سوتی جالب varzesh3 درباره لیونل مسی و نیمار! + فیلم

سوتی ورزش سه درباره لیونل مسی و گل امباپه به رئال! + فیلم و عکس

سوتی ورزش سه درباره لیونل مسی و پاس گل خیالی او به امباپه است! در حالیکه پاس زیبا و پشت پای نیمار به کیلیان امباپه رسید و او به زیبایی دروازه رئال را باز کرد!

سوتی ورزش سه درباره لیونل مسی سوتی عجیب سایت ورزش 3 varzesh3

مجله اینترنتی پارسی گو: بدون شک سایت ورزش سه اولین سایت ایران در حوزه اخبار ورزشی است که به طور کلی نیز جزو چند سایت برتر و صدر جدول سایت های فارسی زبان قرار دارد. اما این سایت هم سوتی های عجیب و غریب کم ندارد! در این مطلب سوتی ورزش سه درباره لیونل مسی و گل امباپه به رئال مادرید را در چارچوپ مسابقات حذفی لیگ قهرمانان اروپا مشاهده خواهید کرد. با ما همراه باشید:

عکس: سوتی عجیب ورزش سه درباره لیونل مسی و گل کیلیان امباپه به رئال مادرید

امباپه توانست گلی دیدنی در تقابل حساس با رئال مادرید به ثمر برساند؛ و پاس گل او را نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن داد. عکس سوتی ورزش سه درباره لیونل مسی و پاس گل خیالی او به امباپه را مشاهده بفرمایید:

سوتی عجیب ورزش سه در مورد لیونل مسی

سوتی عجیب ورزش سه در مورد لیونل مسی

ورزش سه نوشت: مسی سه‌شنبه شب در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در ترکیب ثابت پاری سن ژرمن برابر رئال مادرید قرار داشت اما نتوانست خاطرات خوبش با پیراهن بارسا را برابر این تیم تکرار کند.  این ستاره آرژانتینی پاس گل پیروزی‌بخش کیلیان امباپه در دقیقه ۹۴ را برای او ارسال کرد اما از سوی دیگر پنالتی‌ای که به سود تیمش اعلام شده بود را خراب کرد تا شب چندان خوبی را پشت سر نگذاشته باشد و بسیاری از رسانه‎‌های فرانسوی به انتقاد از او بپردازند. 

فیلم: پاس پشت پای نیمار و گل زیبای کیلیان امباپه به رئال مادرید با گزارش محمد رضا احمدی

همانطور که در فیلم فوق مشاهده کردید، پاس پشت پای نیمار به کیلیان امباپه رسید و او توانست با حرکتی زیبا، توپ را از بین پاهای تیبو کورتو به دروازه رئال وارد کند و گلی حساس را برای پاری سن ژرمن به ثمر برساند. سوتی ورزش سه درباره لیونل مسی دقیقا درباره همین پاس گل نیمار است و از ظن varzesh3 مسی به امباپه پاس داده است!

تهیه و تنظیم: گروه ورزشی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *