آموزش ورود به بازی clash royale و clash of clans بدون نیاز به وی پی ان:

راهکار ورود به بازی کلش بدون فیلتر شکن

سوپرسل پلیرهای ایرانی را تحریم کرده و بازی های کلش رویال و کلش آف کلنز در حالت عادی اجرا نمی شوند. در این مطلب آموزش ورود به بازی clash royale و clash of clans بدون نیاز به وی پی ان ارائه شده است.

ورود به بازی کلش بدون فیلتر شکن ورود آسان به بازی clash royale و clash of clans بدون وی پی ان

مجله اینترنتی پارسی گو: بازی های سوپرسل از جمله کلش رویال و کلش آف کلنز به تازگی اجازه ورود بازیکنان با اینترنت ایران را نمی دهد. بعضی از پلیرها تلاش می کنند تا با فیلتر شکن وارد بازی شوند، اما چون ورود با فیلتر شکن ممکن است به بن دائم منجر شود، باید راهکار دیگری اندیشید. در این مطلب راهکار ورود به بازی کلش بدون فیلتر شکن ارائه شده است. با ما همراه باشید:

رفع فیلتر کلش رویال و کلش آف کلنز

رفع فیلتر کلش رویال و کلش آف کلنز

علت تحریم بازی های کلش چیست؟

به نظر می رسد با توجه به اینکه گوگل پلی تحریم شده است و کاربران در حالت عادی نمی توانند نرم افزارهای آنرا دانلود کنند و به آن متصل شوند، سوپرسل هم تصمیم به تحریم بازیکنان ایرانی گرفته است! چراکه امکان خرید و پرداخت (منافع مادی بازی) وجود ندارد. در هر حال یکی از احتمالات مطرح شده مورد فوق الذکر است و بازی های کلش رویال و کلش آف کلنز اجازه ورود بازیکن با آی پی ایران را نمی دهد.

نرم افزار Gear UP Game Booster

نرم افزار Gear UP Game Booster

برای ورود به بازی کلش بعد از فیلتر شدن چه کنیم؟

با توجه به اینکه ورود با فیلتر شکن ممکن است به بن دائم اکانت منجر شود، بهترین راهکار برای ورود به بازی های کلش از جمله کلش رویال و کلش آف کلنز استفاده از نرم افزارهای تغییر dns است. پیشنهاد مجله اینترنتی پارسی گو دانلود و استفاده از نرم افزار FearUPBooster است که به راحتی و سادگی قابل نصب است و کار کردن با آن نیز ساده است.

برای ورود به کلش رویال بدون فیلتر شکن نرم افزار FearUPBooster را روی گوشی خود نصب کنید. سپس آنرا اجرا کرده و بازی clash royale یا clash of clans را جستجو نمایید. پس از آن کلش را در نرم افزار FearUPBooster اجرا کنید و منتظر بمانید تا خود نرم افزار بازی را باز کند! به همین سادگی!

از جمله مزایای ورود به بازی های کلش بدون فیلتر شکن این است که سرعت اینترنت دچار مشکل نمی شود و به راحتی می توانید به انجام بازی بپردازید. همینطور دچار قطعی احتمالی نیز نخواهید شد. در حالیکه استفاده از فیلتر شکن، علاوه بر خطر بن شدن دائمی اکانت (به دلیل اینکه کاربر با هر بار اتصال با آی پی های مختلف از سراسر جهان متصل می شود و مشکوک تشخیص داده می شود!) احتمال قطعی و افت سرعت اینترنت نیز دارد و بازیکن را دچار مشکل می کند.

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه در “راهکار ورود به بازی کلش بدون فیلتر شکن

  1. محمد نوری

    آحه دکتر تغییر DNS چه ربطی داره به اینکه آی پی ایران شناسایی نشه؟؟؟ وقتی یه سرویسی برای بعضی از کشورها‌غیر فعال میشه روی‌سرورشون یه فیلتر لیست درست میکنن رنج آپی های ایران که توی رایپ موجود هست رو کلا دراپ میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *