مسی بهترین بازیکن و قهرمان جام جهانی 2022 شد:

در روزی که مسی جاودانه شد خدا هم آرژانتینی بود! + جزئیات و تصاویر

در روزی که مسی جاودانه شد و با ثبت رکوردهای مختلف، به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۲۲ انتخاب گردید، تیم ملی آرژانتین در یک بازی نفس گیر در برابر فرانسه قهرمان جام جهانی شد!

قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر مسی جاودانه شد

مجله اینترنتی پارسی گو: فینال جام جهانی قطر یکی از بهترین بازی های تاریخ جام های جهانی از آب درآمد! یک فوتبال ناب و جذاب که با پیروزی آرژانتین همراه شد؛ فینالی به شدت نفس گیر و پر گل در روزی که مسی جاودانه شد و به تعبیری شاعرانه، در این بازی خدا هم آرژانتینی بود! با ما همراه باشید:

فینال جام جهانی: فرانسه ۳ آرژانتین ۳ (پیروزی آرژانتین در ضربات پنالتی)

فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازی جذاب و دیدنی از آب درآمد. بازی فینال به اندازه ای نفس گیر و جذاب بود که بسیاری از آن به عنوان بهترین بازی تاریخ جام های جهانی یاد کرده اند! در این بازی فرانسه و آرژانتین در وقت قانونی و اضافه به نتیجه تساوی ۳ بر ۳ رسیدند و این آرژانتین بود که موفق شد در ضربات پنالتی به پیروزی برسد!

امپاپه در این بازی سه بار دروازه آرژانتین را باز کرد. از سوی دیگر مسی نیز دو مرتبه دروازه فرانسه را گشود و در نهایت در ضربات پنالتی، این دروازه بان آرژانتین بود که با درخشش دوباره خود (پس از درخشش در پنالتی های بازی با هلند) آرژانتین را به قهرمانی رساند. در این جام مسی جاودانه شد و با شکستن رکوردهای مختلف، جای خالی قهرمانی جهان را در کارنامه خود پر کرد.

فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بهترین بازی ادوار جام جهانی بود!

تیم ملی آرژانتین در دیداری دراماتیک موفق شد در ضربات پنالتی برابر تیم ملی فرانسه به پیروزی برسد و فاتح جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شود. بسیاری از بازیکنان فعلی و ستاره‌های سابق دنیای فوتبال از تماشای این بازی لذت بردند و در عین حال حیرت‌زده شدند و نتوانستند شگفتی‌‎ و هیجانی که داشتند را پنهان کنند.

یکی از آن‌ها داوید آلابا، مدافع رئال مادرید، بود که بلافاصله پس از پایان این بازی در صفحه توییترش نوشت: «این بهترین دیدار فوتبالی بود که تا به حال از جلوی تلویزیون تماشا کرده‌ام! وای!»

وین رونی نیز در توییترش نوشت: «عجب دیداری. این بهترین فینال جام جهانی از نظر من بود. فرانسه تلاش زیادی کرد، اما باید به آرژانتین تبریک گفت. آن‌ها واقعا خوب تلاش کردند.»

جک گریلیش نیز دیگر بازیکن انگلیسی بود که به این بازی واکنش نشان داد و اظهار داشت: «وای! در حال دیدن عجب اتفاقی هستم.»

گری نویل نیز با آن‌ها هم نظر بود و نوشت: «این بهترین دیداری است که تا به حال دیده‌ام.»

گری لینه‌کر با ابراز خوشحالی از قهرمانی آرژانتین اضافه کرد: «واقعا خوشحال هستم. این بهترین دیداری بود که تا به حال دیده بودم و نتیجه بسیار خوبی هم داشت. بهترین تیم پیروز و قهرمان شد.»

دکلان رایس، هافبک تیم ملی انگلیس، هم در توییترش اظهار داشت: «ما دیگر هرگز بازیکنی مانند لیونل مسی نخواهیم دید.»

جف هرست به عنوان اولین بازیکنی که در تاریخ در فینال جام جهانی موفق به ثبت هت تریک شده بود نیز خطاب به کیلیان امباپه نوشت: «با تمام وجود به امباپه تبریک می‌گویم. هر اتفاقی هم که رخ دهد، من دوران بسیار خوبی را طی کردم.»

کاسیاس که سابقه قهرمانی در جام جهانی با تیم ملی اسپانیا را دارد این بازی را دیوانه‌وار خواند و با اشاره به درخشش امباپه اظهار داشت: «سه گل در فینال جام جهانی و یک گل در ضربات پنالتی این بازی بزنی و باز هم قهرمان نشوی!»

سسک فابرگاس هم نوشت: «عجب فوتبالی، پسر! آیا هنوز هم کسی هست که فکر کند فوتبال بهترین ورزش تاریخ نیست؟»

بوسیس، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه، هم به این بازی واکنش نشان داد: «مطمئنا یکی از زیباترین فینال‌های تاریخ جام جهانی را شاهد بودیم و شاید زیباترین آنها با شش گل و اتفاقات بسیاری که بین دو تیم رخ داد. همه ما جلوی تلویزیون از هیجان می‌لرزیدیم.»

برای این درخشش باید خدای فوتبال باشی

برای این درخشش باید خدای فوتبال باشی

توصیف جالب از مسی: برای این درخشش باید خدای فوتبال باشی

در روزی که مسی جاودانه شد و به قهرمانی جام جهانی رسید، روزنامه گاتزتا دلو اسپورت با تیتر خاص و جالب خود، درخشش لیونل مسی در جام جهانی را پوشش داده و نوشته است: برای این درخشش باید خدای فوتبال باشی!

به نوشته ورزش سه طلسم ناکامی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی با لیونل مسی بالاخره شکسته شده و آنها شب گذشته و در دیداری تماشایی و دشوار موفق شدند در ضربات پنالتی تیم ملی فرانسه را مغلوب کرده و عنوان قهرمانی را از آن خود کنند. لیونل مسی، کاپیتان باتجربه آلبی سلسته، در این دیدار نمایش درخشانی داشته و با دو بار گلزنی و به ثمر رساندن پنالتی اول، تورنمنت فوق العاده خود را تکمیل کرد. این عملکرد تحسین همه نشریات جهان را برانگیخته و همگی تیتر یک خود را به لیونل مسی اختصاص داده اند.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت با تیتر “پای خدا” مدعی شد لیونل مسی “تنها یک خط فاصله با مارادونا” دارد. تصویری مشابه از این دو فوق ستاره دنیای فوتبال با بالا بردن جام قهرمانی جهان، به شدت مورد توجه هواداران فوتبال قرار گرفته است.

این نشریه در ادامه این ستاره آرژانتینی را نابغه توصیف کرده و زیر عکس مسی که از خوشحالی به وجد آمده، نوشته است: “در فوتبال، این فیزیک و قد و قامت فقط زمانی می تواند کافی باشد که سری مانند هنرمند و دو پا مانند خدای فوتبال داشته باشی.

تهیه و تنظیم: گروه ورزش.
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *