تصاویر جذاب و دیدنی از لیندا کیانی با شلوار کوتاه و دامن عجیب! + جزئیات

عکس: لیندا کیانی با شلوار کوتاه و دامن عجیب! (حواشی و جزئیات)

لیندا کیانی بازیگر محبوب و پرطرفدار کشورمان هرازگاهی با استوری ها و عکس هایش جنجال ساز می شود. اینبار عکس لیندا کیانی با شلوار کوتاه و دامن عجیب خبرساز و پر بیننده شده است!

لیندا کیانی با شلوار کوتاه لیندا کیانی بدون حجاب عکس عجیب لیندا کیانی استوری جنجالی

مجله اینترنتی پارسی گو: اگرچه پوشیدن لباس های عجیب و غریب با طرح ها و رنگ های غیر معمول از بازیگران مرتب دیده می شود، اما اینبار بازیگر زن کشورمان با شلوار کوتاه در مقابل دوربین عکاسان حاضر شد! حضور لیندا کیانی با شلوار کوتاه تنها حاشیه این خانم بازیگر نیست و او هرچند وقت یکبار با مطالبی که انتشار می دهد نیز جنجالی می شود. با ما همراه باشید:

عکس عجیب لیندا کیانی با شلوار کوتاه

خانم لیندا کیانی یکی از بازیگران دوست داشتنتی و پر طرفداری است که با استعداد خود، در سینما و تلوزیون موفق عمل کرده و طرفداران فراوانی پیدا کرده است. لیندا کیانی با بیش از ۱۴۰۰ پست و ۲.۵ میلیون فالوور از فعال ترین هنرمندان ایرانی است.

لیندا کیانی را با بازی در تلوزیون می شناسیم اما کسانی که پیگیر فضای مجازی هستند خوب می دانند او در اینستاگرام هم بسیار فعال است و عکس های متفاوتی به اشتراک می گذارد. به نوشته شایان نیوز خانم کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده است و علاقه خاصی به فوتبال دارد.

لیندا کیانی در سال ۹۸ وقتی ۳۹ ساله بود ازدواج کرد، او این خبر را در ویژه برنامه عید فطری برنامه کودک شو تایید کرد. این بازیگر زن کشورمان از دسته هنرمندانی است که چهره ای طبیعی و نچرال دارد اما گاهی پوشش و استایل وی بسیار نا متعارف و خبر ساز نیز می شود! او در کار بازیگری محبوب و پرطرفدار و البته کار بلد است.

در ادامه تصاویر لیندا کیانی را مشاهده می فرمایید. پوشش عجیب خانم کیانی با طرح لباس، دامن و شلوار کوتاه مورد توجه مخاطبین قرار گرفته و در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی پربازدید شده است:

شلوار کوتاه و کت و دامن عجیب لیندا کیانی

شلوار کوتاه و کت و دامن عجیب لیندا کیانی

شلوار کوتاه و عجیب لیندا کیانی

شلوار کوتاه و عجیب لیندا کیانی

لیندا کیانی با شلوار سفید کوتاه تیپ عجیب خانم کیانی

لیندا کیانی با شلوار سفید کوتاه تیپ عجیب خانم کیانی

نوشته های جنجالی لیندا کیانی/ استوری سیاسی و مواضع صریح خانم کیانی

لیندا کیانی یکی از بازیگرانی محسوب می شود که به صورت رک و صریح حرف هایش را می زند. البته او مواضع سیاسی زیادی ندارد. اما به هر حال هرآنچه فکر می کند صحیح است را بدون واهمه بیان می کند. او در حالیکه اکثر سلبریتی های بی سواد حامی و طرفدار روحانی بوده و هستند، صراحتا به او انتقاد می کرد. ممکن بود برای بازیگری در سطح خانم کیانی این انتقاد گران تمام شود، اما ویژگی «صراحت» ایشان مانع از آن بود که در مورد افتضاحی که روحانی ببار آورده بود سکوت کند! در ادامه برخی از مواضع خانم کیانی را بررسی می کنیم:

عکس: کم رنگ شدن حمایت لیندا کیانی از روحانی (تا ۱۴۰۰ با روحانی!)

در صفحه اینستاگرام خانم کیانی تصویری منتشر شد که مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. مشرق با تیتر «حمایت لیندا کیانی از روحانی کمرنگ شد!» نوشت: لینداکیانی در واکنش به افزایش قیمت دلار، در اینستاگرام خود شعار معروف سلبریتی‌های حامی روحانی (تا ۱۴۰۰ با روحانی) را نوشته است؛ البته با این تفاوت که در تاریخ ۲۰ فروردین ۹۷، رفته رفته رنگ می‌بازد!

لیندا کیانی و تا هزار و چهارصد با روحانی

لیندا کیانی و تا هزار و چهارصد با روحانی

لیندا کیانی: پیج های دروغ گو و بد اخلاق را از بین ببریم!/ حمایت لیندا کیانی از آزاده نامداری

پس از انتشار ویدئویی از آزاده نامداری که او را بی حجاب نشان می دهد، و نیز پس از دست به دست و جنجالی شدن آن، لیندا کیانی به حمایت صریح از آزاده نامداری پرداخته و از مخاطبین و طرفدارانش خواست که پیج های دروغگو و بد اخلاق را حذف کنند! آفتاب با تیتر «حمایت لیندا کیانی از آزاده نامداری!» نوشت: لیندا کیانی با انتشار متنی در اینستاگرامش به حمایت از آزاده نامداری پرداخت و از طرفدارانش خواست که بی انصاف نباشند.

خانم کیانی نوشت: به زندگيه خصوصى ديگران احترام بذاريم… اينقدر با بى انصافى همه ى شيرين زبونيها و لحظات با نشاطى كه با اطلاعات پُر و سريع و شيرينى كه در گفتار داشت و همه ما كيف ميكرديم رو فراموش نكنيم… چه بر سر اين مردم اومده كه هيچكس به ديگرى رحم نميكنه و همه فقط به فكر كوبيدنِ هم ديگه افتادن؟ اون آدمى كه اين فيلمو گرفته رو شايد نشه پيدا كرد كه البته خدا خودش حواسش هست ولى همه پيج هايى كه اين ويدیو رو انتشار ميدن رو كه ميتونیم از بين ببريم.

عکس بی حجاب لیندا کیانی 

یکی دیگر از حواشی عجیب خانم کیانی انتشار عکس بدون حجاب او بود. اخیرا عکس لیندا کیانی با شلوار کوتاه و دامن عجیب جنجالی شده بود، اما مدتی قبل عکس بدون حجاب لیندا کیانی حسابی خبرساز شده بود! مجله خبری تصویری نودی عکس بدون حجاب لیندا کیانی را منتشر کرد که مشاهده می فرمایید:

عکس جنجالی لیندا کیانی بدون حجاب

عکس جنجالی لیندا کیانی بدون حجاب

علاقه لیندا کیانی به ادبیات فارسی و شعر/ انتشار بیتی از محمد علی بهمنی توسط لیندا کیانی

لیندا کیانی به شعر و ادبیات نیز علاقه فراوانی دارد. او در صفحه خود بیتی زیبا از محمد علی بهمنی شاعر معاصر کشورمان را با مضمون خیال منتشر کرده بود که تصویر آنرا مشاهده می فرمایید:

سرشارم از خیال ولی این کفاف نیست!/ در شعر من حقیقت یک ماجرا کم است…

لیندا کیانی و علاقه به ادبیات و شعر

لیندا کیانی و علاقه به ادبیات و شعر

زندگینامه و بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی بازیگر سینمای کشورمان در ۲۳ شهریور ماه ۱۳۵۹ در شهر آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است و تحصیلات خود را تا کنون تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده‌ است. خانم کیانی فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا آغاز کرد. پس از این دوره، با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش «مهتاب»، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی‌های خود جلب کرد.

لیندا کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده‌ است. خانم کیانی فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. لیندا کیانی پس از این دوره ها در کلاس‌های آموزشگاه بازیگری سمندریان و کلاس‌های فن بیان خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد؛ و با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش مهتاب، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی‌های خود جلب کرد.

لیندا کیانی تا کنون در مجموعه‌های تلویزیونی زیادی نظیر ساعت شنی، روز حسرت و رستگاران و فیلم سینمایی ناسپاس، به ایفای نقش پرداخته‌ است. وی گاهی عکس هایی از خود بدون آرایش خاص و عجیب و با چهره ی طبیعی خودش و البته بدون فیلتر اینستایی منتشر می کند. مواضع سیاسی او، خصوصا علیه دولت حسن روحانی نیز بارها خبرساز شده است.

تهیه و تنظیم: گروه فرهنگ و هنر.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه در “عکس: لیندا کیانی با شلوار کوتاه و دامن عجیب! (حواشی و جزئیات)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *