محل برگزاری و لینک ثبت نام نمایشگاه الکامپ!

بازدید رایگان از نمایشگاه الکامپ + لینک ثبت نام!

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور دست اندرکاران و مخاطبان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

نمایشگاه الکامپ

مجله خبری تحلیلی پارسی گو: نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

معرفی نمایشگاه الکامپ

در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی فیمابین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می نماید. گشایش های اخیر در حوزه ی بین الملل و اراده ملموس دولت تدبیر و امید، که خود نیز با پیگیری استقرار دولت الکترونیک در زمره ی بزرگترین مشتریان بالقوه این حوزه می باشد، در افزایش حضور صنایع کشور در عرصه های بین المللی، زمینه ی شکوفایی این حوزه از صنعت و فن آوری را بیش از پیش فراهم نموده و انتظار می رود در دوره آتی نمایشگاه الکامپ که در فاصله ۶ تا ۹ مرداد ماه ۹۷ برگزار خواهد گردید، فرصتی تکرار نشدنی را در اختیار فعالان این حوزه در داخل و خارج کشور قرار دهد تا با یافتن مخاطبان بالقوه خود، سطح تعامل بین المللی خویش را بطور چشمگیری ارتقاء بخشند.

محل برگزاری نمایشگاه الکامپ

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ششم الی نهم مرداد ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

محل برگزاری نمایشگاه الکامپ

محل برگزاری نمایشگاه الکامپ

بازدید رایگان از نمایشگاه الکامپ با ثبت نام آنلاین

نمایشگاه الکامپ در سال گذشته میزبان صد و پنجاه هزار بازدید کننده بود و استقبال قابل توجهی از آن به عمل آمد. با توجه به رشد و توسعه استارتاپ ها و مسائل حوزه ICT پیش بینی می شود که این بازدید امسال بیشتر هم باشد و برگزارکنندگان امسال تمهیدات جالب توجهی را برای سیل بازدیدکنندگان امسال تدارک دیده اند. «مهدی حیدری»، دبیر اجرایی الکامپ ۲۴ در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که تمامی بازدیدکنندگان اعم از مدیران و کارمندان و اشخاص حقیقی می توانند با پر کردن فرم ثبت نام آنلاین مربوط به بازدید از نمایشگاه، هم از اتلاف وقت خود برای ایستادن سر صف درهای ورودی جلوگیری کنند. از سوی دیگر، او مزیت دیگر ثبت نام آنلاین را رایگان بودن آن اعلام می‌کند.

ثبت نام نمایشگاه الکامپ

ثبت نام نمایشگاه الکامپ

علاقه‌مندان به حضور در این نمایشگاه می‌توانند به این لینک مراجعه کرده و فرم مربوطه را پر کنند تا از مزایای ثبت نام آنلاین بهره مند شوند. خاطرنشان می‌شود که برای ثبت نام آنلاین جدا از موارد معمول همچون درج نام و نام خانوادگی و ایمیل و محل اقامت و… عکس تصویر سه در چهار اسکن شده خود را آماده داشته باشید. توجه داشته باشید عدم ثبت نام آنلاین مستلزم انتظار در صف بازدیدکنندگان و پرداخت ۲۰ هزار ریال ورودی است در حالی که با ثبت نام اینترنتی این هزینه رایگان خواهد بود.

لینک ثبت نام آنلاین در نمایشگاه الکامپ (کلیک کنید!)

ضمنا خبرنگاران نیز می‌توانند در این لینک و درج اطلاعاتی چون نام نشریه و آدرس رسانه مورد نظر ثبت نام خود را انجام دهند. گفتنیست در این قسمت ارائه تصویر کارت خبرنگاری نیز ضروری است.

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی خاص برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی فیمابین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفا می نماید.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منابع: ۱. http://iran-elecomp.com/ 2. http://www.rokhdadnama.com 3. http://www.asriran.com

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *