مغازه دار عصبانی مسئولان و خبرنگاران را حبس کرد!

مغازه دار متخلف مسئولان و خبرنگاران را حبس کرد!

از دیگر موارد تخلف این مغازه دار فروش مانتو جلوباز و نیز کالاهای قاچاق گزارش شد. در این حین مغازه دار وقتی با بازرسان مواجه شد در مغازه را از داخل بست و حاضران را محبوس کرد.

مغازه دار متخلف

مجله خبری تحلیلی پارسی گو: مغازه دار متخلف در شهرستان پردیس که از حضور اعضای تیم گشت مشترک بازرسی عصبانی بود، درهای مغازه را بست و مسئولان و خبرنگاران را حبس کرد.

ظهر امروز در جریان گشت بازرسی از اصناف شهرستان پردیس، متولیان به یک فروشگاه پوشاک برخوردند که در انبار خود به طور غیرمجاز آب معدنی و نوشابه نگهداری می‌کرد.

یکی از بازرسان در جریان این بازدید گفت: هفته گذشته یک کامیون آب معدنی و نوشابه در این مغازه تخلیه شده و روزانه یک وانت از این محصولات بارگیری می شود.

حتما بخوانید

دلار ۲۵ هزار تومان می شود!

از دیگر موارد تخلف این مغازه فروش مانتو جلوباز و نیز کالاهای قاچاق گزارش شد. در این حین مغازه دار وقتی با بازرسان مواجه شد در مغازه را از داخل بست و حاضران را محبوس کرد.

معاون برنامه ریزی فرمانداری، رئیس شبکه بهداشت و درمان، رئیس اتاق اصناف، رئیس بازرسی اتاق اصناف، رئیس اتحادیه نانوایان و خبرنگاران در جریان این گشت حضور داشتند که برای حدود یکساعت داخل مغازه محبوس شدند.

مغازه دار متخلف برخورد نامناسبی با مسئولان و خبرنگاران داشت و حتی درگیری لفظی نیز پیدا کرد اما پس از حدود یک ساعت کرکره های مغازه با دخالت پلیس بالا رفت و در خصوص تخلفات مالک مغازه پرونده تشکیل و به مراجع متولی ارجاع شد.

شهرستان پردیس در حدود ۲۰ کیلومتری شرق پایتخت قرار دارد.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: شبکه ایران به نقل از ایرنا

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *