به همت مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران انجام می شود:

برگزاری دومین کرسی ترویجی علامه طباطبایی، حکمت عملی و علوم انسانی + پوستر

دومین کرسی ترویجی علامه طباطبایی، حکمت عملی و علوم انسانی چهارشنبه ۸ تیرماه ۱۴۰۱ ساعت ۸ صبح به صورت حضوری و مجازی توسط موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار می شود.

موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران

مجله اینترنتی پارسی گو: دومین کرسی ترویجی علامه طباطبایی، حکمت عملی و علوم انسانی چهارشنبه ۸ تیرماه ۱۴۰۱ ساعت ۸ صبح به صورت حضوری و مجازی توسط موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار می شود. پوستر و جزئیات این کرسی را در ادامه مشاهده بفرمایید:

دومین کرسی از سلسله کرسی‌های ترویجی «علامه‌طباطبایی، حکمت‌عملی و علوم‌انسانی» برگزار می‌شود

دومین کرسی از سلسله کرسی‌های ترویجی «علامه‌طباطبایی، حکمت عملی و علوم انسانی» با عنوان «بررسی انتقادی پیش‌فرض‌های علوم اجتماعی از منظر رئالیسم انتقادی بر پایه مبانی علامه طباطبایی» در روز چهارشنبه ۸ تیر ساعت ۱۰ صبح به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، دومین کرسی از سلسله کرسی‌های ترویجی «علامه‌طباطبایی، حکمت عملی و علوم انسانی» با عنوان «بررسی انتقادی پیش‌فرض‌های علوم اجتماعی از منظر رئالیسم انتقادی بر پایه مبانی علامه طباطبایی» در روز چهارشنبه ۸ تیر ساعت ۱۰ صبح به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

در این کرسی، حجة الاسلام والمسلمین دکتر حسن عبدی، عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع)، سخنرانی خواهند کرد. ناقد این کرسی دکتر هادی بیگی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، خواهند بود. همچنین، حجة الاسلام والمسلمین دکتر مهدی عبداللهی، عضو هیئت علمی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، مدیر این کرسی خواهند بود.

پوستر دومین کرسی ترویجی علامه‌طباطبایی

دومین کرسی ترویجی علامه

دومین کرسی ترویجی علامه

زمان: چهارشنبه ۸ تیرماه ۱۴۰۱ ساعت ۸ صبح

این کرسی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود؛ علاقه‌مندان به مشارکت حضوری می‌توانند با مراجعه به این آدرس (قم، بلوار شهید صدوقی، خیابان حضرت ابوالفضل (ع)، خیابان دانش، کوچه دانش ۳، پلاک ۷۱) در این نشست شرکت کنند. همچنین، علاقه‌مندان به مشارکت مجازی می‌توانند از طریق این لینک در این سخنرانی شرکت کنند.

منبع: روابط عمومی و امور بین‌الملل مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *