ژست جالب ستاره پرتغالی یوونتوس بعد از قهرمانی در جام حذفی!

عکس: ژست جالب رونالدو بعد از قهرمانی در جام حذفی ایتالیا!

یونتوس موفق شد جام حذفی ایتالیا را به دست آورد. به این ترتیب کلکسیون جام های رونالدو در ایتالیا نیز کامل شد. ژست جالب رونالدو بعد از قهرمانی جام حذفی ایتالیا را مشاهده می فرمایید.

قهرمانی یوونتوس در جام حذفی ژست جالب رونالدو پس از قهرمانی در جام حذفی ایتالیا

مجله اینترنتی پارسی گو: یوونتوس موفق شد جام حذفی ایتالیا را به دست آورد. به این ترتیب کلکسیون جام های رونالدو در ایتالیا نیز کامل شد. هرچند رونالدو نتوانست در فینال گلزنی کند، اما بازی موثری ارائه کرد و از این قهرمانی بسیار خوشحال بود. ژست جالب رونالدو بعد از قهرمانی جام حذفی ایتالیا را مشاهده می فرمایید:

ژست جالب کریستیانو رونالدو پس از قهرمانی در جام حذفی ایتالیا با یوونتوس!

ژست جالب رونالدو بعد از قهرمانی جام حذفی ایتالیا

ژست جالب رونالدو بعد از قهرمانی جام حذفی ایتالیا

به نوشته ایسنا یوونتوس در دیدار برابر آتالانتا در فینال جام حذفی با نتیجه دو بر یک پیروز شد و جام قهرمانی را بالای سر برد. این قهرمانی برای کریستیانو رونالدو بسیار خوشحال کننده بود و باعث شد تا او این عکس جالب را با آن بگیرد.

رونالدو در کارنامه خود با یوونتوس قهرمانی در جام حذفی را کم داشت و توانست به آن هم دست پیدا کند. این بازیکن پرتغالی دو قهرمانی در سری A و دو قهرمانی در سوپر جام ایتالیا را در کارنامه داشت و توانست با یووه قهرمانی در جام حذفی را هم تجربه کند.

به این ترتیب رونالدو با هر سه تیم منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس موفق شده است که همه جام‌های داخلی را به دست آورد و تنها جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کم دارد.

تهیه و تنظیم: گروه خبر ورزشی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *