زندگینامه میرطاهر بدل رهبر انقلاب + عکس و فیلم!

میرطاهر بدل رهبر انقلاب کیست؟

در این مطلب قصد داریم مروری داشته باشیم بر زندگی میرطاهر بدل رهبر انقلاب! چند وقتی است که رسانه های مخالف نظام اسلامی کشف تازه ای انجام داده اند و آن وجود شخصی است به نام میرطاهر بدل رهبر انقلاب!

همه چیز درباره میرطاهر بدل رهبر انقلاب

مجله خبری تحلیلی پارسی گو: در این مطلب قصد داریم مروری داشته باشیم بر زندگی میرطاهر بدل رهبر انقلاب! چند وقتی است که رسانه های مخالف نظام اسلامی کشف تازه ای انجام داده اند و آن وجود شخصی است به نام میرطاهر بدل رهبر انقلاب! تصاویر و فیلم های مربوط به میرطاهر را نیز می توانید در این مطلب ببینید.

میرطاهر بدل رهبر انقلاب کیست و کی متولد شد؟

همزمان با افشاگری! نوریزاد که نظریه های مثال زدنی اش او را ستاره آفاق کرده است (به عنوان نمونه وی ستاره های شیطان پرستی را روی رساله آیت الله نوری همدانی کشف کرده است!) سایت بالاترین هم مطلبی کار کرد با عنوان «سناریوهای مرگ خامنه ای و حکومت بدل او میرطاهر»! در این مطلب آمده است: «ظاهرا فردی به نام میرطاهر که از خامنه ای جوان تر است, در اتاق فکر خامنه ای به عنوان بدل انتخاب و گریم/ عمل شده است و به خاطر وخامت حال خامنه ای در بیشتر موارد این میرطاهر است که سرزنده و شاداب در مراسم ها شرکت و سخنرانی می کند. از آنجا که خامنه ای احتمالا به زودی بمیرد از دید من دو سناریو مطرح است:

۱. اول این که بدل داشتن خامنه ای خبر خوشحال کننده ای نیست چون اگر اتاق فکر نظام قصد اصلاح واقعی امور بعد از مرگ خامنه ای را می داشت باید از طراحی و به خدمت گرفتن هرگونه بدل خودداری می کرد تا بعد از به سر رسیدن عمر خامنه ای، میرطاهر نقش او را به مدت ۱۰ سال دیگر بازی نکند. این اتاق فکر می توانست بعد از خامنه ای راه را برای اصلاحات جدی هموار کند چیزی که با بدل و بدل های خامنه ای امکان پذیر نیست. این ها ظاهرا حتما باید ۱۰ سال دیگر عمر خامنه ای را کش بدهند (حتی شده با بدل سازی) تا امام زمان موهوم ظهور و قیام کند.

۲. سناریوی دوم این که اگر خامنه ای بمیرد مرگش را اعلام نمی کنند و میرطاهر همچنان رهبر می ماند. اوضاع که به هر دلیل به هم ریخت ناگهان میرطاهر به واسطه عناصر پشت پرده غیب می شود و مرگ خامنه ای را اعلام می کنند و سپاه کودتا می کند.» (پایان مطلب بالاترین)

همانطور که مشاهده می شود، نویسنده مطلب فوق نه تنها وجود میرطاهر بدل رهبر انقلاب را کشف کرده است، بلکه بعد از این کشف مهم، سناریوهای نظام اسلامی برای آینده را نیز پیشگویی کرده است. البته در بحث ظهور حضرت مهدی (عج) و شگفتی ها و نشانه های آخر الزمان، مطلب دیگری در آینده (انشاء الله) تقدیم خواهد شد. لیکن در رابطه با تحلیل فوق رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند: «برای اینکه این کار غلط، غلط بودنش پنهان بشود، اطراف او فلسفه درست میشود! فلسفه میبافند؛ استدلال برایش درست میکنند! از ابتلائات بزرگ انسانها این است» (دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از طلاب و روحانیون در سال ۱۳۸۸)

افشاگری آمد نیوز درباره میرطاهر بدل رهبر انقلاب

پس از محمد نوریزاد و سایت بالاترین (و دیگر رسانه های حقیقت جو!) اینبار نوبت به آمد نیوز می رسد تا با انتشار تصاویری علیه میرطاهر بدل رهبر انقلاب دست به افشاگری بزند.

همانطور که می دانیم، تمام مطالب آمد نیوز مستند و مستدل است و بنابراین در این رابطه، یعنی شناساندن میرطاهر نیز آمد نیوز با ارائه سندی دست به افشاگری زده است.

تصویر سندی که آمد نیوز درباره میرطاهر بدل رهبر انقلاب افشا کرد:

افشاگری آمد نیوز درباره میرطاهر بدل رهبر انقلاب

افشاگری آمد نیوز درباره میرطاهر بدل رهبر انقلاب

همانطور که در مطلب فوق مشاهده می شود، در تصویر منتشر شده آمد نیوز، که ادعا شده است میرطاهر در آن حضور دارد، دست راست رهبر انقلاب سالم است! طبق ادعای آمد نیوز، میرطاهر فراموش می کند که دست راست رهبر انقلاب اسلامی مجروح است! و همین فراموشی موجب گافی می شود که آمد نیوز به عنوان سندی علیه وجود میرطاهر افشا می کند!

اما واقعیت چیست؟ آیا میرطاهر واقعا فراموش کرده است که نباید دست راست سالم خود را نشان دهد؟ آیا عکاسان نیز فراموش کرده اند که حداقل از او و دست راستش عکس نگیرند؟ و آیا ناشران بنر هم فراموش کرده اند که دست راست رهبری مجروح است؟ آیا کسی نبوده که به میرطاهر تذکر بدهد که آقای میرطاهر، تو جای رهبری نقش بازی می کنی که تیزهوشی اش زبانزد آفاق است و حتی دشمنان نیز به ذکاوت او گواهی می دهند! پس خود را به حماقت نزن! و دست راستت را پنهان کن! راستی چرا میرطاهر این مسئله ساده را فراموش می کند؟ و راستی چرا کسانی که میرطاهر را به جای رهبر انقلاب می نشانند، فکری به حال دست راست او نکرده اند؟

پاسخ ساده است: فوتوشاپ! آنهم وقتی پای آمد نیوز وسط باشد، می شود فوتوشاپ به شکلی احمقانه! من به عنوان راقم این سطور بارها از خودم سوال می کردم که چطور امثال آمد نیوز، با این شایعات و خزعبلات به کارشان ادامه می دهند؟ مدتها این سوال در ذهنم بود تا اینکه افرادی را دیدم که بدون فکر و تأمل، همین مطالب آمد نیوز را به عنوان سندی علیه نظام اسلامی و علیه همه چیز قبول می کنند! و وقتی وارد بحث و گفتگو با این افراد می شدم، می دیدم اوضاع خراب تر از آن است که بشود با دلیل و منطق نظرشان را نسبت به دروغ های آمد نیوز تغییر داد. بنابراین حق را به آمد نیوز می دهم. آمدنیوز باید باشد و باید کار کند. بالاخره یک عده ای خوراک رسانه ای شان از این رسانه تأمین می شود.

تصویر واقعی رهبر انقلاب که آمدنیوز با فوتوشاپ ناشیانه ای فقط آنرا چرخانده است مشاهده کنید:

تصویر رهبر انقلاب و فوتوشاپ شده آن

تصویر رهبر انقلاب و فوتوشاپ شده آن

وبلاگ قاسم محلاتی با نشر تصویر فوق می نویسد: «عکسی که کانال آمدنیوز از آن استفاده کرده است تا ماجرای تخیلی بدل رهبری را دامن بزند، توسط نرم افزار فتوشاپ و با ابزار mirror دستکاری شده است!»

عکس میرطاهر بدل رهبر انقلاب

تصویر دیگری که از میرطاهر به عنوان بدل رهبر انقلاب اسلامی «افشا!» شده است تصویر زیر است:

تصویر میرطاهر بدل رهبر انقلاب

تصویر میرطاهر بدل رهبر انقلاب

البته افشاگری های آمدنیوز و روح الله زم (و سایر رسانه های معاند) درباره بدل رهبر انقلاب به تصویر فوق ختم نمی شود و وی درباره گوش رهبری نیز تصاویری را منتشر می کند. در ادامه درباره سایر تصاویر نیز بحث خواهیم کرد.

افشاگری روح الله زم و آمد نیوز درباره میرطاهر بدل رهبر انقلاب

افشاگری روح الله زم و آمد نیوز درباره میرطاهر بدل رهبر انقلاب

اما ماجرای این تصویر چیست؟ فیلم زیر به خوبی بیانگر واقعیت تصویر فوق است. اما توضیح اینکه دروغ پراکنان، با انتخاب تصویری از رهبر انقلاب در دیدار با شاعران در سال ۱۳۹۰ و چرخاندن آن، بدون اینکه مختصری روی آن کار کنند یا وقت بگذارند، همان تصویر را به عنوان تصویر میرطاهر منتشر می کنند! فیلم زیر را ببینید تا همه چیز روشن شود:

ماجرای تفاوت لاله گوش میرطاهر بدل رهبر انقلاب با آیت الله خامنه ای

یکی دیگر از نکاتی که امثال آمدنیوز درباره آن بحث می کنند، تفاوت در لاله گوش رهبر انقلاب با بدل فرضی ایشان یعنی میرطاهر است. توضیح اینکه گوش رهبر انقلاب یک برآمدگی کوچک دارد در حالیکه گوش میرطاهر بدل رهبر انقلاب آن برآمدگی را ندارد و همین تفاوت(!) موجب افشاگری و لو رفتن میرطاهر شده است!

تصاویر تفاوت گوش رهبر انقلاب با بدلشان را ببینید:

تفاوت گوش رهبر انقلاب با بدلشان میرطاهر

تفاوت گوش رهبر انقلاب با بدلشان میرطاهر

تفاوت گوش میرطاهر با رهبر انقلاب

تفاوت گوش میرطاهر با رهبر انقلاب

تفاوت لاله گوش رهبری با میرطاهر

تفاوت لاله گوش رهبری با میرطاهر

لاله گوش رهبر انقلاب و تفاوت آن

لاله گوش رهبر انقلاب و تفاوت آن

اما واقعیت چیست؟ همانطور که مشاهده می کنید، در تصاویر منتشر شده از رهبر انقلاب (و میرطاهر بدل ایشان!!) تفاوت آشکاری در بخش لاله گوش وجود دارد. علت چیست؟ آیا متخصصان فراموش کرده اند لاله گوش میرطاهر بدل رهبر انقلاب را اصلاح کنند؟

تصویر زیر را ببینید تا همه چیز روشن شود:

حقیقت تفاوت لاله گوش رهبر انقلاب در تصاویر

حقیقت تفاوت لاله گوش رهبر انقلاب در تصاویر

سایت نازکبین با انتشار تصویر فوق می نویسد: «چگونه برای رهبری عزیز بی‌بدیلمان، بدل می تراشند! درباره عناد آمدنیوز و امثال‌شان با اسلام و انقلاب همین بس که می‌کوشد اعتقاد مردم به جایگاه ولایت فقیه و شخص امام خامنه‌ای را بکاهد و در این راستا از انواع حربه‌ها استفاده می‌کند که یکی از مضحک‌ترین‌شان این است که مدعی شده‌اند ایشان بدل دارند و حتی برای این بدل اسم میرطاهر هم مطرح کرده اند! این رسانه های برای این که دروغ بزرگ بدل رهبری قابل باور باشد از چند تکنیک استفاده می‌کند از جمله این که مدام این ادعا را تکرار می‌کند چرا که حتی دروغ‌های بزرگ را با تکرار می‌توان در ذهن افرادی که فاقد سواد رسانه‌ای هستند به عنوان یک گزینه محتمل و حتی موثق نشاند.

آمدنیوز در کنار تکرار این ادعای مضحک برای آنها شواهدی نیز جعل می‌کند از جمله این که مثلا تصویر رهبری را قرینه می‌کند و می‌گوید دست راست‌شان در این تصویر مجروح نیست! یا مدعی می‌شود لاله گوش ایشان در تصاویر مختلف شبیه هم نیست و مدعی می‌شود که لابد یکی از اینها بدلی است در حالی که عموما از دو فریب در این خصوص استفاده می‌کند، مثلا دو تصاویر لاله های گوشهای چپ و راست رهبری را که با همدیگر متفاوت است در کنار هم میگذارد و نتیجه میگیرد اینها دو نفر هستند!

یا دو عکس با دو زاویه کاملا متفاوت نورپردازی را در کنار هم قرار می‌دهند که برجستگی‌های دو تصویر از لاله گوش متفاوت به نظر برسد یا این که لاله گوش اشخاص دیگری مثل آیت الله علم‌الهدی را با کادر بسته که فقط محاسن و گوش و عمامه مشخص باشد در کنار تصویر لاله گوش امام خامنه‌ای قرار می‌دهد و مدعی تفاوت اینها می‌شود! یا با استفاده از تصاویر فوتوشاپ، برای تصویر امام خامنه‌ای موی بلند می‌گذارد یا تغییرات دیگری ایجاد می‌کند و مدعی می‌شود که این تصویر بدل رهبری است! و در آینده حتی امکان دارد از روش‌های دیگری هم برای باورپذیری این ادعای دروغین استفاده کند که البته جملگی فریب و جعل هستند و باید برای افرادی که فاقد سواد رسانه‌ای و در معرض باور این دروغ‌ها هستند، مسائل را روشن کرد.

دشمن برای ضربه به اسلام و انقلاب از هیچ حربه مضحک یا فریب یا جعلی فروگذار نمی‌کند حتی اگر توهین به شعور اعضای خود باشد و قطعا این را بر بستر ضعف سواد رسانه‌ای بنا می‌نهد که اگر مهیا نبود، بیش از ۱ میلیون نفر در کانالی که روزی را بدون دروغ و جعل سپری نمی‌کند عضو نمی‌شدند! و متاسفانه دولت هم این فضا را نشانه آزادی بیان می‌داند و با منتقدان به بخش مسموم فضای مجازی به مثابه منتقدان نقد و نقدپذیری برخورد می‌کند در حالی که خود دولت حتی حضور یک کارشناس منتقد در مناظره تلویزیونی را برنمی‌تابد و علیه او بیانیه تهدیدآمیز صادر می‌کند!» (پایان مطلب سایت نازکبین)

واکنش طنز به دروغ پراکنی آمدنیوز درباره بدل رهبر انقلاب

یکی از تصاویری که در واکنش به دروغ پراکنی آمدنیوز و رسانه های مانند آن منتشر شد، عکسی از لوییز فیگو است که تصویر لاله گوش او زیر ذره بین قرار گرفته است. در واقع از قول آمد نیوز در این تصویر طنز افشا شده است که لوییز فیگو که به ایران آمد هم لوییز فیگوی واقعی نیست! بلکه بدل اوست! این تصویر را به عنوان آخرین تصویر این مطلب مشاهده بفرمایید:

بدل لوییز فیگو لو رفت

بدل لوییز فیگو لو رفت

در پایان بیان این نکته را ضروری می دانم که ورود به بحث شایعه میرطاهر، نه از باب دامن زدن به آن، که به جهت روشنگری انجام گرفته است. جستجوهای انجام شده راقم این سطور تا هنگام تنظیم این مطلب نشان می داد مطلب جامع و کاملی در این رابطه کار نشده است. البته علت آن هم روشن است. این شایعه به قدری مضحک است که نیاز به نقد و بررسی ندارد! اما اگر ذهن یک نفر هم با مرور این مطلب در رابطه با این شایعه روشن شود کافیست. به هر جهت تنظیم این مطلب در روز چهارشنبه ۱۰ مرداد ۹۷ و با آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای و با التماس دعای خیر از همۀ عزیزان به پایان رسید.

تهیه و تنظیم: مجله خبری تحلیلی پارسی گو (احمد طحانی)
منابع: ۱. بالاترین ۲. وبلاگ قاسم محلاتی ۳. خامنه ای دات آی آر ۴. سایت نازکبین ۵. صفحه اینستاگرامی شایعات
(تمامی تصاویر این مطلب از سرچ گوگل و سایت های مختلف به دست آمده است)

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

358 دیدگاه در “میرطاهر بدل رهبر انقلاب کیست؟

  1. نورالکس

    خدامیدونه این چیزهاراست است یادروغ.دروغ یاراستش فرقی به حال مردمی که این روزهازجرگرانی وتورم رامیکشندفایده ای ندارد.فک کنم رهبرعزیزمان دیگرمث سابق نفراول حکومت نیست.مشخص کسانی دیگردارن حرفشان راتوحکومت به کرسی مینشانند.اگه رهبری قدرت قبل راداشت قطعابه دادمردم میرسیدن خداخودش کشوررانجات دهدازاین وضع سخت

    1. محدحسین

      سلام دوست عزیز من نمیخوام در مقام مقایسه دو شخصیت باشم اما سکوت حال حاضر اقا دقیقا مثل سکوت امام علی در زمان صدر اسلامه ولی مطمئنم که داره عمر سختیها سر میاد اگر ما مردم هوشیار باشیم ودر انتخابات ها اگر به نماینده خاصی افترا یا تهمت قتل و غیره زده شد باید تحقیق کرد چرا اصلا این حرفهایی که زده شده صحت داره یا نه

    2. س.م

      این حرف شما کاملاً غلط و اشتباهه چقدر خوبه آدم وقتی میخواد حرف بزنه اول فکر کنه بعد حرف بزنه مشکلات امروز مردم نتیجه انتخاب غلطشون هست. نماینده مجلس رو کی انتخاب میکنه؟ مردم
      رئیس جمهور رو کی انتخاب میکنه؟ مردم
      جالب این جاست که چقدر موقع انتخابات رهبری میاد در دیدارهای مردمی و در تلویزیون میگه، انتخابات مهمه آدم اصلح رو انتخاب کنید، آدمی که دلسوز مردم هستش رو انتخاب کنید.
      ۲۳ میلیون نفر به حسن روحانی رأی دادند. پس بهتره مردم ایران وقتی که یک اشتباهی می کنند پای استباهشون بایستند.

        1. حسن کیانی

          برادر عزیز وقتی مردم چیزی را انتخاب می کنند ، اگر رد صلاحیت بشود ، مردم اعتراض میکنند، مانند امام که بنی صدر را پذیرفت اما در اولین فرصت بنی صدر را رد صلاحیت کرد، ،

          پاسخ دادن ↓

      1. گاندو

        کی اینا رو تایید صلاحیت میکنه؟؟ بازم مردم؟؟
        چرا زمانی که دولت روحانی در دوره اول خانواده اش در پرونده جاسوسی دست داشتن بازم صلاحیتش برای دور دوم تایید شد؟
        بهتره کمی خودت هم قبلش فکر کنی بعد زبون باز کنی

        1. Almas

          این سکوت آقا من رو یاد سکوتش درباره سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س) میندازه
          سعیدی توی نماز جمعه از قول قابله ای که آقا رو به دنیا آورده گفت آقا وقتی به دنیا اومد، گفت یاعلی و بعد پرید تو بغل قابله، البته قابله قبلش گفت علی یارت بعد گرفتمش.
          اینجا آقا سکوت کرد
          جامعه مدرسین به سعیدی اعتراض کردن ، دوباره تو رسانه اعلام کرد تازه من کم گفتم، باید خیلی بیشتر می گفتم. بازم آقا سکوت کرد.

        2. حسن کیانی

          برادر عزیز وقتی مردم چیزی را انتخاب می کنند ، اگر رد صلاحیت بشود ، مردم اعتراض میکنند، مانند امام که بنی صدر را پذیرفت اما در اولین فرصت بنی صدر را رد صلاحیت کرد، ،

        3. حسن کیانی

          برادر عزیز وقتی مردم چیزی را انتخاب می کنند ، اگر رد صلاحیت بشود ، مردم اعتراض میکنند، مانند امام که بنی صدر را پذیرفت اما در اولین فرصت بنی صدر را رد صلاحیت کرد، ،

          پاسخ دادن ↓

        4. حسن کیانی

          برادر عزیز وقتی مردم چیزی را انتخاب می کنند ، اگر رد صلاحیت بشود ، مردم اعتراض میکنند، مانند امام که بنی صدر را پذیرفت اما در اولین فرصت بنی صدر را رد صلاحیت کرد، ،

          پاسخ دادن ↓

    3. MR.NOBODY

      آقا الان بحث سر چیه واقعا؟؟؟
      اصلا هر چی بوده ما کردیم
      هر چی بخور بخور بوده ما خوردیم
      هر چی بچاپ و بچپون بوده ما چپوندیم
      ۵هزار هزار میلیارد من دزدیدم
      آب ارومیه رم تو هورت کشیدی
      کامیون کامیون خاک و طلای این کشورو ما فروختیم
      من گذاشتم چینیا اومدن صید بی رویه ماهی کردن
      دولت آقای روحانی تقصیری نداشت
      هیچ کس مقصر نیست
      بحث الکی نکنید به هیچ جا نمیرسید

  2. فدایی رهبر عشق

    خیلی ممنونم از طراحان و مولفان این مجله مخصوصا آقای طحانی…
    من مدت ها بود که در پی این ماجرا تحقیق میکردم و با لطف شما بالاخره به این دروغ بزرگ رسیدم
    مرگ بر تمام کسانی که ضد امام مسلمین جهان شایعه پراکنی میکنند…
    با تشکر از آقای احمد طحانی…

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. ما نیز از شما و از آقای طحانی متشکریم. توجه داشته باشید که می توانید نتایج تحقیقات و مقالات مفید خود را جهت انتشار و استفادۀ عمومی برای پارسی گو ارسال کنید تا با نام خودتان منتشر شده و در دسترس علاقه مندان قرار گیرد. موفق باشید

    2. الهه

      به نام پروردگار جهانیان و تنها خدای زمین و اسمان دوست عزیز یکی از مشکلات مردم ایران بی فرهنگی انهاست حتی اینرا باید دانست اگر جمهوری ما اسلامی بود چرا به امریکا مرگ میدهید میدانید مرگ بر امریکا چقدر گناه است ایا تمام امریکا گناه کار است و شما هم به هرکسی دلتان میخواهد مرگ میدهید مگر خداوند متعال ماذا الله بیکار است به حرفای شما نادانان گوش دهد ؟! . درست فکر کنید و بر ادب خود کار کنید کل نظام ما و حتی رهبر و دولت کل سیستم جمهوری اسلامی مشکل دارد و این قابل مشاهده است که فقط امریکا و اسرائیل فتنه گر نیست حتما ایران هم از انها بدتر است ! این همه گرونی و این چیز ها فقط به خاطر بی قانونی حکومت و اقتصاد مریض و درد مردم از این حکومت بی کفایت و ناپاک و ناسالم است با تشکر حق تعالی

      1. پارسی گو نویسنده

        با سلام. مخاطب ارجمند. از اینکه سعی کرده اید در نظر خود رعایت ادب را بکنید، از شما متشکریم. البته نفهمیدن یک چیز است و نادانی چیزی دیگر. ممکن است دو نفر حرف یکدیگر را نفهمند، اما نمی شود گفت طرفی که حرف دیگری را نمی فهمد نادان است! به این نکته هم توجه داشته باشید که از ذیل تا صدر مسئولین با رای مردم انتخاب می شوند و به قول معروف: گندم از گندم بروید جو ز زجو! موفق باشید

      1. ناشناس

        مرگ بر تو نکبت آشغال بی سواد آمریکا به مردم خودش رحم نمی کنه میخواد به ما رحم کنه اگه مردم مرگ بر آمریکا سر میدهند حبشه چون تمام بدبختیها زیر سر آمریکاست منظور ما دولت کثیف آمریکاست بی سواد احمق بی شرف

  3. انقلابی

    اون دوست عزیزی که میگن چرا مرگ بر امریکا میگیم و حس انسان دوستی میگیرن جوابشونو بشنون.
    کسی که با ورودش به قاره امریکا بیش از بیست میلیون نفر سرخ پوست را کشت امریکا و صهیونیست بود…
    اون کسی که رو سر ژاپن و ویتنام و کاموج و لائوس و …بمب ریخت امریکا و مادرش صهیونیست بود….
    اون کسی منابع افریقا رو غارت کرد و مردمش رو به بیگاری و شکنجه کشید امریکا و صهیونیست بود.
    اون کسی که مارو تحریم کرده و با درست کردن گروهک های تروریستی مارو عراق و سوریه رو خرابه کرد امریکا و صهیونیست بود.
    اون کشوری که مارو تحریم کرد امریکا و صهیونیست بود…
    گرونی ها هم به خاطر یه مشت مسئول احمق هست که اصلا متعلق به اسلام و انقلاب نیستن هست و هیچ ربطی به جمهوری اسلامی نداره و در واقع عروسک های احمقی هستن که کنترل میشن…
    دوستانی که طرفدار امریکا هست یه سر به تاریخ تشکیل و حال امریکا و صهیونیست بزنن تا به جوابشون برسنن.

  4. احمد

    تاریخ همه مسایل را روشن میکند اما یک مسئله باعث نابودی تمام جوامع دنیا در طول تاریخ مانند آلمان ژاپن شوروی خاورمیانه و… شده است اون هم مسئله ایست بنام تعصب کورکورانه حال از هر شخص و گروه و دین و آئینی که باشد

    1. امین

      باسلام واقعا تاکی مامردم باید پاسخ بی مسولیتی این مسولینو بدیم جنگ میشه مردم تحریم میشیم فشارش روی مردم سیل میاد مردم کمک کنه زلزله همینطور چرا مردمی که الان توخرج زندگی خودشون موندن واقعا چطور کمک کنن چرادولتی که باگرون کردن اجناس وبازی کردن بامعیشت مردم کسری بودجشو جبران میکنه امروز بااین همه دروغ گفتن بازم داره ریاست میکنه چرا واقعا چرا ؟

  5. یک هموطن

    درسته ثروت مازیادبود یه عده تخم عرب اومدن غارتش کردن روسرمردمم حکومت وآقایی میکنن یه عده احمقترم ازشون حمایت میکنن

  6. سعید

    شما با این مطالب فکر من را روشن کردید البته کمی نگران شدم
    نکند آقا رحلت کردند که هر کسی هر باایی میخواهد بر سر مستضعفین می اورد

  7. صبا

    ای خدا
    کی بشه ادمای بی ریشه ایی که الان سر سفره انقلاب به نون و نوایی رسیدن دستشون از این کشور که هیچ از دنیا کوتاه بشه
    آخه ادم بی ریشه اگر به جایی برسه دیگه خدایی میکنه
    دقیقا مثل اوضاع الان مملکت

  8. یک ایرانی

    کاربر محترم به اسم انقلابی
    آخه به تو چه
    مگه تو فضولی که سر سرخپوستا چی اومده یا سر ویتنام یا ژاپن..
    همون ژاپن الان متحد آمریکاست.. بعد آدمای کینه ایی مثل شما ول کن ماجرا نیستید..
    با این طرز تفکر پوچ و کهنه گند زدید به مملکت.. بابا ول کنید.. برید بزارید ما یه نفسی بکشیم.. دیگه حناتون رنگی نداره

    1. ایرانی اسلامی

      این آمریکاست که مارو ول نمیکنه نه ما . آمریگای زیاده خواهه که چشم به ثروت مملکت ما داره و یه عده ساده لوح خیال میکنن آمریکا میخود بیاد گل به سرمون بریزه

  9. ناشناس

    در عکسی که خامنه ای دست راستش را بالا برده و شما میگید برعکس شده و در اصل دست چپش را بالا برده دقت کنید و ببینید که سردار سلیمانی همیشه موهایش را از راست به چپ شانه میکند نه از چپ به راست و این نشان میدهد که عکسی که دست راست خامنه ای بالاست عکس درست است و عکس دیگر توسط شما برعکس شده است

  10. ناشناس

    چہ آیت الله خامنه ایی باشد چه نباشد امام زمان جانشین برحق پیغمبر ختمی رسل در بین ما مسلمانان جهان است و علارقم افکار شیطان صفتان زمانه نه ظاهر قرآن محو خواهد شد و نه باطن آن.

  11. مام وطن

    خدا همه ما رو نجات بده از فقر از بیکاری از ناآگاهی از دهن بینی از …….یه تومار اگه بخوام بنویسم
    هیچ ملک و هیچ مملکتی با کفر و ظلم حیاتی نخواهد کرد.
    محمد صلل اله رسول خدا.

  12. رضا

    به نظر من یه پدر یا بزرگ یه خانواده باید از وضع اهل بیت و خانوادش باخبر باشه وبا تمام توان و قدرت نزاره کسی به خانوادش ظلم کنه نه اینکه به بهانه های واحی و توجیحه کوتاهیاش؛ هم خودشه و هم دیگران رو قانع کنه.
    فقط میدونم خیلی کارا میتونه بکنه و نمیکنه رهبر باید شجاع باشه خیلی شجاع تر از این حرفا

  13. محمد جواد

    یه موچ دستمال زن دور هم جمع شدن ابله ها دکتری که صدا یا هرجای دیگه عمل میکرد به فکر اون برآمدگی گوش بود و این هیچی از فقر و گرسنگی مردم بی پولی مردم بی آبی و……… مردم حل نمیکنه

  14. ایران پاییدار

    یه موچ دستمال زن دور هم جمع شدن ابله ها دکتری که صدا یا هرجای دیگه عمل میکرد به فکر اون برآمدگی گوش بود و این هیچی از فقر و گرسنگی مردم بی پولی مردم بی آبی و……… مردم حل نمیکنه

  15. ناشناس

    سردار سلیمانی موهاشو از راست به چپ شانه میزند
    پس دست راست خامنه ای بالاست و عکس پایین که در اون سردار سلیمانی فرق چپ زده تقلبه شماست.

      1. چراغعلی

        آیه نازل شده تو خبر نداری گوگل سرچ کردم سردار سلیمانی موهاش از چپ به راست هست بیکار یا وقت اضافه هم نداره بره جهت موهاشو عوض کنه. اصلا موهاش به کنار افتادگی چشم راستش چی؟ اونم دروغه؟ برو گوگل سرچ عکس سلیمانی رو ببین کدوم چشمش افتاده تر هست بیا با عکس مطابقت بده.

  16. موسی

    خداییش گرونی ها پدر مردمو در آورده من به مردم ایران حق میدم اون خارج نشین ها هم یه مشت مفت خور آمریکان مرگ بر اونها.حرف رهبر رو گوش کنید وضع بهترمیشه متاسفانه سیدعلی ما تنهاست.قربون آقا

    1. ناشناس

      از خدا میخوام صاحب اصلی مملکت مهدی موعود امام زمان هر چی زودتر بیاد به داد مردم برسد آیت الله خامنه ای رهبر محبوب ایران نیاز به کمک امام زمان دارند تا مردم را از این گرانی ها و بلاهای آسمانی نجات دهند . وای اگر سید علی حکم جهادم دهد لشکر دشمن نتواند که جوابم دهد جانم فدای رهبرم موافق ام با شما جانم فدایت سیدعلی

  17. محدحسین

    اصلا از کجا معلوم از روی عکس واقعی یه میر طاهر نساخته باشن که مثلا بگن ما به اخبار دسترسی داریم
    راستی پیرهن صورتی هنوز داره کار میکنه؟

  18. علیرضا

    دروغ به این اشکاری.جعل به این اشکاری.خدالعنتتون کنه وطن فروشهای خاءن.امام خامنه ای بدل نیاز نداره.وایشالا همیشه سالم وسلامت باشن.وسایشون بالا سر مون.بدون اقا این کشور به تاراج خواهد رفت ودوباره استعمار غرب.تواین کشور ومنطقه مسلط میشه.دیدید که باتدابیرشون.دست امریکارو تومنطقه شکستن.سلام به امام خامنه ای.سلام به سردارسلیمانی.سلام به شهدای دفاع مقدس وسلام به شهدای مدافع حرم

    1. ناشناس

      امیدوارم‌که‌این‌حرف‌من‌به‌گوش‌مقام‌معظم‌رهبری‌برسد.عاجزانه‌واز‌طرف‌همه‌مردم‌ازتون‌خواهش‌میکنم‌فکری‌به‌حال‌این‌گرونی‌ها‌بکنید.مگر‌یک‌جوانی‌که‌باهزار‌بدبختی‌۳۰_۳۰میلیون‌پول‌پس‌انداز‌کرده‌تا‌کاروکاسبی‌راه‌بیاندازدیا‌ازدواج‌کندویاماشینی‌بخرد؛چه‌گناهیکرده‌که‌این‌قدر‌پولش‌بی‌ارزش‌شده‌است‌که‌هیچ‌دردی‌ازاو‌دوا‌نمیکند؟شما‌که‌امسال‌راسال‌رونق‌تولیدنام‌گذاری‌کرده‌اید؛لطفا‌نگاهی‌به‌قیمت‌ها‌بیاندازید.بااین‌قیمتها‌چه‌کسی‌ی‌دیگر‌توان‌تولیددارد.مثلا‌قیمت‌ملک؛زمین‌وخانه‌چه‌ربطی‌به‌قیمت‌دلار‌وارز‌دارد‌که‌این‌قدر‌بالا‌رفته‌است؟واولین‌چیزیکه‌یک‌تولیدکننده‌لازم‌داردیک‌ملک‌است!خواهش‌میکنم‌کمی‌به‌حرف‌من‌فکر‌کنید.انشاءا…‌که‌قیمتها‌به‌قبل‌از‌گرانیها‌باز‌گردد‌صلوات.

      1. امین

        واقعا تاکی مردم باید این همه بی مسولیتی مسولان راتحمل کنن ۴۰ساله انقلاب کردن بیچاره کردن مردمو اونایی که به نون ونوا رسیدن که سرشون توآخوره اما بقیه باس نونشون توخونشون بزن بخورن چرا هر دولتی میاد ۴سال اول خوبه بعدش پدر ملتودرمیاره واقعا تاکی

        1. امین

          بیچارمون کردن جوانیمون شده افسوس خوردن یه سال پیش خدایا تاکی تاچند سال پیش زمان شاه رومیگفتن اون زمان اماالان یه سال پیشو میگن خدا لعنتشون کنه دولتی که کسری بودجشو از جیب مردم باگرونی دلاروماشین وحتی بازی کردن بامعیشت مردم جبران میکنه امروز بازم داره دروغ میگه کسیم ازش نمیپرسه چرا ای بابا تاکی جونامون نابود شدن

    1. ناشناس

      از خدا میخوام صاحب اصلی مملکت مهدی موعود امام زمان هر چی زودتر بیاد به داد مردم برسد آیت الله خامنه ای رهبر محبوب ایران نیاز به کمک امام زمان دارند تا مردم را از این گرانی ها و بلاهای آسمانی نجات دهند . وای اگر سید علی حکم جهادم دهد لشکر دشمن نتواند که جوابم دهد جانم فدای رهبرم

  19. ناشناس

    تشکر، فقط یه مورد هست اون عکسی که با سردار سلیمانی است با توجه به دیگر عکس های سردار سلیمانی جهت موهای سردار سلیمانی با عکس با مطابقت دارد!

  20. ناشناس

    رهبر عزیزم همیشه مثل کوه پشتت ایستاده ام از خدا میخوام خودش به کمک ات برسه تا مردم ایران بتونن از این بحران اقتصادی سربلند بیان بیرون شعار هر روز من مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل مرگ بر منافق

  21. صدای وطن

    فقط یه نکته بهتون بگم بقیه داستان دستتون بیاد رفقا. صدام با اون تکنولوژی عقب مونده زمان خودش بیست تا بدل داشت و به زور تونستن صدام اصلی رو پیدا کنن، حالا فکر میکنید خامنه ای نمیتونه بدل داشته باشه، خامنه ای باید زنده باشه تا جمهوری اسلامی هم زنده باشه و به چپاول مردم ادامه بده. نکته اخر از ماست که بر ماست

  22. ناشناس

    یه چیزی بگم همتون قبول کنید اگه اینا راه امام را میرفتن الان حکومت چنین نبود راستی اونایی که میگن ای کاش حکومت شاه برگرده والله اشتباه میکنید که اون حکومت برگرده شما دوست دارید از دوباره بزور روسری را حکومت پهلوی از روی سرتون برداره و ناموستون بد نام شه اگه غیرت ندارین برین حکومت پهلوی شاه رو بیارین ولی من میگم همه دست در دست هم حکومتی جدید بسازیم مانند حکومت خمینی و این هرومزاده ها رو بندازیم بیرون

  23. محمدهادی

    با عرض ادب واحترام سلام خسته نباشید جناب آقای حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، اینجانب محمدهادی.فرزند …، من ۳۰سال سن دارم، چندین سال نامزد دارم، ولی بعلت مشکلات مالی و اجاره نشینی نمی توانم ازدواج کنم.
    مدتی هم هست،مصالح ساختمانی گران شده و خشکسالی و حتی کار کارگری هم نیست، من نیز فن خاصی بلد نیستم جز کارگری، اطرافیانم هم توان مالی ندارند کمکم کنند ازدواج کنم، تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم،شاید فرجی شد رهبر عزیزم.
    خواهشمندم اگر امکان داره به من کمک مالی کنید ازدواج کنم و بهتر زندگی کنم مدتی هست اجاره خونه برام مشکلی بزرگ شده، اگر حتی یه کمک کوچکی اندازه اجاره خونه به من کمک کنید،یه مشکل بزرگ من حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری بگم.
    خیلی ممنون و متشکرم از زحمات شما.شماره تماس من …. مجبور نبودم شماره عابرم نمیفرستادم. شماره عابر بانک ملت… بنام محمدهادی …
    تو راخدا کمک کن.موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. خوش بینانه اش این است که ظاهرا پارسی گو را با دفتر رهبر انقلاب اشتباه گرفته اید. می توانید محتوای مد نظرتان را از طریق نامه به دفتر رهبر انقلاب ارسال کنید. موفق باشید

  24. یاراحمد بیرانوند

    من کسی هستم که تا الان این شایعه رو قبول میکردم ولی الان واقعا ایمان دارم که شایعه است وشایعه هم یعنی دروغ محض.انشااله رهبری صد سال دیگه زنده باشه.

  25. ناشناس

    از نظ عملی بقول یکی چه این چه آن، چه فرقی می کند وقتی نتیجه یکیست.
    از نظر فنی یعنی می فرماین با میرور کردن در فتوشاپ دست چپ میشه دست راست؟ یا ابوالعجائب
    تا به امروز نمی دونستم شایعه ای مبنی بر بدل داشتن ایشان وجود دارد. و کاری به جزییات تصویری مثل لاله گوش و دست چپ و راست ندارم اما نگاه و جزییات ترکیب چهره دو عکس با هم متفاوت است.

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز این تصویر را مشاهده بفرمایید:
      https://sargonco.com/Uploads/Public/article/photoshop/affterhandfifthy/mirror-24.jpg
      برای نمونه در این تصویر به بینی شخص توجه کنید و آنرا با عکس چرخیده شده مقایسه نمایید.
      پیشنهاد می کنیم هرچه را نمی دانید، یا متوجه آن نمی شوید، تذکیب یا انکار نکنید.
      شما از جهره خودتان فیلم بگیرید. همزمان حرکت کرده و نور و زاویه دوربین را تغییر دهید. متوجه ماجرا خواهید.
      می توانید یکی از فیلم های سایت رهبری (مثلا نمونه اخیر دیدار با شاعران را) دانلود نمایید. با توجه به دوربین های مختلفی که در جلسه هست، و همچنین زاویه دوربین، با نگاه این حضرات میرطاهر هم در جلسه حضور پیدا می کند! آنهم در یک جلسه! دقیقا مانند عکسی که از سفر رهبری به کرمانشاه تهیه شده است. از یک سفر. عکس های منتشر شده را بببینید.
      موفق باشید

  26. سجاد

    از ماست که بر ماست…
    برید فرهنگ زندگی مردم کشورهای پیشرفته رو مطالعه کنید ببینید واکنش اونا در برابر گرانی ها و امثال اینها چیست و واکنش مردم ایران در برابر اینها چیست ما خودمان باعثش شدیم… به امید پایداری ایران عزیزمان

  27. هادی کوهی

    جانم فدای رهبر من به عنوان یک هموطن اهل تسنن برای رهبرعزیزمان فقط آرزو دارم رهبر عزیزمان حضرت آیت الله خامنه ای همیشه سالم و سلامت باشندماایرانیهاچه شیعه چه سنی پشت رهبر عزیزمان هستیم

  28. erfan

    این خبرو منم چند وقتی بود که شنیدم کلی هم راجبش تحقیق کردم دیگه کم کم داشت باورم میشد چون این روشنگری ها وظیفه ی رسانه اس و تو برنامه های تلوزیون باید این بحث ها مطرح بشه و مدرک ها نشون داده بشه.
    اینکه یک نفر این حرفارو باور میکنه به دلیل کم کاری رسانه اس که ۲۰ تا کانال ساختن ولی یدونه اش هم راجب سیاست و امور مملکت نیس فقط ی اخبار هست که اونم اتفاقات و اینارو میگه.
    رهبر هم این روزا بین ی گله گرگ تنها مونده هیچکس هم صداش نیس وگرنه وضع مملکت اینطوری نمیشد.
    اونایی هم که هر از چند گاهی از رهبر دیدار میکنن یا مجیز رهبر رو میگن از ترس مقام و منصب خودشونه.

  29. حسین

    واقعاجریان بدل یک امراحمقانه است
    جایگاه مقدس ولایت فقیه روبااینهمه تندرو مذهبی وخشک مذهب نمیشه بابدل مقدس کرد
    خودبالادستیهاقبول نمیکنند
    توردخدایک کم توقرن۲۱باهوشترباشیم
    الان بااینهمه پیشرفت پزشکی احتیاج به بدل نیست
    قلب وکبدوکلیه و…….وحتی کوچکترین عضورومیشه پیوندزدوآدم میشه مثل آدم ۲۰ساله
    رهبرکوه نوردی هم میکنه سالم سالمه
    چرابدل…….
    فقط کلاهمه سرکاریم
    هرکس بیاداوضاع ماهمینه
    آدمهاعوض میشن وسیستم سرجای خودشه
    (مجتبی خامنه ای روخدازنده نگه داره بعدرهبرانشالله تاظهورامام زمان هستند)

  30. محقق

    سلام علبکم
    ببینید دوستان بهتره یه سر به قانون اساسی بزنیم.۵اصل مربوط به رهبری که همش در مورد امضا و… است ۳۷اصل مربوط به رئیس جمهوره که همه ی مخارج و دستورات و منافع کشور رو در بر میگیره پس بهتره ماهم تو انتخاب رئیس جمهور دقت کنیم.آقای خامنه ای هم کاری نمیتونن بکنن حتی اگه بخوان و در جاهای لازم تذکر و هشدار هم میدن.اگه بخوان کاری کنن هم قانون نقض میشه هم کشور به هم میریزه

  31. حسن زاده

    اینکه میرطاهر کی هست یا کی نیست مهم نیست. اینکه حقیقت سواد رسانه ای تو کشور ما جا نیافتاده که یه مشت ساده لوح اراجیف یه آدم معتاد بافوری مثل روح الله زم رو که با پول کثیف عربستان میکشه و میاد اراجیف می نویسه رو باور می کنند مهمه. این مهمه که شایعه و شائبه میرطاهر رو یه عده ساده لوح باور می کنند. بدون اینکه درکی از میرور یا مقایسه تصاویر داشته باشند! واقعا جای تأسف داره!

  32. سایه

    عجیبه که خبر بدل رهبری اینقدر داغ شده. سایتا شروع کردن درباره زندگینامه میرطاهر یا زندگی بدل رهبری مطلب مینویسن. در حالیکه سمت و سوی اخبار داره میره به سمت اثر خبر. یعنی اینکه اگر حتی یه خبر دروغ به شکلی موثر پخش بشه چه اثری داره. همین خبر میرطاهر هم همینه. اگر خبر میرطاهر بدل رهبری دروغ باشه هم باز یه اثری داره و اونها دقیقا میخوان از همین اثر استفاده کنن.

  33. ناشناس

    ای خدایا ظهور اخر ین منجی ال محمد را برسان ای خدایا نا یب امام زمان حضرت ایت الله خامنه ای حفظ بفرما ای خدایا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیروز وسربلند حفظ بفرما منا فقین را ریشه کن بفرما مرگ بر منا فقین وحشی

  34. غضنفری

    انشاالله حضرت امام خامنه ای عمر ابدی داشته باشه و کور بشن اونایی که در مورد امام خامنه ای حرف مفت میزنند مرگ بر ضد ولایت فقیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *