فروش کلت محبوب tec-9 به صورت دائم در بازی زولا! + عکس

کلت کمری tec-9 دائمی بازی زولا + عکس

پس از فروش دائمی کلت های کمری گلاک ۱۷ و ۱۸، عقاب صحرا، m93r و… کلت کمری tec-9 دائمی بازی زولا نیز در فروشگاه بازی برای علاقه مندان ارائه شد.

کلت کمری tec-9 دائمی بازی زولا

مجله اینترنتی پارسی گو: پس از فروش دائمی کلت های کمری گلاک ۱۷ و ۱۸، عقاب صحرا، m93r و… کلت کمری tec-9 دائمی بازی زولا نیز در فروشگاه بازی ارائه شد. با ما همراه باشید:

کمری tec-9 دائمی در فروشگاه بازی زولا ارائه شد

اگر شما هم جزو پلیرهای بازی زولا باشید، می دانید که اسلحه های بازی را باید به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه خریداری کنید. این خرید به دو صورت امکان پذیر است: با پول واقعی یا همان سکه زولا (زولاگلد) و با پول بازی یا همان زولا پوینت.

فروش کلت تک نه دائمی زولا

فروش کلت تک نه دائمی زولا

اما هرازگاهی سلاح های مختلف بازی به صورت دائمی در فروشگاه بازی به فروش می رسد. به این ترتیب پلیرها می توانند با پرداخت هزینه ای معادل چند ماه از سلاحی که به فروش گذاشته شده، آنرا به صورت دائم خریداری کنند.

حتما بخوانید

رازور دائمی زولا + عکس و قیمت

اینبار نوبت کلت کمری tec-9 بود تا به صورت دائم و با قیمت مناسب و تقریبی ۳۰ هزار تومان به فروش برسد. این رقم معادل خرید ۳ ماه از سلاح گفته شده است و کاربر با پرداخت آن اسلحه را به صورت نامحدود در اختیار خواهد داشت:

قیمت کلت tec-9 در بازی زولا

قیمت کلت tec-9 در بازی زولا

گفتنی است پیش از این سلاح های محبوب دیگری چون گلاک ۱۷ و ۱۸، m93r، ام پی تی، و… نیز به صورت دائم به فروش رسیده است.

حتما بخوانید

سرقت اکانت بازی زولا! + هشدارها و راهکار قانونی

حتما بخوانید

سرقت اکانت زولا با ترفند طلای رایگان بازی زولا + عکس

تذکر مهم: به هیچ وجه به کاربرانی که در بازی پیشنهاد فروش اسلحه های دائمی می دهند اعتماد نکنید. با اعتماد به این شیادان، نه تنها سلاح های مطرح شده به دست شما نخواهد رسید، بلکه به جز پولی که از دست می رود، ممکن است بر اثر بی دقتی، اکانت خود را نیز از دست بدهید! تنها راه خرید سلاح های دائمی زولا، از طریق خود فروشگاه بازی است. بنابراین برای اطلاع از فروش سلاح ها، روزانه یا به بازی سر بزنید و یا در شبکه های اجتماعی اخبار بازی زولا را پیگیری کنید.

تهیه و تنظیم: گروه خبر.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *