالاترین)

همانطور که مشاهده می شود، نویسنده مطلب فوق نه تنها وجود میرطاهر بدل رهبر انقلاب را کشف کرده است، بلکه بعد از این کشف مهم، سناریوهای نظام اسلامی برای آینده را نیز پیشگویی کرده است. البته در بحث ظهور حضرت مهدی (عج) و شگفتی ها و نشانه های آخر الزمان، مطلب دیگری در آینده (انشاء الله) تقدیم خواهد شد. لیکن در رابطه با تحلیل فوق رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند: «برای اینکه این کار غلط، غلط بودنش پنهان بشود، اطراف او فلسفه درست میشود! فلسفه میبافند؛ استدلال برایش درست میکنند! از ابتلائات بزرگ انسانها این است» (دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از طلاب و روحانیون در سال ۱۳۸۸)

افشاگری آمد نیوز درباره میرطاهر بدل رهبر انقلاب

پس از محمد نوریزاد و سایت بالاترین (و دیگر رسانه های حقیقت جو!) اینبار نوبت به آمد نیوز می رسد تا با انتشار تصاویری علیه میرطاهر بدل رهبر انقلاب دست به افشاگری بزند.

همانطور که می دانیم، تمام مطالب آمد نیوز مستند و مستدل است و بنابراین در این رابطه، یعنی شناساندن میرطاهر نیز آمد نیوز با ارائه سندی دست به افشاگری زده است.

تصویر سندی که آمد نیوز درباره میرطاهر بدل رهبر انقلاب افشا کرد:

افشاگری آمد نیوز درباره میرطاهر بدل رهبر انقلاب

افشاگری آمد نیوز درباره میرطاهر بدل رهبر انقلاب

همانطور که در مطلب فوق مشاهده می شود، در تصویر منتشر شده آمد نیوز، که ادعا شده است میرطاهر در آن حضور دارد، دست راست رهبر انقلاب سالم است! طبق ادعای آمد نیوز، میرطاهر فراموش می کند که دست راست رهبر انقلاب اسلامی مجروح است! و همین فراموشی موجب گافی می شود که آمد نیوز به عنوان سندی علیه وجود میرطاهر افشا می کند!

اما واقعیت چیست؟ آیا میرطاهر واقعا فراموش کرده است که نباید دست راست سالم خود را نشان دهد؟ آیا عکاسان نیز فراموش کرده اند که حداقل از او و دست راستش عکس نگیرند؟ و آیا ناشران بنر هم فراموش کرده اند که دست راست رهبری مجروح است؟ آیا کسی نبوده که به میرطاهر تذکر بدهد که آقای میرطاهر، تو جای رهبری نقش بازی می کنی که تیزهوشی اش زبانزد آفاق است و حتی دشمنان نیز به ذکاوت او گواهی می دهند! پس خود را به حماقت نزن! و دست راستت را پنهان کن! راستی چرا میرطاهر این مسئله ساده را فراموش می کند؟ و راستی چرا کسانی که میرطاهر را به جای رهبر انقلاب می نشانند، فکری به حال دست راست او نکرده اند؟

پاسخ ساده است: فوتوشاپ! آنهم وقتی پای آمد نیوز وسط باشد، می شود فوتوشاپ به شکلی احمقانه! من به عنوان راقم این سطور بارها از خودم سوال می کردم که چطور امثال آمد نیوز، با این شایعات و خزعبلات به کارشان ادامه می دهند؟ مدتها این سوال در ذهنم بود تا اینکه افرادی را دیدم که بدون فکر و تأمل، همین مطالب آمد نیوز را به عنوان سندی علیه نظام اسلامی و علیه همه چیز قبول می کنند! و وقتی وارد بحث و گفتگو با این افراد می شدم، می دیدم اوضاع خراب تر از آن است که بشود با دلیل و منطق نظرشان را نسبت به دروغ های آمد نیوز تغییر داد. بنابراین حق را به آمد نیوز می دهم. آمدنیوز باید باشد و باید کار کند. بالاخره یک عده ای خوراک رسانه ای شان از این رسانه تأمین می شود.

تصویر واقعی رهبر انقلاب که آمدنیوز با فوتوشاپ ناشیانه ای فقط آنرا چرخانده است مشاهده کنید:

تصویر رهبر انقلاب و فوتوشاپ شده آن

تصویر رهبر انقلاب و فوتوشاپ شده آن

وبلاگ قاسم محلاتی با نشر تصویر فوق می نویسد: «عکسی که کانال آمدنیوز از آن استفاده کرده است تا ماجرای تخیلی بدل رهبری را دامن بزند، توسط نرم افزار فتوشاپ و با ابزار mirror دستکاری شده است!»

عکس میرطاهر بدل رهبر انقلاب

تصویر دیگری که از میرطاهر به عنوان بدل رهبر انقلاب اسلامی «افشا!» شده است تصویر زیر است:

تصویر میرطاهر بدل رهبر انقلاب

تصویر میرطاهر بدل رهبر انقلاب

البته افشاگری های آمدنیوز و روح الله زم (و سایر رسانه های معاند) درباره بدل رهبر انقلاب به تصویر فوق ختم نمی شود و وی درباره گوش رهبری نیز تصاویری را منتشر می کند. در ادامه درباره سایر تصاویر نیز بحث خواهیم کرد.

افشاگری روح الله زم و آمد نیوز درباره میرطاهر بدل رهبر انقلاب

افشاگری روح الله زم و آمد نیوز درباره میرطاهر بدل رهبر انقلاب

اما ماجرای این تصویر چیست؟ فیلم زیر به خوبی بیانگر واقعیت تصویر فوق است. اما توضیح اینکه دروغ پراکنان، با انتخاب تصویری از رهبر انقلاب در دیدار با شاعران در سال ۱۳۹۰ و چرخاندن آن، بدون اینکه مختصری روی آن کار کنند یا وقت بگذارند، همان تصویر را به عنوان تصویر میرطاهر منتشر می کنند! فیلم زیر را ببینید تا همه چیز روشن شود:

ماجرای تفاوت لاله گوش میرطاهر بدل رهبر انقلاب با آیت الله خامنه ای

یکی دیگر از نکاتی که امثال آمدنیوز درباره آن بحث می کنند، تفاوت در لاله گوش رهبر انقلاب با بدل فرضی ایشان یعنی میرطاهر است. توضیح اینکه گوش رهبر انقلاب یک برآمدگی کوچک دارد در حالیکه گوش میرطاهر بدل رهبر انقلاب آن برآمدگی را ندارد و همین تفاوت(!) موجب افشاگری و لو رفتن میرطاهر شده است!

تصاویر تفاوت گوش رهبر انقلاب با بدلشان را ببینید:

تفاوت گوش رهبر انقلاب با بدلشان میرطاهر

تفاوت گوش رهبر انقلاب با بدلشان میرطاهر

تفاوت گوش میرطاهر با رهبر انقلاب

تفاوت گوش میرطاهر با رهبر انقلاب

تفاوت لاله گوش رهبری با میرطاهر

تفاوت لاله گوش رهبری با میرطاهر

لاله گوش رهبر انقلاب و تفاوت آن

لاله گوش رهبر انقلاب و تفاوت آن

اما واقعیت چیست؟ همانطور که مشاهده می کنید، در تصاویر منتشر شده از رهبر انقلاب (و میرطاهر بدل ایشان!!) تفاوت آشکاری در بخش لاله گوش وجود دارد. علت چیست؟ آیا متخصصان فراموش کرده اند لاله گوش میرطاهر بدل رهبر انقلاب را اصلاح کنند؟

تصویر زیر را ببینید تا همه چیز روشن شود:

حقیقت تفاوت لاله گوش رهبر انقلاب در تصاویر

حقیقت تفاوت لاله گوش رهبر انقلاب در تصاویر

سایت نازکبین با انتشار تصویر فوق می نویسد: «چگونه برای رهبری عزیز بی‌بدیلمان، بدل می تراشند! درباره عناد آمدنیوز و امثال‌شان با اسلام و انقلاب همین بس که می‌کوشد اعتقاد مردم به جایگاه ولایت فقیه و شخص امام خامنه‌ای را بکاهد و در این راستا از انواع حربه‌ها استفاده می‌کند که یکی از مضحک‌ترین‌شان این است که مدعی شده‌اند ایشان بدل دارند و حتی برای این بدل اسم میرطاهر هم مطرح کرده اند! این رسانه های برای این که دروغ بزرگ بدل رهبری قابل باور باشد از چند تکنیک استفاده می‌کند از جمله این که مدام این ادعا را تکرار می‌کند چرا که حتی دروغ‌های بزرگ را با تکرار می‌توان در ذهن افرادی که فاقد سواد رسانه‌ای هستند به عنوان یک گزینه محتمل و حتی موثق نشاند.

آمدنیوز در کنار تکرار این ادعای مضحک برای آنها شواهدی نیز جعل می‌کند از جمله این که مثلا تصویر رهبری را قرینه می‌کند و می‌گوید دست راست‌شان در این تصویر مجروح نیست! یا مدعی می‌شود لاله گوش ایشان در تصاویر مختلف شبیه هم نیست و مدعی می‌شود که لابد یکی از اینها بدلی است در حالی که عموما از دو فریب در این خصوص استفاده می‌کند، مثلا دو تصاویر لاله های گوشهای چپ و راست رهبری را که با همدیگر متفاوت است در کنار هم میگذارد و نتیجه میگیرد اینها دو نفر هستند!

یا دو عکس با دو زاویه کاملا متفاوت نورپردازی را در کنار هم قرار می‌دهند که برجستگی‌های دو تصویر از لاله گوش متفاوت به نظر برسد یا این که لاله گوش اشخاص دیگری مثل آیت الله علم‌الهدی را با کادر بسته که فقط محاسن و گوش و عمامه مشخص باشد در کنار تصویر لاله گوش امام خامنه‌ای قرار می‌دهد و مدعی تفاوت اینها می‌شود! یا با استفاده از تصاویر فوتوشاپ، برای تصویر امام خامنه‌ای موی بلند می‌گذارد یا تغییرات دیگری ایجاد می‌کند و مدعی می‌شود که این تصویر بدل رهبری است! و در آینده حتی امکان دارد از روش‌های دیگری هم برای باورپذیری این ادعای دروغین استفاده کند که البته جملگی فریب و جعل هستند و باید برای افرادی که فاقد سواد رسانه‌ای و در معرض باور این دروغ‌ها هستند، مسائل را روشن کرد.

دشمن برای ضربه به اسلام و انقلاب از هیچ حربه مضحک یا فریب یا جعلی فروگذار نمی‌کند حتی اگر توهین به شعور اعضای خود باشد و قطعا این را بر بستر ضعف سواد رسانه‌ای بنا می‌نهد که اگر مهیا نبود، بیش از ۱ میلیون نفر در کانالی که روزی را بدون دروغ و جعل سپری نمی‌کند عضو نمی‌شدند! و متاسفانه دولت هم این فضا را نشانه آزادی بیان می‌داند و با منتقدان به بخش مسموم فضای مجازی به مثابه منتقدان نقد و نقدپذیری برخورد می‌کند در حالی که خود دولت حتی حضور یک کارشناس منتقد در مناظره تلویزیونی را برنمی‌تابد و علیه او بیانیه تهدیدآمیز صادر می‌کند!» (پایان مطلب سایت نازکبین)

واکنش طنز به دروغ پراکنی آمدنیوز درباره بدل رهبر انقلاب

یکی از تصاویری که در واکنش به دروغ پراکنی آمدنیوز و رسانه های مانند آن منتشر شد، عکسی از لوییز فیگو است که تصویر لاله گوش او زیر ذره بین قرار گرفته است. در واقع از قول آمد نیوز در این تصویر طنز افشا شده است که لوییز فیگو که به ایران آمد هم لوییز فیگوی واقعی نیست! بلکه بدل اوست! این تصویر را به عنوان آخرین تصویر این مطلب مشاهده بفرمایید:

بدل لوییز فیگو لو رفت

بدل لوییز فیگو لو رفت

در پایان بیان این نکته را ضروری می دانم که ورود به بحث شایعه میرطاهر، نه از باب دامن زدن به آن، که به جهت روشنگری انجام گرفته است. جستجوهای انجام شده راقم این سطور تا هنگام تنظیم این مطلب نشان می داد مطلب جامع و کاملی در این رابطه کار نشده است. البته علت آن هم روشن است. این شایعه به قدری مضحک است که نیاز به نقد و بررسی ندارد! اما اگر ذهن یک نفر هم با مرور این مطلب در رابطه با این شایعه روشن شود کافیست. به هر جهت تنظیم این مطلب در روز چهارشنبه ۱۰ مرداد ۹۷ و با آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای و با التماس دعای خیر از همۀ عزیزان به پایان رسید.

تهیه و تنظیم: مجله خبری تحلیلی پارسی گو (احمد طحانی)
منابع: ۱. بالاترین ۲. وبلاگ قاسم محلاتی ۳. خامنه ای دات آی آر ۴. سایت نازکبین ۵. صفحه اینستاگرامی شایعات
(تمامی تصاویر این مطلب از سرچ گوگل و سایت های مختلف به دست آمده است)

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

358 دیدگاه در “میرطاهر بدل رهبر انقلاب کیست؟

    1. غیرت ایرانی

      بله مملکت به فنا رفته.اما نه به دست ولی امر مسلمین
      بلکه بدست مزدوران امریکایی مثل روحانی و برخی از مسئولین دیگر.
      اگر مسئولین فقط یکبار به حرف رهبر گوش کنند وصع ما هم خوب میشود
      آن وقتی که مردم برای روحانی رأی میدادند باید به فکر این روزها هم بودند

      1. علی

        روحانی دست نشانده آمریکاست ؟ ؟؟
        اگر هست چرا رهبری اجازه برکناری به روحانی را نداد و گفت تا پایان موعد باید باشد ؟
        آیا رهبری توان شناسایی و برخورد و همچنین منع حظور و رد صلاحیت این اشخاص که به قول شما مزدور هستند را ندارد ؟
        آیا ولی امر مسلمین تا به الان وضع و اوضاع مردم را مشاهده نمیکند و نمیبیند این مسئولین ناکارآمد و نالایق و خائن نباید در این دستگاه دولت حظور داشته باشند ، آیا این رهبر وظیفه ندارد پشت تریبونی که در اختیار دارد تشریف بیاورد و نام این خائنین را اعلام و دستور عزل را صادر کند تا مردم بدانند و اعتماد کنند

          1. جانم فدای رهبر

            ممنون از این سایت خوبتون
            کاش بیشتر باشه از این مدل روشن فکری ها و توضیحات
            متاسفانه بیشتر سایت های ما هم اون وری هستن و چرت و پرت تحویل مردم میدن

            واقعا مطمئنم امام زمان عج به این کارتون افتخار میکنن
            باقدرت و غیرت ایرانی ادامه دهید
            امام زمان عج یاور و محافظتان

        1. سید

          مردم شریف این رئیس جمهور را انتخاب کرده اند. ……………. آیا اگر رئیس جمهور عزل شود عربده عده ای به نام مخالفت با دموکراسی بلند نخواهد شد؟

          1. جعفر

            جانم فدای رهبر.
            فقط میتوانم بگویم لقب تنهاترین سردار در این موقعیت حساس کشور برازنده رهبر معظم انقلاب است. کاش همه به مظلومیت رهبرمان آگاه بودند.ایشان یکنفر هستند در مقابل صدها خائن به مملکت که در ادارجات مختلف عین علف هرز به جون مردم کشورمان که در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی هستند افتاده اند و خود را به خاطر مال دنیوی به دشمنان اسلام ومستکبران عالم فروخته اند. فقط یک مثال میزنم که هر انسان باسواد وبیسواد قانع شوند آیا سرپرست یک خانواده مثلا پنج نفری میتواند رضایت هر پنج نفر خانواده را بصورت کاملا مساوی وعدلانه طوری که همه افراد آن خانواده با تمام وجود و از ته دل راضی باشند جلب کند معلوم است که نمیتواند همه را کاملا راضی نگهدارد ، باور کنید در این خانواده که هم دختر و پسر و همسر و کودک و جوان و بزرگسال دارد نمیتوان رضایت همه را طبق شرایت سنی و جایگاه مختلف هستند بطور دلخواهشان جلب کرد صد در صد اختلافاتی در زمینه های مختلف خواهند داشت و اینجاست که سرپرست خانواده گزینه ای را انتخاب میکند که به صلاح کل خانواده باشد و خانواده را از متلاشی شدن آنهم بخاطر نظر منفی یک نفر نجات دهد حال قضاوت با شما رهبر یکنفر است در مقابل هشتاد میلیون نفر! خب کاملا واضح است که نمیتوان نظر تک تک هشتاد میلیون نفر را کاملا جلب کرد. حتما درصدی از این جمعیت همیشه ناراضی خواهند بود که همه مشکلات کشور را از چشم یک نفر میدانند و اینجاست که رهبر نقش خود را ایفا میکند و تصیمی به نفع اکثریت میگیرد و آنهایی که قانع شدن به اکثریت احترام میگذارند و قانع نشده گان باید یا تحت مراقبت قرار گیرند که به بقیه صدمه نزنند . بخدا من خودم نه از اداره کنندگان کشورم نه از اداره ای حقوق میگیرم و نه در هیچ جای نظام نقشی دارم بنده فقط یک شهروند ایرانیم و بعضی جاها هم بخاطر بعضی تصمیمات درسته شخص خودم هیچ نفعی نمیبرم ضرر هم کنم ولی میدانم این ضرر من حتما به نفع اکثریت جامعه میباشد چون به تمیمات رهبری ایمان دارم.امیدوارم نظرم موجب اذیت و ناراحتی هیچ یک از هموطنانم نشود . ???????????

        2. 313

          اگه رهبری بخواد اون رئیس جمهورتون رو برکنار کنه بخاطر خیانتا ونوکریاش به انگلیس،یه عده مث چی میریزن و عرررر عرررربده میزنن که روحانی داشت خوب کار میکردا رهبری نزاشت!!! همونایی که هیچی حالیشون نیست یه میلیون بدی بهشون به خونواده خودشونم رحم نمیکنن وتج…… میکنن.

          1. یاسین

            اون وقت شما سر شماری کردی ببینی چند نفر از روحانی خوشش میاد؟ ببین اونی که عاشورای ۸۸ و آبان ۹۸ راه انداخت علی خامنه ای بود نه روحانی فقط ساکت باش. چرا انقد پر رو هستین شما؟ اما غصه نخور عزیزم. دیر یا زود از نا امید نادان تا رائفی پور و رهبر و هزار تای دیگه باید از بالای دار تماشا بشن نه تریبون ملا و صدا و سیما

        3. به علی وAsoo

          خخخخخ آدمی اگر پيامبر هم باشد از زبان مردم آسوده نيست،

          زيرا :

          اگر بسيار كار كند، می‌گويند احمق است!{-۵۷-}

          اگر كم كار كند، می‌گويند تنبل است!{-۵۷-}

          اگر بخشش كند، مي‌گويند افراط مي‌كند!{-۵۷-}

          اگر جمعگرا باشد، می‌گويند بخيل است!{-۶-}

          اگر ساكت و خاموش باشد می‌گويند لال است!{-۶-}

          اگر زبان‌آوری كند، می‌گويند ورّاج و پرگوست!{-۶-}
          آری این حکایت شما مردم است که اگر تایدش کند و بگذارد کار کند میگویید چرا عزلش نمی کند اگر نگذارد کارکند وعزلش کند میگویند نزاشت کارکند و …… باتشکر از مسولان سایت پارس گو متشکرم خسته نباشید این حکایت مردم است مسولان پارسی گوی عزیز

          1. ghasemereza182@gmail.com

            رهبرم زنده است اینها اراجیف دشمن ممخصوصا اسراییل است دشمن ۱۰۰۱ فریب ونیرنگ بکار میبندذ سرویسهای جاسوسی اسراییل وامریکا بی کار نمی مانند مثل این عکس متقلبانه

          2. جانم فدای رهبر

            کاری به فرهنگ و نوع رفتارتون ندارم که کاملا مشخصه
            اصلا قابل بحث نیس!
            اما راجب واکسن!
            خب رهبر دکتر نیست!
            شما دکترین؟!
            شما خودتون واکسن تو انالیز کردین!
            ببینین چی توشه!
            امریکا حرومی معلوم نیس چی توش میکنه به خورد مردم میده از زندگی بیندازتشون
            چقددررر هم ک عوارض نازایی داره!!
            امار کشته های امریکا ک بیشتر مابود این یک
            دوم شما ندیدی یا دیدی و دم نمیزنی
            ما دیدیم خانم های باردار که بعد از زدن واکسن هم خودشون و بچشون مردن!
            دقیقا یکی از اشناهای ما به خاطر واکسن امریکاایی که زد دوساله یه بیماری سختی گرفته که هیچکس نمیفمه چشه!!
            اینم بگم که هر دفعه قبول نمیکردن ایرانی بزنن ک اشغاله گیر بودن رو امریکایی اینم نتیجه اش!!!!!
            درست بعد از این واکسن کوفتی به همچنین بیماری مبتلا شد!
            و حالاهم ک دکترا جوابش کردن!
            حتما اینم تقصیر سپاهه!
            کاش یکم فکر کنیم
            ولی از کسی که دائم تو فکر امریکاست و به فکر خیانت به کشورش بهتر برنمیاد!

        4. سلیم

          سپاه قبل از اینکه بنی صدر بخواد انتخاب بشه امد گفت بنی صدر مشکل داره و جاسوسه.اما امام گفت ملاک رای ملت هست و این اقا باید خودش رو نشون بده و یا خودش رو اصلاح کنه تا مردم بفهمند اینها چه کسانی هستند یعنی همون کاری که حضرت علی در جنگ صفین کرد . که بعدها خودش رو نشون داد موجب استیضاحش تو مجلس شد و بعد امام حکم عذلش رو امضا کردند!
          در این دوران هم امام خامنه ای فرمودند این دولت اگر کار خلافی کرده باید در همین دوره جبران و رفع بشه پس روحانی باید بمونه و پاسخگوی رفتار و کسانیکه بهش رای دادن باشه. مجلس هم طبق پیشنهاد ونه دستور رهبری با دولت تعامل کرد که دولت دوباره مثل دولت خاتمی و بنی صدر بهانه نیاره که نمیگذارند کار کنیم! ولی الان میبینم که هر روز بجای تعامل با بقیه قوا همه چیز رو رها کرده و فقط به دنبال دمب کدخداست!
          ضمنا ایشون وظیفه ای ندارند که خائنین رو معرفی کنند. قوه قضائیه ومجلس وظیفه دارند که اینکار در حال انجامه. نمونه اش معاون قوه قضایئه.یا برادران رئیسجمهور و معاون رئیس جمهور و بانک مرکزی و مفسدین اقتصادی! مملکت قانون داره اگه رهبری تو کاری که وظیفه اش نیست دخالت کنه تخلف کرده. ایشون طبق قانون اساسی عمل میکنه.

          1. جانم فدای رهبر

            افرین بر غیرتت
            احسنت
            کاش برن تحقیق کنن
            فقط برن وظایف رهبری رو تو گوگل سرچ کنن
            یکم وقت بزارن مطالعه کنن بعد حرفی رو بزنن

          1. فریکا

            بنده خودم در تلویزیون سخنرانی ایشان را دیدم که دست چپ از کار افتاده و دفرمه شده بود و ایشان دست راست سالم خود را تکان می دادند.

          1. علی

            حالا روحانی که … نظام بود بد. اون نوچه میمونش که سال ۸۸ بخاطرش نصف مملکت رو به خاک و خون کشید چه گلی به سر کشور و نظام زد. تهش آفتابه رو گرفت رو همونا که برای اومدنش اونهمه خون ریختن. این منگول آخریه چی؟ که از قهر همه آدم خسابی های مملکت بالاخره رای آورد و تمام دزد ها رو با هم چید بعنوان سران سه قوه. الان چه گلی به سر مملکته غیر مهاجرت آدم حسابیا و توله پس انداختن عرزشی ها که جمعیت کشور یهو فشل نشه.
            آره واقعا ایشون تنها ترین سردارن. تنهای تنهای اون بالا روی خون و جنازه جوون های مملکت نشسته تا کی مثل ضحاک کله پا بشه. فساد اگر از بیت شروع نشه به راحتی آب خوردن جلوش گرفته میشه.این مملکت گل و بلبل پرفساد علتش اینه که کرم از ریشه اشه

        5. مهدی

          شما که تقصیر رهبر میندازی برای چی خود مردم به روحانی رای دادن دقیقا همونایی که میگن این کارها کار رهبره یادشون رفته که به روحانی رای دادن و دقیقا تمام بدبختی ما به خاطر اون وامونده حسن روحانیه

        6. یه تو دهنی به همه ابلهان عالم ایشالا ...

          هئ هئ هئ روزگار … چه آدمی پیدا کردم تو این زمونه !
          میدونی چرا؟ چون یه عده نفهم رفتن خوب رایشونو دادن حالا تقصیر رو میندازن گردن رهبری بیچاره که همش تقصیر توعه! از اون همه بند قانون اساسی کلا چهار پنج بندش مربوط به ایشونه اینو بدون: گند زدنای شما جمع کردنش که وظیفه رهبری نیست وظیفه ایشون فقط هدایت ماست همین ! بعدم حتی اگه حضرت آقا اینکارو کنن باز یه عده نفهم دیگه میریزن تو خیابونا میگن رهبری داره تو همه امور دخالت میکنه و ما ارداه نداریم و این دیکتاتوره و … ای خدا بکشه شما رو ما از شرتون خلاص شیم …

        7. عمران

          پاسخ شما یکم پیچیده عزیز شما اگر یک تصویری تا جلوی چشم نزدیک کنی این تصویر برایت بسیار مبهم و نا معلوم است ، بنابراین باید زاویه دید را درست کنید تا بفهمید
          زاوید دید رهبری ما خیلی فرق می کند
          ما از قدرت خائین در کشور چیزی نمی دانیم ، اگر اینان در شورش کنند و مانند فته ۸۸ به ایران ضرر بزنند باز هم نمیدانیم چه بلایی سرمان می آید ما از ثروت خائنین خبر نداریم ما از قدرت و رسانه هایی که آنها در اختیار دارند خبر نداریم
          اگر مسئولی را عزل کنند و و طرفداران او به همراه براندازان (از جمله سلطنت طلب ها و گروه های افراطی )
          فراموش نکنید عزل کردن رئیس جمهور با نخست وزیر فرق می کند رئیس جمهور را مردم انتخاب کردند و مورد رای برخی از افراد می باشد
          در ادامه بگویم که شما فارموش نکنید که آمریکا سخت ترین تحریم های تاریخ را بر ایران وضع کرده است

        8. :)

          سلام
          شما از ماجرای بنی صدر چیزی میدونی؟

          حتما میدونی که این آقای روحانی طرفدار کم نداره
          به نظرت اگه امام خامنه ای ایشون رو برکنار کنن، اون ماجرا تکرار نمیشه؟

          1. جانم فدای رهبر

            چقدر خوب جواب دادین
            دقیقا برای هر دو رهبرمون این اتفاق افتاد
            هنوزم هستن طرفداری بی خودی روحانی که تعصبین
            میدونن اشتباه کردن ک رای دادن اما تعصبی میگن خوبه

        9. مهدیار یوسفی

          خب آخه بی فکر اگه روحانی رو برکنار می کرد که برچسب دیکتاتوریبهش می چسبوندید.
          خیلی ها میگن پس چرا امام بنی صدر رو برکنار کرد ولی آقا روحانی رو برکنار نمی کنه. نه عزیز من امام بنی صدر رو برکنار نکرد بنی صدر اسناد خیانت هایش رو شد و مجلس که توسط مردم انتخاب شده با توجه به مدارک خیانت بنی صدر اون رو ازل کرد که بازهم بنی صدر خودش فرار کرد

      2. Asoo

        برا ما چ فرق میکند .یعنی کسی ادعای رهبری و ولی امر مسلمین داره نمیتونه دست دزدها را ازمملکت کوتاه کنه؟البته اگ دست بچه ها خودش و نزدیکترین مهره هاش ب دزدی ها آلوده نباشه قطعا ریشه کن میکنه .
        ۲.اگ رهبر واقعا ایقد درک و شعور نداره ک تو کشور ببینه چ خبره چ ظلمهای میشه؟؟ک این هم از بی لیاقتی های خودش ن دیگران ن رایس جهمور
        ۳.چرا رهبر ایران نمیاد کارنامه کاری خودش نگاه کنه ببینه تو این چهل سال پر ظلم کجا بوده اگ راست میگه خودش در راس اختلاسگران نیست .
        ۵توجه
        ۵توجه
        ۵.شما تو شهرستانها کوچک برو تو یه دستشوی مرک برخامنه ای نبویس میان ایقد دنبالش میکنن تا حتما یارو پیدا کنن ی حبس ۵۰سالی بهش بدن .ولی بغل دستشون میلیاردی می دزدن و می چاپن نمیفهمن ؟؟چون اون ک شعار میده برا شخص رهبر ضرر داره ولی دزدنه چون هرجا دزدی میشه ی سرش ب بیت پر از فساد برمیگرده.
        حتی جرات نداره بیاد حرف مخالفاش گوش کنه ک نود درصد ایران شدن مخالفش

        1. نسیم

          کاش همه منتقدان مثل شما بودن آسو جان!
          شما از کدوم کشور نظر دادی؟ والا تو ایران که هرکی میاد ۸ سال دولت و همه چی رو دست میگیره، موقع رفتن که گند میزنه میگه «نگذاشتن» کار کنیم! خبر اگر نمیذارن برای چی میاید و اینجوری سر و دست میشکنید؟
          بعدشم رهبر بدبخت که هرچی میگه گوش کسی شنوا نیست. چقدر درباره برجام گفت و شرط گذاشت. کو؟ کی عمل کرد؟ رفتن هرچی داشتیم دادن یه مشت وعده نسیه گرفتن! بعد خودشون گفتن نتیجه صفر! یا به اندازه جوهر خودکار هم توافقشون ارزش نداشته (جناب روحانی فرموندن!)
          آسو جان! تو سرویس بهداشتی شعار بدی هیشکی کاری به کارت نداره! دزدا رو هم دارن میگیرن. اختلاسگرای بزرگ رو گرفتن. دزد هم فرق نداره کی باشه. برادر رئیس جمهور الان بازداشته. برادر معاونش هم بازداشته. معاون رئیس دولت قبل هم همینطور. اینا البته بعضیشون تخلف کردن نه اختلاس.
          آسو جان. همه این مشکلات یه نتیجه داره: از این به بعد موقع انتخابات که میشه همه چشمامون رو باز می کنیم که درست انتخاب کنیم! نه اینکه چش بسته رأی بدیم و بعد توقع داشته باشیم رهبر به گندی که ما می زنیم جواب بده!!
          برو موج سلبریتی ها (فوتبالیست ها، هنرمندا و…) که از رای به روحانی پشیمون شدن رو ببین.
          خود من به هیچ وجه دیگه به اصلاح طلب جماعت رای نمیدم. راستش رو بخوای فراموش کرده بودم از اینا کاری ساخته نیست. دوباره تو این دوره بهم یادآوری شد. نتیجش اینه که سعی می کنم دیگه فراموش نکنم.
          آسوجان. خودتو به خواب نزن. بیدار شو. سخنرانی های رهبر رو بخون. هر جا بدبختی بوده و سختی بوده، از بی کفایتی مسئولان کشور بوده. برو خوش باش

          1. الناز

            اگر برای حرف ایشون گوش نوا نیست چرا برای گرون کردن بنزین گوش شنوا هست
            چرا نتنها اجازه ببرسی تخلفات برادران دزد لاریجانی را نمیده بلکه گرسی های مهم هم بهشون میده
            چرا اگه دموکراسیه و حرف مردمه یه رغراندوم نمیزارن
            چطوری سال۸۸ که کلا۲۰ ملیون نفر رای دادن ۲۶ملیون به احمدی نژاد رای داده شد
            چرا وقتی مردم برای حقوق اولیشون اعتراض میکنند دستور ب شلیک مستقیم ب معترضین با دست خالی میشه تونم توسط ارگانهایی ک مستقیما زیر نظر خود عاقان
            چجوری تو این حدودچهل سال رهبری ییک بار خودشا مسئول ندونسته وهمیشه ب مسئولین تذگرمیده
            چرا در دوران رهبریش حتی یک بار هم ب خبرنگاری پاسخ نداده
            اگه روحانی بده یا آمریکاییه آیا احمدی نژادم بود خاتمی هم بود رفسنجانی هم بود …هم بودن
            شما ک میگی رهبری گفت نرین مذاکره ضمانت میدی رییسی رییس جمهور ۱۴۰۰ از این مذاکرات ب نفع خودش استفاده نکنه
            اگه ایشون هیچ کارس و گوش شنوایی نیس چرا تموم مقام های مهم توسط شخص ایشون منصوب میشن
            ایشون که خوب ب مسئولین گوش زد میکنن آیا کسی هم هست که به خودشون نکاتی گوش زد کنه ایشون ک معصوم نیستند
            نکنه امام زمانن وما خبر نداریم ؟؟؟؟
            ممنون میشم کسی دفاعیاتی داره در پاسخ ها بفرسته-
            سپاس

          2. به الناز

            برات متاسفم بااین طرز فکرت خوب بخون ثروت باعثطغیان وسرکشیست وَ لَوْ بَسَطَ اللَّهُ الرِّزْقَ لِعِبادِهِ لَبَغَوْا فِی الْأَرْضِ وَ لکِنْ یُنَزِّلُ بِقَدَرٍ ما یَشاءُ شوری/۲۷
            آینه:
            هرگاه خداوند روزی را برای بندگانش وسعت بخشد، در زمین طغیان و ستم می‌کنند از این رو به مقداری که می‌خواهد (و مصلحت می‌داند) نازل می‌کند.
            حکایت؛ حضرت موسی علیه‌السلام فقیری را دید که از شدت تهیدستی، برهنه روی ریگ بیابان خوابیده است، به موسی(ع) عرض کرد: ای موسی! دعا کن تا خداوند متعال معاش اندکی به من بدهد که از بی‌تابی، جانم به لب رسیده است.
            موسی(ع) برای او دعا کرد و ازآنجا برای مناجات به کوه طور رفت. چند روز بعد، موسی علیه‌السلام از همان مسیر بازمی‌گشت، دید همان فقیر را دستگیر کرده‌اند و جمعیت بسیاری اجتماع نموده‌اند، پرسید: چه حادثه‌ای رخ داده است؟
            حاضران گفتند: این شخص تا به حال پولی نداشته اما تازگی مالی به دست آورده، به همین سبب شراب خورده و عربده کشیده و جنگجوئی نموده و شخصی را کشته است. اکنون او را دستگیر کرده‌اند تا به عنوان قصاص، اعدام کنند!
            حضرت موسی علیه‌السلام به حکمت الهی اقرار کرد و از خواهش خود استغفار و توبه نمود.

            احمق هایی مثل تو الناز باعث فقر مردمن اون حدیث که میگه فقر باعث بی دینی میشه

          3. م

            یک سوال از مسولین محترم این الناز باتوجه به آی پیش داخل ایرانه یانه واین مخالفان داخل ایرانن

        2. به علی وAsoo

          آدمی اگر پيامبر هم باشد از زبان مردم آسوده نيست،

          زيرا :

          اگر بسيار كار كند، می‌گويند احمق است!{-۵۷-}

          اگر كم كار كند، می‌گويند تنبل است!{-۵۷-}

          اگر بخشش كند، مي‌گويند افراط مي‌كند!{-۵۷-}

          اگر جمعگرا باشد، می‌گويند بخيل است!{-۶-}

          اگر ساكت و خاموش باشد می‌گويند لال است!{-۶-}

          اگر زبان‌آوری كند، می‌گويند ورّاج و پرگوست!{-۶-}
          ری این حکایت شما مردم است که اگر تایدش کند و بگذارد کار کند میگویید چرا عزلش نمی کند اگر نگذارد کارکند وعزلش کند میگویند نزاشت کارکند و …… باتشکر از مسولان سایت پارس گو متشکرم خسته نباشید این حکایت مردم است مسولان پارسی گوی عزیز

        3. مهدی

          وقتی خود مردم بد هستن ربطی هم به دولت نداره برای چی اینقد دزدیه مردم ایران خودشون بی عرضن دنبال پول مفتن میخوان زود پول بره تو جیبش کار که نمیکنه وقتی هم دزدی میکنه میگین تقصیر دولته به خاطر بیکاریه الکی الکی بهونه های چرت نیارین

          1. ناشناس2

            همین ایرانیای بد و بی عرضه ای که شما میگی تو دنیا همه دنبالشونن.تو همین زمینه علمی ایران به فرار مغزها معروفه.مثلا مردم،ایران خودرو یا سایپا رو آوردن که قیمت یه حلبی مثل پرایدو برسونه به قیمت یه شاتل فضایی؟ که یه دبیر با ده سال جون کندنم مجبور شه هر روز پیاده بره مدرسه؟در حالی که همون دبیر تو یه کشور توسعه یافته با ده روز کارکردنش پول ده تا امثال پراید رو در میاره.چیزی که واضحه مردم ایران هزینه زندگی تو پاریس و نیویورکو می دن ولی کیفیت زندگیشون دست کمی از شعب ابوطالب نداره!تو همون عراق داعش زده مردم سانتافشون که یه تصادف معمولی می کنه به عنوان ضایعات می ندازنش بیرون یه لندکروز جاش می گیرن!

        4. یه تو دهنی به همه ابلهان عالم ایشالا ...

          متاسفانه بعضی ها تو جامعه بیمارن، اینا کور و کرن نمیبینن این حکیم علیم چه ها کرد… تا تونست داد زد بابا نکنید اینجا نکنید… این به صلاح ملت نیست…برجام فرجامی نداره… نفوذی ها به ما نزدیکند… حتی نزدیک تر از اونی که فکر کنید…(تا حالا دیدین رییس … کشوری جاسوس اسرائیل باشه ؟)
          ولی من دارم برا شنونده هایی میگم که حرف های حضرت آقا رو میشنون نه این که از این گوش در از اون یکی دروازه …

      3. زهرا

        از کجا معلوم که حرف شما راست باشه؟؟؟؟ چطوری رهبر با وجود این همه بیماری و کهولت سن زنده هستن اما جوونا راست راست با کوچکترین بیماری میمیرن؟؟؟ اگه زنده هستن پس کی میخان بمیرن؟؟

        1. پاسخ زهرا

          نمونه نقض : جنتی. ملکه انگلیس . کلی از سیاستمدار های آنور آب سنشان حتی از جنتی بیشتره . زمان مرگشون رو هم شما تعیین نمی کنی . هر وقت خدا حواست . نه به فرموده جناب عالی

        1. محسن خامنه ای

          چه رهبرزنده باشدچه مرده فرق نمیکند ناکارآمدهست قوه قضائیه زیرنظرشان هست ولی هیچ عملکردی نداره هرریاستی می آیدمی گویدقبلی دزدیدوبردوخراب کردمن کارمی کنم و درست می کنم آبادوآزادمی کنم البته توهم می دزدند و می بردوویران می کندمجلس خبرگان داریم که به کار رهبری نظارت کندآن هم شده مجلس خفتگان

      4. مریم الیاسی

        امام ۱۲ زندس امام ۱۳و۱۴ علم کردن اصلا کی گفته خامنه ایرهبر مسلمونای جهانه غیر اینکه ساخته ی خودشون ومتحدانشونه؟روحانی اگه خیانتی هم کرده توهمین نظام پروش داده شده وپستهای حساس امنیتی داشته مردم از ترس تکرار حوادث وتورم زمان احمدی نژاد که منتخب خامنه ای بود به روحانی رلی دادن کل بودجه کشور صرف ساخت سلاح وبمب وارسال تحهیزات به عراقوسوریه ولبنان میشه بعد ملت تو معیشتشون موندن این وضع اشتغال ومسکن وامنیت ودزدی هاواختلاس ها وقاچاق وبه اغتشاش کشوندن اعتراضات وکشتار مردم بی دفاع با سلاح کسی که این همه بی عدالتی وتبعیض وجنایت رو میبینه وسکوت میکنه شریک جرمه

      5. مهدی رشیدی

        سلام عرض ارادت
        خدمت عزیزان
        خیلی عالی مفید بود
        ممنون که وقت گذاشتید و این موضوع رو مثل شفافیت و زلالی آب برای بیشتر مردم روشن کردید
        به هرحال ملت ما به زهن مریض این نوع افراد آگاهی کامل دارند ان شاءالله رهبر عزیزمان مثل همیشه پرقدرت پرانرژی به کار خودشان ادامه دهند
        موفق پیروز باشید

      6. زنگویی

        شماهاغلط کردید بااباواجدادتان به کوری چشم شما امام خامنه ای عمرنوح کند ودردوبلایش به جان شماها واربابان کثیف شما انشالاه

      7. فرهاد

        عجب زیرحرف نمونده هایی هسنین شماها. گیریم که الان البته شده است مد نظر رهبرتان یعنی رییسی ریس جمهوذ شده‌.حالت والان بپرسم یا هنوز زوده؟خجالت بکشین دیگگه

      8. سیاوش زندوکیلی

        دقیقا کار رهبر جمهوری اسلامی چیه ؟اصلا کلمه رهبر یعنی چی؟چرا هر دفعه یه موضع میگیره؟چرا یبار هیچ کاره است و خودشو کنار مردم قرار میده و میگه مسئولین باید یه کاری برای اقتصاد مردم بکنند و خودشو هیچ کاره میدونه و هیچ دخالت و نفوذی در کارهای سیاسی و اقتصادی مملکت نداره و میگه من هیچ کارم ولی به وقتش از کارهای بزرگ بگیر که دستور میده ما از امریکا واکسن نمیخریم کسی هم حق نداره بخره و با جون مردم سر یه کل کل و روکم کنی بازی میکنه یا میگه با آمریکا مذاکره نمیکنیم و اجازه نمیده دولت به امریکا بره و علنا دولت و مسئولین هیچ اجازه ای از خودشون ندارند و تصمیم گیرنده فقط رهبری هست و دولت فقط یه عروسک تو دستا عروسک گردونه.وا از کارهای کوچکتر مثل دادن حکم اعدام برا محکومین به جرما مختلف یا بخشیدن و عفو اونا یا عفو رهبری و دیگر عفوها به یکباره برای چند هزار نفر؟یه وقتم میشه مثل یه شهروند عادی که هیچ قدرتی نداره.اگه که قدرتی نداری پس تو کار دولت دخالت نکن و بذار کارشون بکنن و آزادشون بذار که اینقدر نگن ما میخواستیم اینکار کنیم اونکار کنیم ولی نذاشتن که منظورشون رهبری هست و تقصیرارو فقط پاس میدین دولت میگه نذاشتن و اجازه نداشتیم رهبری هم میگه من قدرتی ندارم و خودشون تصمیم گیرنده بودن و عملکرد بدی داشتن و اگه هم که قدرت دست شماست و رسالت نام رهبری رو میدونید که رهبر یعنی پیشوا یعنی کسی اداره یه گروه یا مردم و بدست میگیره و مردم بهش اعتماد دارند و حق تصمیم گیری بحای خودشون رو برای خودشون به منظور اسایش بیشتر به اون میدن پس طبق وظیفه رهبری عمل کنین و درصورت عملکرد بد هریک از مسولین حتی ریاست جمهوری طبق اختیاراتی که دارین اونارو عوض کنین درسته مردم رای دادن ولی حالا که معلوم شد ناکارامدن شما تصمیم بگیرین و میدونم که این جزو اختیارات قانونیتونم هست حتما قرار نیست دوره ۴سالشون تموم شه اگه قرار بود اینجوری باشه و نشه رئیس جمهور بعداز انتخاب شدن تا ۴ سال عوض کرد و در راس قدرت باشه که دیگه رهبر نیاز نبود.رهبر برای یه جامعه دموکراسی انتخاب میشه و کشورای آزاد برای پیشرفت بیشتر یکی از جنس مردم و در راس کار قرار میدن که حرفش حرف مردم باشه و در عین همه کاره بودن هیچ کاره باشه یعنی روی همه چی نظارت داشته باشه حرف مردم بشنوه و کار دولت بسنجه و همه کارای سیاسی و اقتصادی کشور به دست دولتمردان و ریاست جمهوری باشه و به صورت آزادانه هر تصمیمی خواستن بگیرن و در صورت مثبت بودن خدمات ادامه بدن و در صورتی که جواب منقی داد و کشور و مردم رو به رکود و تورم و مشکلات معیشتی و و…رفت و کاری میکرد که عزت و آبرو کشور درخطر باشه یا منابع و منافع کشور از دست بده توسط رهبر که زبون مردمه و از رفتار مردم متوجه مثبت یا منفی بودن نتایج کار مسئولین باخبر میشه عوض بشه.سعی کردم خیلی واضح حرفمو بزنم که تو دلم مونده و ما هیچ وقت وظایف رهبری رو متوجه نشدیم و وقتی قانون اساسی کشور و شرح و حد اختیارات رهبری رو میخونیم تنها اختیاری که نداره اینه که به کشورای خارجی ذستوری بده وگرنه تو کشور ما همه نوع اختیاراتی داره از عزل و نصب همه مسئولین اعلام جنگ یا اتش بس واگذار کردن منابع معادن یا بخشی از خاک کشور برای حفظ منافع با ارزش تر فرماندهی کل قوا قدرت دادن حبس یا عفو برای مجرمین و اخریش که خیلی جالبه تعیین صلاحیت اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام که اوناهم فقط قدرت تغییر رهبری رو دارند یعنی یه گروهی رو خودش باید تائید صلاحیت کنه و اعضاشو یه جورایی انتخاب کنه و چندتا کاندید پیشنهاد بده تا انتخاب شن که قدرت تعویض رهبری رو دارند که همشونم فقط از خودش دستور میگیرن و یه مخالف توشون نیست و همون رفراندوم و رای گیری و انتخابات ریاست جمهوری هم که مردم فقط میتونن از بین چندا تعداد کاندیدای انگشت شماری که توسط گروهی که خود رهبری اعضاشو انتخاب کرده و خودشم رئیسه رئیس جمهور انتخاب کنند این چه نوع انتخابات آزادیه که ۵نفر میارین که یکی رو از تو اینا باید انتخاب کنیم.واقعا دموکراسی یعنی این

    2. تابش

      مقاله مفیدی بود. در مورد رد ادعای وجود میرطاهر اسناد و تصاویر دیگری هم منتشر کنید. رادیو فردا هم اذعان کرده است که این شایعه صحت ندارد. باتشکر از پارسی گو

      1. غلامرضا ملک

        اولا آقای تابش یکم فکر کنید هیچ وقت یک مقام نظامی سمت راست رهبر نمی‌نشیند یعنی مقام بالاتر. دوما رهبر فیک دارند این در تمام دنیا وجود دارد حالا این برادران اتاق فکر میخان چرا فرار کنند الله اعلم

  1. رضا

    خیلی احمقانه است این داستان که خامنه ای بدل دارد لاله گوش نمیدونم دست چپ وراست کسانی که همچین فکری میکنن یا واقعا احمق هستن یا میخوان یه چرندیاتی گفته باشن ویه عده احمق دورخودشون جمع کنن به این فکرنکردن که خامنه ای حتی جاشوبه باباشم نمیده پست ومقام اینقدشیرین است که باباطاهرکیلوچنده اصلا هیچ دلیلی نداره که خامنه ای بخواد بدل راجای خودش بزاره اینا ادمای احمقی بیش نیستن که فکرمیکنن بامردن خامنه ای ایران گل وبلبل میشه بجای اینکه ادم مثبتی باشن برای جامعه وانسانهایی که کنارشون هستن وتلاش وکوشش بکنن برای سعادتشون خودشونوگرفتارمردن این واون مشغول کردن بدون شک خامنه ای خواهد مرد ماهم خواهیم مرد مهم اعمال انسان است

    1. یه تو دهنی به همه ابلهان عالم ایشالا ...

      کاش همه منتقد ها مثل تو بودن رضا جان ای قربونت بشم که حد اقل گیر این شایعات نیفتادی،فقط یه مقدار از نظر عقلی مشکل داری که فردی رو که به ساده ترین نوع زیستن سپری میکنه و همینجوری هم میگن بهش دیکتاتور با این که کلا ۵ اصل فانون اساسی به ایشون تعلق داره بازم اینجوری میگی….

      1. پاسخ: ی تو دهنی...

        چرا شما هم انقدر پرو و احمقین چرا فکر‌می‌کنین هیچ کس حالش نیست فقط رهبر انقلاب حالیشه چرا فکر می‌کنین خدایین یا فکر می‌کنین مردم بردتون هستن ایشلا چند سال دیگه سر تک تک شماها رو بالای همون داری که کلی آدم بی گناه رو کشتین می بینم دزدای کثیف. تمام شما هم دستتون داخل ی کاسس چه روحانی که احمدی نژاد چه رهبر چه هر احمق دیگه ای..
        خیلی دوست دارم بدونم کدوم احمق دیگه ای می خواد جای رهبر بشینه که بازم گند بزنه به مملکت.حتما یا ریسی یا مجتبی

        از شما سپاهیا عوضی تر نیس همش میگین مردم.خب شما هایی که بلدین بگین ببینم توی کدوم کشور ریس مملت یا شاه مملکت یا رهبر مملکت اطلاعات ۸ سال پیش رو بهش میدن. خب این نشون میده که شماها چقدر دورغ کن و کثیفین دوست دارم برام مثال بزنی آقای/خانمه:ی تو دهنی به…
        کمتر بمالین دو روز دیگه همین مردم خوزستان که دارین به جای آب بهشون گوله می دید سرتونو مثل سر مار می ترکونن .
        لعنت به تمام سپاه از بزرگ تا کوچیکش
        شما ها دزدین دزد،ی سوال دیگه رهبر از کی پزشک شده؟؟ نکنه به جای اینکه توی اون رشته ی خودش که خونده دخالت کنه توی همه چیز دخالت می کنه. *ورود واکسن آمریکایی ممنوع*
        خب تحویل بگیر اینم مملکت ممنوع کردی حالا حد اقل دو،سوم مردم واکسن نزدن.

        آدم باشید فکر‌نکنین خیلی حالیتونه شما اندازه ی الاغ هم سواد ندارید.

      2. داودی

        کاری با چیزی ندارم خدا خامنه ایو حفظ کنه واسمون این همه دارن دزدی میکنن این همه جنس گرون کردن مردم بدبخت چیکار کنن چرا امام خامنه ایی جلو اینارو نمیگیره یعنی امام ما جلو این نامردارو نمیگیره برنج ۱۳۰ تومن شده کیلوش روغن ۶۲ تومن ۱لیتر و و و و و و و تیلی چیزایه دیگه مردم ۱ میلیون وام میخوان بگیرن تا مطمعن نشن که پولشون برمیگرده وامو نمیدن ۱۰ تا ضامن باید بیاد تا راضی شن ۱ تومن بهت وام بدن چطور ۱۰ هزار میلیارد میبرن بابا بسه دیگه خسته شدیم از این همه دزدی فقط همین خدا رحم کنه به همه

  2. ناشناس

    آقا باشه و نباشه فرقی نداره. اصلا گیرم میرطاهر باشه. چه مشکلی از این مردم بدبخت حل می کنه؟ نباشه چی؟ نون ارزون میشه یا آب؟؟؟ اینا همش مسخره بازیه!

    1. زینب عبدالملکی

      اگه آقا نباشه مامان و بابای تو هم نیستن
      اگه آقا نبود داعشی ها تا الان ایران رو محاصره می کردن و میومدن در خونت در میزدن و در وا میکردی اول یه گلوگاه میزدن تو مخ بابات بعد جلو خودت به مامانت تجاوز میکردن همین هارو تو سوریه و یمن اتفاق افتاده
      آقا اگه نباشه تو هم نیستی چه برسه به نون و آبی که بخوری
      خداروشکر که رهبری مثل حضرت سید علی خامنه ای داریم خدا سایه شون رو حفظ کنه به کوری و دلیل شدن چشم همه بدخواهاشون

      1. سیاوش زندوکیلی

        بقیه کشورها که آقا ندارند مثل ترکیه و مجارستان ارمنستان صدها کشور همسایه که در اوج آرامش و رفاه اجتماعی در حال زندگی که نه در حال عشق حالند کدوم یکیشون ناامنی دارند یا داعشی ها به ناموس و زناشون و مال و کشورشون تجاوز کردن؟عزیزم اگه درست زندگی کنی و سر به سر همسایت نذاری اونم هرچقدر وحشی باشه کاریت نداره کشورایی رو هم که میبینی داعش بهشون تجاوز کرد یکم تاریخ بخونی و تحقیق کنی میفهمی که اومدن چه زرنگ بازی بکنن و چی شدن و خودشونم از این جریان ذینفعن بعدشم اکثرا کشورایی فقیر و ضعیفی هستن نه مثل ایران پر از منابع و معادن با ارتشی که چندصد ساله جزو برترین ارتشا منطقه هست زمان شاه که آقا نبود درسته داعشم نبود ولی گروه تروریستی به مراتب خطرناک تر از داعش بودن که همون موقع هم چندتا از کشورا قدرتمند همسایه درگیرشون بودن ولی خیلی قشنگ در اوج رفاه زندگی میکردیم در حد کشورا اروپایی با تورم نزدیک به صفر و امکانات درجه یک و ارزش زیاد پول کشور در دنیا و احترام گذاشتن همه سران کشورای دنیا به ایران.و هیچ کشوری هم حتی امریکا جرات چپ نگاه کردن به مارو نداشت قیمت نفت دنیارو ما تامین میکردیم از امریکا که خودش سازنده ادوات جنگی و جت بود بیشتر جت و ادوات جنگی امریکایی داشتیم از امریکا که صاحب بویئنگ و ایرباس بود بیشتر هواپیما مسافر بری داشتیم و هرچیز خوبی که امریکا و دیگر کشورای صنعتی دنیا میساختن اول میبایست به ما بدن بعد برای خودشون تولید کنن چون نفتشون دست ما بود و بدون نفت همون هواپیماهاشون میشدن اهن قراضه.و عربا هم بدون هماهنگی با ما جرات فروش نفت نداشتن چون از قدرت نظامیمون میترسیدن و علنا نفت دنیا دست ما بود و هرکی نفت داشت قدرت داشت و با یه سیاست ساده زنجیره ای که از امریکا با اهرم نفت بهترین سلاح هارو بخریم با همون سلاحا عربا رو مجبور کنیم نفتشونو اونجور که ما میگیم بفروشن و کلا قدرت به همین سادگی دست ما بود تازه داشتیم با انرژی اتمی هسته ای انرژی تولید میکردیم که سوختای فسیلیمونم سربسته بمونند ولی الانم عربا نفت کشورای اروپایی رو میدن و نفت ما اصلا مهم نیست تحریمم هستیم تو صنعت هوتیی که هیچ تو همه چی ۵۰ سال عقبیم و همه تجهیزاتمون مال زمان شاهه

  3. حسین

    کور بشن اونهایی که نمیتونن ببینن آقا زنده است .
    مرتیکه بی دین”زم” چه میدونه آقا کیه ما آقا رو از وقتی تو جبهه بودیم دیدیم ومیشناسیم این چرندیاتم برامون کشکه.

    1. الناز

      خب همون بهتر که شما کشکتونا بسابین
      درضمن بعیدم میدونم جبهه رفته باشی اجبارت کردن سن خدمتت بوده
      پشتشی چون نونت ب اون بنده چون امتیاز دارین چون بچهاتون با این امتیازا میرن دانشگاه وبعدم میفرستیدشون اروپا و آمریکای کافر تبلیغ دین

  4. عارفه

    وای خدا مردم از خنده ????
    ولشون کنید اینارو بابا بزار آمد نیوز مشغول فتوشاپ های بچه گانه ش باشه
    خدا سایه رهبر رو از سرمون کم نکنه انشاالله که اگه نبودن الان وضعمون بد تر از پهلوی بود
    یه سخنرانی آقا همه برنامه های چند ساله دشمنان رو به فنا میده
    بزار اینا هم مشغول باشن ?????

    1. سیاوش زندوکیلی

      واقعا فکر کردی اون یه عکس بود و با فتوشاپ رو بنر با یه افکت ساده ایینه ساختن و چاپش کردن.اون فیلمی که با همون دستش نامه میخونه رو چی میگی اونم فتو شاپ بود؟اون که چندوقتم تو سایت رهبری بود و بعدا پاک شد واقعا چرا اینقدر ساده اید و ماست مالی هارو اینقدر راحت قبول میکنین.به شعورتون توهین نمیشه ناراحت نمیشین اخه خودت فکر کن یه رسانه معاند خارجی میاد خودش تابلو کنه با یه کار ساده و آماتورانه فتوشاپی.فیلم همون سخن رانی تو گوگل بزنی هست بیار و نگاه کن و ببین نزدیک ۴دقیفه از سخن رانی حضرت اقا با اون دستشون متن سخنرانی و حتی میکروفون میگیرن و ریش مبارکشون میخارونن البته چه اشکالی داره همه آدمای بزرگ و معروف سیاسی دمیا بدل دارن که جرم نیست و چیزی از ارزشای حضرت اقا کم نمیکنه

    1. ایرانی

      با سلام خدمت مدیر محترم سایت و تشکر از جمع آوری مطالب و افشاء دروغ آمد نیوز. جسارتا خواستم دو مطلب یک تذکر بدم، البته من خیلی کوچکتر از اینم که بخوام تذکری بیان کنم…
      جناب مقام معظم رهبری یقینا انسان والا و قابل احترامی هستند، ولی در این جامعه که به فرمایش خودتون سواد رسانه ای لیداد میکنه، بکار بردن کلمه(امام) برای ایشون درست نبست… یاد آور میشم که ما بچه شیعه ها فقط و فقط ۱۲ امام داریم که ائمه معصوم هستند… این کار همانند کسانی که آقای خامنه ای رو نائب و جانشین امام زمان(عج) میدونن کار غلط و خبطی هست. بازم یادمون نره که امام زمان(عج) زنده هستند و در غیبت،و وجود شریف مهدی فاطمه(عج) خودشون دارن امامت میکنن. فکر نمیکنید امام زنده احتیاجی به جانشین ندارند….. یا علی

      1. پارسی گو نویسنده

        سلام. با تشکر از شما دوست عزیز. تذکر شما خیلی به جا و دقیق است. اگر «امام» به عنوان معصوم برای پیشوای انقلاب به کار برود، قطعا به فرمایش شما «خبط» است. اما امام به عنوان «پیشوا» مسبوق به سابقه است. بحث نیابت امام زمان (عج) ریشه در آیات و روایات دارد و به انقلاب اسلامی مربوط نیست و در طول تاریخ فقه شیعه وجود داشته است… موفق باشید

  5. سبحان

    بابا وزارت اطلاعات ایران دومین وزارت قدرتمند جهانه اگه بخواد بدل آقا رو عین خودش دراره طوری اینکارو میکنه که به عقل جن هم نرسه شما خیلی ساده اید.

  6. بدبخت ایرانی

    بخدا من یکی موتور سوزوندم،،مغزم پکید،،اخرش نفهمیدم ما ایرانیا چی هستیم؟کی هستیم؟یه بهمون میگید فاقد سواد رسانه ای–یه بار میگین گول خورده–ی بار میگین اشرار–یه بار میشیم خس وخاشاک–ازطرفی بعضی وقتا میشیم بابصیرت–همیشه درصحنه،،فهمیده،،انقلابی،،،بابا بخدا شخصیتمون دوقطبی شده،،همش بسته به موقعیت ی چیزی بهمون میچسبونید،،حالا اگه ایشون زنده باشن،بدل باشن،یا هرچیزی،بنزین ارزون میشه؟؟سن فحشا از ۱۴_۱۵سال میرسه به چهل سال یا قطع میشه؟؟فقروبدبختی وبیکاریمون ریشه کن میشه؟؟؟بالا بریم پایین بیایم چه با میرطاهر،چه باسپاه،چه با رهبر ایران یکی از فقیرترین و بدبخت ترین ادمارو داره اونم در اوج ثروت

    1. عمران

      شما میگین در اوج ثروت ولی فراموش نکید که آمریکا نمیزاره از ثروت های مون استفاده کنیم و اینکه یک نگاهی به تاریخ ۳۰۰ سال اخیر بکنید جمهوری اسلامی نقص هایی داره ولی بیشترشون از قدیم بوده
      اگر به تاریخ نگاه کنید می بیند که اگر همین قدرت نظامی رو داشتیم در زمان قاجار دیگر انگلیس و شوروی به ایران اینگونه نمی نگرستند

  7. کاربر

    در مورد عکسی که مربوط به دست رهبر هست متاسفانه به نظر من عکس آمد نیوز واقعی هست چون اگه مدل موی سردار سلیمانی رو نگاه کنین متوجه این امر میشین.سردار سلیمانی موهاشون از راست به چپ سرشون هست که این مورد تو تمام عکسای موجود از ایشون مشهوده.و توی عکس آمد نیوز هم موی ایشون از راست به چپ هست که نشون میده اون عکس فتوشاپ نیست

      1. سیاوش زندوکیلی

        اگه دقت کنین کل عکس آیینت شده و پرچمم چرخیده پس اگه فقط عکس اقا آیئنه شده بود و عکس سردار نشده بود قاعدتا پرچمم نباید میچرخید باید همونجور میموند

    1. شعبان

      دوست دانشمند من. من و شما می فهمیم دست راست رهبر مشکل دارد بعد کسانی که بدل رهبر را آماده کرده اند نمی فهمند؟
      عکاس هم نفهمیده؟
      چاپ بنر هم نفهمیده؟
      موقع نصب هم متوجه نشده اند؟
      بعضی وقت ها حق را به روح الله زم می دهم. چون تا امثال شما با این سطح فکر هستند باید کار کرد…
      تلاش کنیم یک جو سواد رسانه ای پیدا کنیم. وگرنه بد کلاه سرمان می رود…

  8. مبینا

    اینها با همین کارهای به ظاهر بچگانشون باعث شست و شوی مغز حتی تحصیل کرده ترین آدما میشن و باعث اختشاش و آشوب.واقعا فتوشاپشون از مسخره هم مسخره بود و واقعیت اینه که خدا هر کس را بخواد نجات میده و هرکسی رو بخواد در گمراهی نگه میداره.من خیلی سعی کردم توضیح بدم مسخره شدم و ترجیح میدم دیگه چیزی نگم فقط از خدا میخوام جزو نجات یافته ها قرارم بده.اگر رهبری اگر جمهوری اسلامی انقد قدرت نداشت اینهمه سال هزینه و وقت صرف نمی کردن که خرابش کنن.موهوم و خیالی خودشون هستن که فکر می کنن برحقن در حالی که نمی بینن باطل کدومه و طرف آدمایی رو میگیرن که بهترین و شجاع ترین انسانهای این عصر و شهید کردن.کاش امام زمان زودتر بیاد کاش ظلم و بی عدالتی و دروغ و فتنه و جنگ زودتر تموم شه و زمین گلستان شه و دلها پاک…

    1. کوروش راد

      اینکه مزدوران و وطنفروشان اونور مرزها چهل ساله که هر فرصتی گیرشون میاد علیه انقلاب رهبـــری و سپاه و بعضی مسئولین خدوم کشور موضعگیری میکنن چیز تازه یی نیست و همیشه هم اینگونه تخریبها وجود خواهد داشت ، برای کسانی باید متأسف بود که عقل و شعور خودشونو دست این مزدوران وطنفروش میدن ـ خاک بر سر اون کسی که این اراجیف رو باور کرده و میکنه

  9. افشار

    اصلا ارزشش رو نداشت بهش بپردازین و بخواید توضیح بدید انقدر که مسخره س خدا سایه آقا رو کم نکنه چشم دشمنانش کووور که نمیتونن ببینن آقا تو سن ۸۰ سالگی با سخنرانی نقشه های چند سالشون رو به باد میده

  10. مبینا

    درباره عکس سردار سلیمانی که یکی گفته این عکسا عکس رهبری و سردار که باهم نبوده جدا بوده بعد با فتوشاپ کنار هم گذاشتن برای این که تصویر رو به روی هم قرار بگیره جهت عکس سردار و برگردوندن تو تصویر اصلی و من همه ی عکسا رو دیدم و واقعا لاله ی گوش،چپ و راست رهبر با هم فرق داره.واقعا آدم چه چیزای بیخودی رو باید توضیح بده از روح سردار شرم دارم از اینکه در مورد عکسشون نظر بدم و می دونم ایشون فدایی سرسخت رهبری بودن.هر کی دشمن این دوئه بدونه داره راه و اشتباه میره.

  11. فاطمه

    اگر یک میرطاهری هست که به اندازه اقا حکمت و درایت داره طوری که جز با جزئیات چهره نمیشه تشخیصشون داد چه اشکالی داره میر طاهرم باشه ما ازش اطاعت میکنیم!

  12. ایران

    خامنه ای کشور را نابود کرد چه خامنه ای چه میرطاهر چه فرقی میکنه؟ بماند که تو تمام تصاویر تصاویر شما بیشتر به تصویر برعکس شده میخوره تا تصاویر اونا تو عکس قاسم کاملا مشخصه که شما تصویر رو برعکس کردید پرچم خیلی تابلو شده

    1. Jahan

      یه نگاه به چشمشون بکنید عزیزم. اون میرطاهری هم که درست شده یه نگاه به نورسایه های صورت داشته باشین. دقیقا همون عکس هست که داره باهاش مقایسه میشه. و کمی تفکر که اگر اینکار و انجام میدن چقدررررررر دروغهای دیگه. اینا از بن دروغن. و ایه قران که دشمن احمقه اگر کمی دقت بشه.

    2. قائم

      مرتیکه اگه الان خامنه ای نبود داعش پودرت میکرد به خدا اگه سید علی خامنه ای نبود ایران رو داعش نابود میکرد یه بنده خدا میگه خامنه ای بمیره ایران با امریکا صلح میکنه تو تا حالا کدوم کشوری دیدی که مثل ایران بدون حمایت امریکا تا الان پیس به جلو بره ایران بدون اینکه نفت به امربکا بفروشه داره پیش به جلو میره هر کشوری دیدی که فقط با حمایت امریکا پیش به جلو رفتن یه شایعه درست کردن که خامنه ای مرده کی اینو میکه کسی میگه که میخواد ایران رو شورش داخلی کنه بابا شما دیوانه اید خواهشن حرفاشون رو باور نکنین همش دروغه خامنه ای زنده است من فقط۱۳سالمه این چیزهارو میفهمم ایران هبت هشت ساله داره با تحریم خوب میاد

      1. صلوات

        من نفهمیدم آقا با فرزندانش با جیب مبارکشون اومدن یادهن ملت ساییده شد
        بعدشم داعش ساخت دست کیه؟
        ثالثا شما برو شیرتو بخور عمو برا این حرفا زوده نکنه از اون بچه جقله هایی ک جوونا ملتا میکشی یا ساندیس خوری؟کدوووم
        سلام به عموی عزیزت برسون جناب طوسی را عرض کردم ایشون مورد تایید رهبرتونم بودن

      2. یه تو دهنی به همه ابلهان عالم ایشالا ...

        آفرین پسرم،تو واقعا از خیلی از این ابلها بیشتر میفهمی! جوونای مملکت ما شمایید ایشالا کشور رو روسفید کنین

      3. کوروش راد

        یه عده تمام دغدغه روزمره شون ولنگـــاری و سگبازی و مثل سگ پرسه زدن تو خیابوناست یا در حال … هستن اونوقت این کثافتا بیغیرت اگه زنشونو در کنار مرد غریبه ببینن ککشون نمیگزه میان درباره رهبر و انقلاب و خلاصه هرچی معنویاته نظر میدن ـ تف تو شرف نداشته چنین بیشرفانی

      4. سیاوش زندوکیلی

        یعنی تمام ۳۶۳تا کشورای دنیا که راحت و اسوده و در رفاه دارن زندگی میکنن حمایت امریکا رو دارن و امریکا داره هدایتشون میکنه؟پس اگه اینجوریه پس حتما خوب حمایت میکنه و اونقدراهم که میگن غاصب و تروریست و بد نیست چون فقط ماییم که میگیم مرگ بر آمریکا و با امریکا دشمنیم همه کشورا دنیا دارن زندگیشون میکنن و فقط ماهم تحریمیم با وجود این همه ثروت فقیریم.جدا چرا بین این همه کشور دنیا فقط ما با امریکا پدرکشتگی داریم چون اول انقلاب یه بی سوادی با امریکا مشکل شخصی داشت و از همون اول گفت مرگ بر امریکا و همینجوری تو ما نهادینه شد و تا الانم همه میگن.وگرنه امریکا غیر از اینکه شاه رو از قدرت کنار زد و جمهوری اسلامی رو جاش آورد هیچ جنایت و بدی به مردم ما نکرده دگه.

    3. جانم فدای رهبر

      آقای ملعون
      حضرت امام خامنه ای کشور رو نابود نکرد تازه ایشون هستن که تا الان امنیت کشور پا برجاس
      شما اگه راست میگی چشات رو بازکن نرو به یه ملعونی مثل خودت که اسمش ((حسن روحانی )) هست رای بده
      برو آمریکا ببین هر دو دقیقه یه تجاوز به زن هاست
      برو ببین قلاده بستن به آدم ها شدن حیوون خونگی شون آدم میفروشن
      عروسک های لوتیا رو شنیدی ؟ دختر بدخت رو زنده زنده دست و پایش رو قطع می کنن؟
      شنیدی ؟
      دیدی بقیه کشور هارو ؟
      دیدی رئیس جمهور های بقیه کشور ها میگن رهبری مثل امام خامنه ای نیست؟
      دیدی ؟ دیدی میگن ایران پا برجا مونده؟
      چرا پا برجا مونده؟
      بابای و مامان های تو کاری کردن؟
      نخیر رهبر وایساده ایستاده تا داعشی نیاد تو کشور
      اکه راست میگی نرو به حسن روحانی رای بده
      رهبر چه قدر فرمودند که به یه فرد با ایمان اهل وفا به عهد و… رای بدین؟
      گوش نمیدی که
      گوش نمیدی مشکل اینه گوش نمیدین بعد میگین رهبر کشور رو نابود کرد
      اگه راست میگی کسی اجباری نکرده ایران باشی برن همون آمریکا غلاده ببندند به گردنت اون وقت طعم زندگی رو بچشی
      اصلا سخن رانی های رهبر رو گوش میدی ؟
      بعد این چرند هارو میگی ؟
      چقدر شهید دادیم؟ هوم؟ نه بگو
      شما همون هایی هستین که خون شهیدان رو پایمال کردین
      آقای ملعون قاسم نه شهید قاسم سلیمانی
      بازم توهین!!‌ می خوای به کجا برسی هان؟ تهش امثال شما تو قبرستون دارن زجه میزنن برو یه شب قبرستون ببین

        1. سیاوش زندوکیلی

          شیرمون امریکا بخوره یا مسئولین دزد و آقازاده ها چه فرقی داره بالاخره دارن میدوشنمون آخرشم به آمریکا میرسه چون مسئولین هم آخرش فرار میکنن و میرن امریکا پناهنده میشن و این شیر اخرش میره امریکا.مسئولین که شیرمون دوشیدن هیچ کاری برامون نکردن حالا یه کمم بدیم آمریکا بدوشه شاید دلش سوخت داد ته ظرف شیر خودمون لیس بزنیم

        1. یک نفر از 85 میلیون نفر

          از ننت
          مرتیکه بی ناموس چقدر زر میزنی یکم ادم باش از بالا تا پایین دنیا میگه جمهوری اسلامی قدرتمنده توی پدر سوخته هی باز کردی تناول میکنی؟ تو دوس داری نوچه امریکا باشی باش چون ادمی ث تو حتی ناموسشم زیر خواب اینو و اون میکنه برای چرندیاتشه البته امثال تو ناموس ندارن

      1. جانم فدای رهبر

        امثال شما این وضع رو به وجود آوردن برید از کشور بیرون جمشید نیایید ایران شما ها غیرت که هیچ حداقل یه ذره شبیه حیوون هم نیستین
        الان اگه کوروش بود یکی میزد پس دهنت باز اون خوب بود یه غیرتی داشت با اینکه یه دین دیگه داشت

    1. جانم فدای رهبر

      آن شالله شما پیش مرگ رهبر باشی. الهی آمین
      ثانیا ایران بره با آمریکا صحبت کنه که چی؟ که نفتمون رو بدیم ؟ خسته ایمون رو که دادیم ایول سردارمونم که باعث شدیم ترور کنن دیگه بگم؟
      بری با آمریکا صحبت کنی؟ که چی؟
      اسمت رد بزارن گاو شیر ده؟ مثل عربستان ؟
      ? معلومه خوب دوست داری خر سی سوارت شن رایگان هم سوار سن
      مثل این می مونه بری به یه گرگ التماس کنی در عوض زندگیت رو بدی جاش یه تیکه گوشت بده تو اون دهن کثیفت
      به این کار نمیگن زرنگی میگن حماقت میگن خریت
      اکه دوست داری گاو شیر ده سی
      چه کاریه برو آمریکا زندگی کن گورت هم گم کن نیا ایران
      اونجا ازت شیر میدوشن تموم که شد شیرت سرت رو می برن

    2. یه تو دهنی به همه ابلهان عالم ایشالا ...

      منم امید وارم توی ابله احمق نادون نفهم دیوانه زودتر از اون چیزی که فکر کنی بمیری خبرمرگت ایشالا علیرضل

    1. اصغر

      .. نخوربابا سیدعلی به … منم نیست به … هیچکس نیست . نمیدونم چندسالته ولی برا من که یک جوونم و یه زندگیو جلوم میبینم روزی صدبار آرزو میکنم که کاشکی میمردم و توی ای مملکت بدنیا نمیومدم.درضمن این … زده به دین شریف اسلام خداروشکر من دین اسلام واقعی و شناختم و آرزو میکنم همه بشناسن این … و نظامش به اسم اسلام دروغ میگن دزدی میکنن حق و الناس میکنن ربا میخورن و … مطمینم امام زمان)عج) وقتی ظهور کنه دشمنش نه آمریکاس نه اروپا بلکه همینه و همین شماها به جای اینکه خدارو بپرستید یه آدم … و برداشتین برا خودتون بت کردین

      1. جانم فدای رهبر

        اسلام میگه اطاعت از رهبری و ولایت فقیه
        تو اگه اسلام رو قبول داری باید ولایت فقیه هم قبول داشته باشی
        اسلام رو نه کامل بلکه اصلا نشناختی
        توهین به فردی که در زمان ظهور پرچم دار امام زمان عج هستش مثل توهین به اسلامه
        ایشون حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای هستن
        توهین وقتی به رهبر می کنی درواقع دست کمی از معاویه نداری
        شاید بهتر بگم داعشی بهتر از توعه می‌دونی چرا ؟ چون کافر بودنش رو نشون داد نه مثل شما منافق باشه و به رهبر توهین کنه از اون ور دم از اسلام و مسلمون بودن بزنه
        خدا پرستی؟ پس به ولایت توهین نکن
        پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله رومی پرستی؟ پس چرا به ولایت توهین می کنی؟
        برو تحقیق کن ببین ولایت یعنی چی؟ نه با این شایعه ها الکی حرف بزنی

      2. جانم فدای رهبر

        اگه رهبر نبودن الان … می کردن و تو هم دست بسته باید می‌دیدی
        رهبر اکه نبودن نه تو بودی نه مامانت نه بابات
        رهبر اکه نبود داعشیا می ریختن تو خونه ات زنت رو جلوت تجاوز می کردن بهش بچه آت رو می کشتن
        رهبر نبود نه دینی بود نه اسلامی چون مملکت میوفتاد به دست معاویه های زمانه

      3. یک نفر از 85 میلیون نفر

        ببند بابا دلت میخواد بمیری سیانور بنداز بالا راحت شو
        مردک غربگدا اتفاقا مشکلش ا همیناست که با کاراشون باعث شدن دنیا به لجن زار تبدیل شه
        مرده شور اسلامتو خودتو و اونجایی که شناختیش با هم ببره الاغ

  13. سید مهدی

    یدالله فوق ایدیهم
    اسلام و انقلاب اسلامی ایران و رهبر عزیز ایران حضرت امام خامنه ای زنده و پاینده باد ، اگر رهبری فرزانه حضرت آقا نبود الان کل کشورهای منطقه و حتی ایران سیطره آمریکای جنایتکار و دار و دسته های خونخوارش بود ،تا ما جان در بدن داریم و رهبری مثل سید علی داریم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

  14. مبینا

    اصلا باورم نمیشه کسایی هم هستن که خیلی راحت چرندیات رسانه های معاند رو باور میکنن، اگه یه نفر برای خودش و شعور خودش ارزشی قائل باشه، با ساده لوحی این اخبار کذب و بی اساس رو باور نمیکنه،

  15. بهار

    سلام صحیتهای خیلی از شماها رو خوندم و چند نکته میگم که امیدوارم دوستان اول قوه تفکر و عاقله رو به کار بگیرن و بعد کلامشون رو انشا کنند.
    ۱) آنهایی که دم از ایرانی بودنشان می زنند فقط یکبار بگن چند تا کار برای اعتلای ایران انجام دادند؟!ایرانی که به اعتقادشون بالای ۳۰۰۰سال قدمت داره! فکر میکنید چطور به اینجا رسید؟ و امروز چگونه در برابر این هجمه ها سر پاست؟ فراموش نکنید!فقط ۱کار که برای ایران ادعاییتون انجام دادید رو بگید!
    ۲) به گفته خیلی از این آقایون و خانومها جناب خامنه ای بد و خودشون و خانواده شون مشکل دار! ما ایشون رو از همین الان برمیداریم!! و خودشون و خانواده شون رو حبس میکیم!!! شما چه کسی رو جایگزین ایشون میکنید که اعتلای اون ایران ادعاییتون حفظ بشه! کم نیاره و مثل الان با اقتدار بإیسته!؟
    ۳) خیلی هاتون خیلی از ترانه ها رو با نام خواننده و نوازنده و … حفظید! حتی اون آهنگهایی رو که دوست ندارید!! چند بار صحبتهای جناب خامنه ای رو حتی در جایگاه ی آدمی که دشمن ایران ادعایی شماست شنیدید تا در مقابلش موضع درستی بگیرید و از ایرانتون دفاع کنید؟! چطور وقتی حتی یکبار کامل کلامشون رو نشنیدید قضاوتشون کردید؟!!
    وقتی آقا امیرالمومنین در محراب مسجد کوفه به ضرب شمشیر اون ملعون به شهاد رسید اهالی شامات از هم می پرسیدند مگر علی نماز هم میخوند؟! یعنی تبلیغات دشمن علیه امیرالمومنین از مرز تکفیر هم گذشته بود؟!اگر حضرتش رو به عنوان امام شیعیان و خلیفه چهارم اهل تسنن قبول نداشته باشید به عنوان یک انسان آزاده و بزرگ قابل تقدیر خواهد بود! در مورد ایشون اونطور گفتند این که آقا سید علی خامنه ای هست!!
    اعتراض به ظلم حق هست که قرآن محکم بیانش کرده.آیه اول جزء۶ قرآن رو بخونید! اما به شرطی که مستند و مستدل باشه و از منبعی قابل اعتماد اخذ شده باشه نه اینکه از هر چاه فاضلابی به دست بیاد و بعدش منبع قضاوت بشه.
    من از دوستان و بزرگواران درخواست دارم لطفا تحقیق کنند اونهم یک تحقیق از منابع موثق! چه موافق و چه مخالف! و از پیغمبر درونشون یعنی عقل یاری بگیرند و بعد قضاوتشون رو بیان کنند! دقیق یادم نیست اما در قرآن داریم آیاتی با این مضمون که هرجا دشمنتون از دوستتون دفاع کرد بدونید او منافق هست و دشمن شماست و هر جا دشمنتون از کسی بد گویی کرد بدونید او دوست شماست! براتون سوال نشده که چرا دشمنی که حتی اجازه ی نگاه چپ به ایران ادعایی عده ای از دوستان رو نداره اینقدر داره از جناب خامنه ای و خانواده ایشون بد میگه!؟! شک کنید و دنبال شکتون برید تا به یقین واقعی بدل بشه.
    خداوند عاقبت همه رو ختم به خیر محمد و آل محمد بفرمایند.در پایان توصیه میکنم برای شناخت حداقلی نسبت به آیت الله الامام خامنه ای کتاب خون دلی که لعل شد رو که به قلم خود ایشون نوشته شده بخونید. مطالب بسیار جالبی داره!!

  16. سپند

    یکی نوشته عکس رو نچرخوندن و درسته. آخه باهوش یعنی سوتی به این بزرگی رو هیشکی نفتمیده؟ اونایی که تونستن بدل به این خوبی درست کنن نتونستن دستش رو درست کنن؟ عقل داری؟ گیرم نفهمیدن. عکاس هم نفهمیده؟ چاپ کننده بنر هم نفهمیده؟ چطور به این درجه از حماقت رسیدین؟ خوشبحالتون. تعطیلین و راحت! بگید چه فرمولی داره ما هم بزنیم به دیوونگی!

  17. فقط خدا

    ببنین مهم نیس ماجرای این عکس راسته یا ن مهم اینه ک مردم ایران خودشون با کمک خودشو
    ن رو با کمک همدیگه نجات بدن وگرنه یه سری مسئول اصالتا عرب ک دلشون واسه ایرانی جماعت نمی سوزه

  18. لبه تاريکي

    اين آقا با اون يکي قبلي بعد از ۱۴۰۰ سال از پشت کوه آمده اند که اسلام را نجات دهند و همه دشمنارو از بين ببرند حتي به قيمت بيچارگي و بدبختي مردم ايران !

        1. یک نفر از 85 میلیون نفر

          ساندیس شرف داره به خوردن گ…ه اجنبی
          راستی اگه ما ساندیسی هستیم چرا ۴۵ ساله هیچ غلطی ن شما نه بزرگ تر شما کرده؟یعنی از ساندیس علیل ترین بچاره ها؟پس خاک عالم بر سرتون
          اخرم همین ساندیسیا پای این مملکت وامیسن امثال تو هیچ کاری تکرار میکنم هیچ کاری نه کردین و نخواهد کرد در هیچ زمینه ای برای این مملکت چون مشتی عقیده ای علیلید

  19. لبه تاريکي

    در ضمن آن آقايي که منتظره امام خامنه اي برايش تخم طلا بگذارد بگويد که چطور شد تلگرام فيلتر شد و چطور شد امثال طبري تکثير شدند و چرا به برجام شليک شد و کاسبان تحريم چه جانوراني هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. M

      انقد حرف مفت بزنید تا جونتون دربیاد، یه سید علی بیشتر وجود نداره و ما تا پای جان به پاش هستیم، ولله که جزو اقشار ضعیفم و گرونیم بهم خیلی فشار میاره، ولی تو مکتب ولایت شاید مثه عباس و حر و ظهیر و علی اکبر آبم واسه خوردن نباشه

  20. ضامن

    سلام به همه
    فقط گوشتان به سخن رهبر باشد.
    برای اعتقاداتتان ارزش قائل باشید و افکارتان را با سخنان افراد ضد اسلام و ضد رهبر منحرف نکنید.

  21. عمل

    مردم به فکر نون باشین که خربزه آبه
    برین کار کنین تلاش کنین بهونم نیارین بلاخره فعلااا اوضاع همینه که هست با غر زدن هم چیزی درست نمیشه.
    دشمن هم که کارش دشمنی کردن و شایعه درست کردنه، خب دشمن کارش همینه و داره کارشو میکنه، اینکه عجیب نیست .
    شمام برین کار خودتونو بکنین، زندگیتونو بکنین تلاش کنین پول دربیارین ، نمازتون رو بخونین اعتقاداتونو حفظ کنین و….. خلاصه عمل کنین عمممممل، لطفا کم حرف بزنین.
    چین رو نگاه کنین اقتصادش داره دنیا رو میگیره ، مثل ربات دارن کار میکنن. آیا اونام اندازه یه سری ایرانیا حرف میزنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    به عمل کار برآید…
    با آرزوی سلامتی و موفقیت

  22. ......

    نظر منو چرا قرار ندادین؟؟؟؟
    یه سری افراد …شن و نون خور اونوریان و مثل سگ استخون میندازن جلوشون شما که به اونا ربطی ندارین؟؟؟؟ پس مظر منو چرا منتشر نکردین؟؟؟؟ هااااااا

  23. جانم فدای رهبر

    کسی که این شایعه ها رو درست کردی این رو بدون ایمان قلبی که به آقا داریم با شایعه و اینا از بین نمیره همون طور که کسی عاشق کسی باشه با حرف و اینا عشقش از بین نمیره ?
    ما تا آخر وایسادیم? هرچه قدر هم شایعه پراکنی کنید بیشتر مردم رو دلبسته رهبر عزیزمان میکنید
    خیلیییییی قاسم سلیمانی ها هنوز هستن که سربریده خودشون رو و جونشون رو فدای رهبر و اسلام می کنن تا رهبر و انقلاب و ناموس حفظ شن.?
    فقط می تونم یه چی بگم به شما دشمنان اسلام
    خدا شما رو به عذاب سخت هم تو دنیا هم تو آخرت گرفتار می کنه
    ظهور نزدیکه امام زمان عج میاد
    اون وقت این شمایید که از ترس به کوه ها و دشت پناه می برید و بعد خودتون رو با بدترین ذلیل شدن دو زانو جلو امان زمان عج می بینید ?
    کاخ سفید نزدیکه نابود شه و‌ جوان های انقلابی ایران اونجا رو تصرف می کنن

    منتظر باشین.
    چند قدمی به نابودی و هلاکتتون نرسیده ????

  24. am. p

    توی عکس دست چپ و راست برعکس میوفته.. دست سالم رهبر (دست چپ) افتاده تو تصویر بجای دست راست دیده میشه.. عقل و هوش خود را دست رسانه های بی اساس ندین

  25. آگاهی

    والا اصلا اینکه میرطاهر باشه یا خود خامنه ای و سیاست نظام در این زمینه چیه اهمیت نداره. چیزی که با اهمیته اینکه که به قول آمد نیوز مردم مثل سال ۸۸ گول نخورن دوباره. حالا چه میرطاهر باشه چه خامنه ای معظم

  26. م ح م د

    گول ضد انقلاب هارا نخورید رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت الله خامنه ای هیچ گاه بدل نداشته است. ودر واقع منافق ها فکر می‌کنند رهبر ما مثل رهبران آنها است که حقه و دغل باز باشد و به قولی کافر همه را به کیش خود پندارت و جدا از این هدف اینا دروغ پراکنی وبدبین کردن و ایجاد دشمنی نسبت امام خامنه ای است که متاسفانه هنوز آدم های علی فروش مانند مردم کوفه هم زیادن

        1. پارسی گو نویسنده

          سلام مجدد. دوست عزیز. اگر در جامعه و با «مردم» معاشرت داشته باشید، می بینید از همین دست نظراتی که ذیل مقاله منتشر شده است، بین مردم وجود دارد. پارسی گو بنای سانسور نظرات مخاطب را ندارد. قصد ما روشنگری درباره دروغ میرطاهر بود که انجام شد. اگر جریان انقلاب دست به روشنگری بزند، شایعاتی که توسط ضد انقلاب و رسانه های معاند منتشر می شود، نه تنها اثرگذار نخواهد بود، بلکه باعث بی اعتباری ناشران آن خواهد شد. بازخورد و نظرات متفاوت تا جایی که حاوی توهین نباشد منتشر می شود. ضمن اینکه آی پی، ایمیل و سایر مشخصات مخاطب نزد مجله امانت است و افشا نخواهد شد. منتهی به طور کلی بله. هم از داخل کشور نظراتی برای مجله ارسال می شود و هم از خارج کشور. موفق باشید

          1. م

            ودرضمن پارسی گو حواست باشد قرآن درجواب شما که به دنبال روشنگری و… هستید می گوید: وَمَا أَكْثَرُ النَّاسِ وَلَوْ حَرَصْتَ بِمُؤْمِنِينَ ﴿۱۰۳﴾
            و بيشتر مردم هر چند آرزومند باشى ايمان‏ آورنده نيستند ایمان نیاوردن اكثریّت مردم، به خاطر كوتاهى پیامبران نیست، یا روشنگری نکردن «ما اكثر الناس… بمؤمنین»

    1. یلدا

      راست می گویید در کشور دیکتاتور چطور جرات می کنند مخالف جیره خوارهاش حرف بزنند ؟؟!!و نطق کنن؟؟ بگیرید انها را بکنید تو گونی با چشمانی بسته در دل شب زنده به گور کنید تا کسی مخالف اخوند دروغگو صحبت نتواند بکند! دین اسلام یعنی همین و اسلامیون همان داعشیون هستند که همه جای دنیا را دارالحرب می دانند و ایران را جزء غنائم جنگی ! ۴۳ ساله که به قتل و غارت مشغولید و هیچ وقت سیر نمی شوید تا خاک گور چشمانتان را پر کند !

  27. Milad

    انقلاب اسلامی یعنی ناموس غیرت نیاز ملت، بیا با فتوشاپ با یک عکست صدتا مثل خودتو بسازم بگم فوت شد گلابیشه روحت درون پاک باشه ایراد از چهره ملاک نیست، استقلال آزادی جمهوری اسلامی، آقا اگه فوت شده باشه این ایران همون وقت میشد ویران، اون بالایی کریمه، یاحق جانم فدای ملت رهبر ایران ناموس مادر،

  28. Mahdi

    با عرض سلام در مورد عکس فتو شاپ رهبری و سلیمانی اگر فتو شاپ است چرا چشم سلیمانی که پلکش افتاده جا به جا شده در اصل پلک راست ایشان کمی افتادگی دارد اگر اشتباهه تصحیح کنید

  29. علی سلطانی

    سلام
    این نوع فتوشاپ و نشان دادن وضع نابسامان حکومت اسلامی ایران و ساخت خبرهایی چون بدل داشتن حضرت آقا، صرفا” جهت تضعیف اعتماد مردم به نظام و ایجاد زمینه برای چپاول است و اینکه دشمنان ایران چه آنهایی که همچون اسرائیل و امریکا آشکارا دشمنی میکنند و چه آنهایی که در خفا دشمن هستند کمترین اقدامشان برای تضعیف روحیه و اعتماد ما به نظام ساختن همین شایعات و اخبار جعلی است،
    اما
    من مست و تو دیوانه
    ما را که برد خانه
    پیشنهادی برای آنهایی که به ساخت چنین اخباری علیه رهبری پول کلانی میدهند، دارم
    آقا مقدار کمی از این پولها را که برای برگردادن اذهان ما از نظام و رهبر خرج آمد نیوزها میکنید را به خودمان بدهید، دیگر نیاز به فتوشاپ نیست و ضمن تشکر میگوییم که ذهن ما برگشت.

  30. مرگ بر زد ولایت فقیه

    ای که خدا لعنتتون کنه. بیشرفای بی خیر ها. نفرین خدا و مسلمانان بر شما که شایعه پراکنی میکنید اونم در باره‌ی این بزرگوار. (جانم فدای رهبرم. کورشود هر آنکه نتوان دید) شما عوضیها فکر کردید چه توفه‌ای هستید اصلاً خودتون رو در چه مقامی دید که درباره‌ی ایشون جرئت به حرف زدن کردید. **من به شخصه میگم: هر کس بخواهد رهبر ما را آذار دهد با نفرین سخت خدا و غذاب جهنم روبرو است و با من و یاران ایشان که تا پای جان ایستاده ایم…. مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل،مرگ بر انگلیس،مرگ بر زد ولایت فقیه***✊?✊?✊?✊?⚔⚔????

  31. سوگل سعیدنیا

    ضعفم زد از خنده وقتی واقعیت رو در مورد گوش های رهبر خوندم.خاک تو‌سر آمدنیوز و هم فکراش.منم اولی که عکس اون میرطاهر رو دیدم،گفتم‌خب اگه این بدل رهبره،چرا موهاش بلنده؟! وای خدا از دست این یهودیا و خزعبلاتشون

  32. یلدا

    پس چرا در زمان قبل همه تقصیرا گردن شاه بود و حالا همش گردن مسئولین
    قربون برم خدا را یک بوم و دو هوا را
    اصل مطلب این که رهبر و مسئولین هیچ کدام ایرانی نیستند و دلشون به حال ایران و ایرانی نمی سوزه همه در فکر چه جور آباد کردن عراق هستند !

  33. ضحاک کش

    این مرز و بوم امثال ضحاک زیاد دیده … که کاریکاتور ضحاکه ? این ضحاکم مثل ضحاکای دیگه از بین‌میره و‌خاک پاک ایران باز پر از برکت.میشه

  34. Peyman.malekpor

    سلام خدمت هموطنانی که اهل درک وفهم هستند….عیدچندسال پیش یکی ازدوستام زنگ زدبرم پیشش جاده ترافیک سنگین بودهرکه دنبال راهی نزدیک تربودباغ دوستم هم ۴۰۰،۵۰۰مترباجاده ی اصلی فاصله داشت،رفتم توخاکی دیدم پشت سرم پرازماشین شدجلوباغ ایستادم برای اونا بن بست بودمیخوردبه رودخونه گفتم بفرماییددیدم همه شهرستانی نابلدگفتن شمااومدیدگفتیم شایدمیخوره به شهر خیلی ناراحت شدم که چرامردم کشورمابجای عقل ازچشم دستورمیگیرن…این شایعه هاهم توسط مشتی امثال همین آدمهاست…

  35. رامین

    یزید هم پس از کشتن امام حسین گفت من بی تقصیرم و همه ش تقصیر عبیدالله زیاد و عمر سعد بود. من نگفتم حسین رو بکشند من فقط گفتم ازش بیعت بگیرند همین. ولی الان آدم و عالم میگن لعنت بر یزید. آدم یا عهده دار دار کاری هست یا نیست. اگر هست که باید بتونه اگر هم نه که باید بکشه کنار و کار رو به یه آدم لایق و توانا بسپاره. رهبر یعنی چی؟ اگر باید کاره ای باشه که بسم الله اگر هم نه کاره ای نیست و قدرتی نداره و وضعیت مملکت دست رئیس جمهوره پس مسند رهبری واسه چیه؟ وقتی میرزا رضای کرمانی ناصرالدین شاه را ترور کرد بهش گفتند او بی گناه بود و زیر دستان مقصر بودند و میرزا در جواب گفت: وقتی در کشورم این همه ظلم و جور و فساد می‌دیدم و حق خوری و حق کشی با تمام این حرف‌ها وقتی می‌دیدم قدرت اول مملکت شاه است پس با خودم گفتم اگر شاه خبر ندارد از وضعیت کشورش که وای به حال مملکتی که شاه آن ایشان باشد و اگر شاه خبر داشت از وضعیت کشور پس حق او بود قتل و کشتنش و من از این اقدامم خرسند هستم.

  36. سيد محمود

    متاسفانه مستولين به گفته هاي رهبري توجهي نمکنند. اينهمه رهبري تأکيد دارند بر بصيرت!
    تا بصيرت بر جامعه حاکم نشود همين آش و همين کاسه هست. همين اختلاس ها و پس رفتن ها هست
    بايد مردم به سطحي از بصيرت برسند که بتوانند فرد درست و شايسته را هم براي مجلس و هم براي رياست جمهوري انتخاب کنند.
    وقتي ديدگاه مردم در انتخابات روحاني اين بود که: «هم خوشگله هم بوره – ديدي رئيس جمهوره!» ديگه چه انتظاري بايد داشت.
    بايد مردم بصيرتشان را بالا ببرند. اين حرفيه که رهبري چندين بار تأکيد کردند ولي کو گوش شنوا؟
    اينکه رهبري از روحاني حمايت کردند چون منتخب مردم بود. دليلي نداره که حمايت نکنند. بايد حمايت ميکردند چون منتخب بود. ولي انتخاب مردم اشتباه بود چون بصيرت نداشتند. براي نمايندگان مجلس هم همينطور. بدون تحقيق و بدون بصيرت به يک نفر راي ميدن و شخصي که پرحرف تر و زبان بازتر باشد به مجلس راه پيدا ميکنه. فقط به فکر خودشه که چطوري از اين سفره انقلاب بچاپه.
    درد جامعه ما بصيرت هست. بصيرت بصيرت بصيرت

    1. سیاوش زندوکیلی

      بله همه چی تقصیر این مردم بی بصیرته گرانی تورم دزدی اختلاص و…و مسئولین بیچاره بین این مردم بی بصیرت گیر افتادن باید بلند شن و اعتراض کنن و حقشون از این مردم بگیرن که آینده و زندگی ارامش مسئولین و رعبری و ریاست جمهوری و…رو گرفتن وقتی بی بصیرت رئیس جمهور انتخاب میکنند رهبرهم چاره ای جز تائید نداره و الان زندگی همه رو این مردم خراب کردن این مردم دیکتاتور و بی بصیرت.واقعا فکر نمیکنین این رئیس جمهور از بین ۵یا۶تا کاندیدی که خودشون تائید صلاحیت کردن انتخاب شد و یه انتخاب بین بد و بدتر بود؟دیگه مردم به کی رای میدادن؟یه جور میگین که انگار مردم اینو خودشون انتخاب کردن با انتخاب ازادانه حالا انتخابم شد و وقتی دیدن ناکارآمده خوب طبق اختیاراتی که رهبری دارن که از فرماندهی کل قوا و تائید صلاحیت مسولین هست میتونستن عوضش کنن تا کشور بیشتر ضربه نخوره نه اینکه این حالتی بشه که مثلا خوردی حالا هستش توف کن انتخاب بی بصیرت کردی حالا بخورن و تا ۴سالم دهنتون سرویسه.حالا این رئیسی هم که انتخاب و مورد تائئد خودتون بود که دگه بدتر شد و رو همه رو تو تورم کم کرد

  37. محمد

    خوب گراز همین دزدا و اختلاس گرا رو کی رهبری میکنه نکنه امریکا اونا رو نظاره گر میکنه و رهبری داره حقوقشونو میده

    را رت و پرت میبافی بهم حالا اینهمه مطلب نوشتی که یو توجیه کنی بگی تو راست میگی آره داداش تو راست میگی همه مردم دروغ میگند تو راست میگی

    1. سارا

      فکرکنم از وقتی خامنه ای در سال ۹۶فوت کرده میرطاهر رو اوردن به جاش نشون می دن و سپاه میرطاهررو رو انکشت می چرخونه و بعدمرگ خامنه ای سپاه پرروتر شد و دزدی ها زیادشد از کشور و خودمختارشده سپاه و میرطاهرهم هیچی براش مهم نیست سواستفاده رو سپاه می کنه با میرطاهر در عوض فهش ها رو خامنه ای می خوره و سپاه هم بیشتر خوشش میاد چون کشور رو بالا کشیدن یکی دیگه فهش می خوره اینی که می گن خامنه ای هست ما باورنداریم شک داریم باید سازمان حقیفت یاب سازمان ملل بیان ثابت کنن از هر طریقی چه ازمایش یاهرچی اگه بدله باید دمش گرفت انداختش بیرون اگه خامنه ای هستش واقعه باید بکشه کنار

      1. سیاوش زندوکیلی

        احسنت افرین … همون سال ۹۶ مرد همون وقتی که پوسترای … رو تو شهر پخش میکردن که رهبر دوم و انتخاب اصلح و این چرت پرتا و میخواستن … رو به عنوان جایگزین رعبری معرفی کنن و مرگ … رو اعلام کنن و وقتی دیدن مردم واکنش خوبی نداشتند و پوستراشو پاره میکردن و شعار … بمیری رهبری رو نبینی درست کردن از ترس اغتشاش و انقلاب دست نگه داشتن تا همین سری میخواستن اعلام کنن که دوباره مهسا امینی کشته شد و این اعتراضات شکل گرفت و الانم دگه شرایطش نیست اعلام کنن وگرنه ترسی ندارند و فقط دنبال زمان درستن تا اعلام کنن فعلا همه کاره سپاه هست و چندتا از سرای سپاه قدرت بدست گرفتن و سلیمانی رو هم شهید کردن چون محبوبیت زیادی بین مردم داشت بهترین گزینه … بود و میترسیدن بعد مرگ … سلیمانی به پشتیبانی مردم کودتا کنه و همون اقای موسوی که به جرم دادن اطلاعات مکانی و زمانی سلیمانی اعدام شد که باعث کشته شدن سلیمانی بود هم مهره خودشون بود

      2. یک نفر از 85 میلیون نفر

        باشه حتما به مقامات سازمان ملل گفته میشه به خواسته شما توجه کنن یعنی اونا خرن شما عاقل واقعا باد شما رو جزو بالغ ترین و عاقل ترین افراد دونست در تاریخ کره زمین ضمنا فحش اینجوری نه اونطوری

  38. منتظر مهدی

    بله بصیرت .
    یه جوابی به من بده دوست عزیز و گلم
    این دزدا و اختلاس گرا و شیادای حکومتی از کدام گوری در امدند
    کی گزینش اصلحشون کرد
    کی تاییدشون کرد
    مدیری که اینا رو تایید کرده و به اونا پست داده را کی تایید کرده
    همین طور بره بالا تا برسیم به اون ریاست جمهوری را کی تایید می کنه اگه منظورت عدالته علی هست که باید عرض کنم ایشان بیش از ۴ سال با عدالتخواهی عظیم جامعه ان زمان را اداره کردند و بدون مصلحت اندیشی دست دزدان و غارتگران را کوتاه کردند و اخر سر هم به دست خصم شهید شد
    دوست من یک حکومت خوب و عادل در همه سطوح مدیریتی باید عدالت را رعایت کند باید فقر و ثروت در همه سطوح یکسان باشد این میشه عدالت نه اینکه هر جایی میرسیم میبینیم دارند یک تکه از مملکتمون را میفروشند این به نظرت میشه عدالت

    دوست من یادم رفت شهدا رفتند تا دست دزدا باز بشه به خدا اگه به ما باشه یکشبه همه این ادمای فاسد را تیرباران میکنیم که درس عبرتی باشه برا بقیه که وب حراج به ناموس ایران نزنند.
    حرف برا زدن زیاده فقط اینو گفتم که بدونید وقتی یک دزد دزد میشه که به جای تنبیه اون اونو بالاتر ببری و ووقتی اختلاسگر عظیمی مثل فولاد میشه ون میبینه بقیه دزدا میبرند منی که داخل فولاد کار میکنم را نبرم اینه که میگند اینجا مسلمان هست و از اسلام خبری نیست
    به خدا شما دین را نابود کردید شهدای وطن و خونشون را پایمال کردید به خدا اگه مردم تا حالا هستند فقط به خاطر سرخی خون شهداست وگرنه هیچ امیدی به شما ندارند والسلام

  39. رضا

    احسنت حرف خوبی زدی فقط همه رو با یه چوب نزن
    ما از مفسدان و دزدان ضربه می خوریم نه مومنان و مصلحان.بله همه چی خوب نیست ولی باید به سمت عدالت واقعی حرکت کنم و ضعف ها را برطرف و با القاء ناامیدی حرکت رو به جلو را نگیریم
    امیدآفرین باشیم تا پیشرفت و حرکت حاصل شود

    1. وطن پرست

      بزک نمیر بهار میاد ….
      تازه بعد از چهل و اندی سال میخواهی به طرف عدالت حرکت کنی بابا جوونیمون رفت ….دست بردارید از این شعار های کلیشه ای ..واقعیت این هست که اینکاره نیستند باید بدن دست اهلش…

  40. فرهادایش زاده لواسانی گجلری

    مرگ بر دیکتاتور یا مرگ بر خامنه ای هیچ فرقی ندارند تنها راه نجات مردم رهایی خامنه ای از حکومت است اسلام امد اما به چه منظور امد برای اختلاس و رشوه امد برای پایداری و استقامت از دین امد یا برای گشت ارشاد امد سال ۵۷ انقلاب شد اما نگفتند بهشان اغتشاشگر ما انقلاب میخواهیم الان انقلاب کنیم میگویند اغتشاشگر ما مردم اشتباه کردیم باید حکومت پهلوی باشد به قول گفته های زنده یاد محمد رضا شاه پهلوی اگر اخوندها حکومت کنند ایران ۱۵۰۰ سال عقب تر می افتد در زمان شاه به هیچ دختر مردم تجاوز نمی کردند الان حکومت شده تجاوزگر انگار که مملکت کلا ارث اخوندها هست پس بنابراین حکومتی که مردم را سرکوب میکند نمی توان با این حکومت ادامه داد

    1. ...

      هموطن عزیز! (البته اگر داخل ایران باشی…) امروز دوگانه وطن پرست و وطن فروش به وجود اومده! دین که مشخصه نداری. (توهین به روحانیت و…) اما اگر حداقل وطنت رو دوست داری، یه ذره فکر کن! که چرا سلطنت طلبانی چون همایون و امید دانا و… شدن طرفدار نظام! چرا؟ چون یه مشت گرگ نشستن دور کشور به محض اینکه سایه رهبر از سر کشور کم بشه، یا خدای نکرده نظام آسیب ببینه، کشور به چند تکه تقسیم کنن و هرکی برای خودش یه تکه رو به تاراج ببره! خودت رو به خواب نزن. بخون. بیاندیش. این چیزی که به اسم آزادی بهت نشون میدن، کاریکاتوری از آزادی هست که رنگ و لعاب شهوت بهش زدن و شماها فریب خوردید. بخدا تو خود آمریکا بدترین برخورد رو دارند با معارضین. شما ببین همه صفحات ترامپ در حالیکه هنوز رئیس جمهور بود فیلتر شد!! و چنان بلایی سرش آوردن که بالاخره نتایج انتخابات رو قبول کرد! از شما انتظار فهم این چیزا رو نداریم. ولی وطن پرستی رو دیگه فابریک همه دارن. مگر اینکه در مواجهه با رسانه های خاص اونم ازت گرفته باشن!

    2. یک نفر از 85 میلیون نفر

      مردک ممد رضا که سگ امریکا بود هیچ حداقل گزارش غرب و امریکا رو بخون ک میگن جمهوری اسلامی راه ۲۰۰ ساله رو ۴۰ ساله پیمود
      خودشون میگن داخل این ۴۴ سال فقط ایران از لحاظ علمی با ما یکی بود حالا اون ممد پالانی که با افتخار ۸۰ درصد کشورش بی سواد بودن شده ادم؟ یا تعداد روسپیا از تعداد تحصیل کرده ها باسوادتر بود؟ میخوای عنقلاب کنی برو خیابون عرضه نداری خفه شو
      حداقل امار شرق و غربو بخون نه حرف محمدرضای احمق

  41. سعید

    … توی اقتداری ک از ترس دخترهای مدرسه ای نت قطع می‌کنه تا ب صدها هزار شغل ادارات بانکها و سایر مشاغلی ک با نت کار می‌کنه نابود بشه
    … ب هیکل برداران ارزشی سایبری ک فقط سایتهای شما بازه و بقیه سایتهای مخالف و حتی سایتهای غیر سیاسی داخلی و خارجی فیلتر
    … ب شرف نداشتن آنقدر رهبر رهبر میکنید بعد امامت ۳۴ساله اش ک ملت و مملکت ب پرتاک اقتصادی و سیاسی و اجتماعی برده هنوز … مفت میزنید ک علی خوبه دورش بده
    رهبری ک از رییس جمهور و وکیل و وزیر و معاون گرفته با سیستم اطلاعاتی سپاه تعیین میشه رو میگید بی خبره بود یا خبر نداشته ک فلانی جاسوس بوده اگه روحانی جاسوسه پس چرا بعد و قبل از ریاست جمهوریش دبیر شورای امنیت ملی هست
    بعد … ارزشی سایبری چند نفری نشستی با ای پی های مشابه داری پست میگذاری فکر کردی همه مثل …

  42. ^§m@hdi§^

    سرگیجه میگیرم از حرف منتقدا هرچقد سعی میکنم منطقی برخورد کنم بیشتر اذیت میشم گاهی وقتا به حرفام شک میکنم میرم میگردم باز به نتیجه قبلی میرسم
    اگه قراره سرمم بره واس انقلاب و حکومت امام زمانم بره
    مشکل نداریم؟!
    چرا داریم ولی منصف باشین خدماتیم که نظام داشته ببینین بی معرفتا نگاه منتقدانه هم منفعت میبینه هم ضرر از بس اخبار کذب و بی منبع به خورد منو شما رفته
    خواهشا قبل باور هر تکستی که تو چنلا میخونین یکم بگردین این لایف استایل تو خودتون ایجاد کنین
    از امثال این سایت و دوستانی که دارن کمک میکنن صمیمانه ممنونم لطفا خسته نشین و عقب نکشین ما پشتتونیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *