نتیجه آبرومندانه و حذف مقتدرانه: ایران 1 پرتقال 1!

ایران ۱ پرتقال ۱!

دیداری برای ثبت در تاریخ. اوج حسرت. بی رحمی فوتبال اجازه نداد با حذف قهرمان اروپا تاریخ سازی کنیم. نتیجه این بود: ایران ۱ پرتقال ۱ اما پرتغال با خوش شانسی مساوی را گرفت و راهی دور بعد شد.

ایران 1 پرتقال 1

مجله خبری تحلیلی پارسی گو: دیداری برای ثبت در تاریخ. اوج حسرت. بی رحمی فوتبال اجازه نداد با حذف قهرمان اروپا تاریخ سازی کنیم. نتیجه این بود: ایران ۱ پرتقال ۱ اما پرتغال با خوش شانسی مساوی را گرفت و راهی دور بعد شد. ما هم با کوهی از افسوس و البته در کمال افتخار، از گردونه‌های رقابت‌ها کنار می‌رویم.

تیم‌های ایران و پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی ۱-۱ رسیدند.

حتما بخوانید

ایران ۱ مراکش ۰ پیش به سوی خلق حماسه!

مشخصات بازی ایران پرتقال:

روز و تاریخ: دوشنبه، ۴ تیر ۱۳۹۷ برابر با ۲۵ ژوئن ۲۰۱۸

تورنمنت: مرحله گروهی جام جهانی روسیه – هفته سوم

گلزنان و دقایق: کوارشما (۴۴)/ کریم انصاری فرد (۹۱)

حتما بخوانید

ایران ۰ اسپانیا ۱ : باخت با طعم سرافرازی

دو تیم با ترکیب زیر به میدان آمدند:

اولین خطر جدی را رونالدو با یک شوت ایجاد کرد که بیرانوند به راحتی آن را در اختیار گرفت. وحید امیری از آن سو می‌توانست گلزنی کند که شوت ضعیفش با فاصله به بیرون رفت. در یک صحنه عدم هماهنگی سعید عزت الهی و بیرانوند نزدیک بود گل اول را دریافت کند که شوت ماریو به فاصله به بیرون رفت. روی یک ارسال بیرانوند در مهار توپ دچار اشتباه شد که مدافعان ایران خیلی زود توپ را دور کردند. ضربه آزاد رونالدو در موقعیتی عالی پس از برخورد به سردار راهی کرنر شد. پرتغال مالکیت توپ را در اختیار داشت و ایران به دفاع روی آورده بود.

اولین فرصت جدی ایران روی ضربه کاشته رضاییان ایجاد شد که با اختلافی نه چندان زیاد به بیرون رفت. ایران در نیم ساعت ابتدایی به هر ترتیب دروازه اش را بسته نگه داشت. روی نفوذ خوب جهانبخش گریرو خطا کرد و کارت گرفت. ضربه سر خطرناک عزت الهی را پاتریسیو مهار کرد. ایران در چند صحنه توپ را خیلی خوب به محوطه جریمه رساند اما در دادن پاس آخر ضعیف عمل کرد. شوت رونالدو از فاصله زیاد را بیرانوند به راحتی مهار کرد. نیمه اول می‌رفت تا بدون گل مساوی تمام شود اما کوارشما به زیبایی هر چه تمام تر دروازه ایران را باز کرد تا پرتغال برنده به رختکن برود.

حتما بخوانید

جنجال سازی علیه علیرضا فغانی! + تصاویر

نیمه دوم به بدترین شکل برای ایران شروع شد. روی برخورد عزت الهی و رونالدو داور در حالی که در ابتدا پنالتی نگرفت، با استفاده از کمک داور ویدئویی نظرش را عوض کرد تا رونالدو پشت ضربه قرار بگیرد اما بیرانوند خیلی خوب دست این فوق ستاره را خواند و ضربه‌اش را مهار کرد. بازی در میانه میدان دنبال می‌شد که ایران روی شوت خطرناک قدوس شانس خوبی را برای زدن گل مساوی از دست داد. بازی ادامه داشت و ایران فشارش روی پرتغال را بیشتر کرد تا اینکه با استفاده از سیستم VAR به یک پنالتی رسید و کریم انصاری فرد آن را به گل تبدیل کرد. اوج حسرت ایران زمانی بود که طارمی موقعیتی طلایی را از دست داد و نتوانست یک فرصت تقریبا تک به تک را از دست داد تا آه از نهاد همه ایرانیان بلند شود. بازی با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت.

حتما بخوانید

شایعات جام جهانی! + تصاویر

شرح گل‌ها ایران ۱ پرتقال ۱

ایران ۰-۱ پرتغال: ریکاردو کوارشما (۴۴) | یک و دوی کوارشما پشت محوطه با آندره سیلوا با شوت بیرون پای فوق العاده زیبای کوارشما همراه شد و کاری هم از دست بیرانوند بر نمی‌آمد.

ایران ۱ پرتقال ۱ : کریم انصاری فرد (۹۱) | ضربه پنالتی را انصاری فرد به زیبایی هر چه تمام تر به طاق دروازه پرتغال رساند.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: طرفداری

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه در “ایران ۱ پرتقال ۱!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *