فروش M93R دائمی زولا و قیمت مناسب آن!

فروش M93R دائمی زولا + عکس

فروش M93R دائمی زولا یکی از خبرهای خوش این بازی برای پلیرهای خود بود. چراکه M93R یکی از کلت های قوی این بازی به شمار می رود.

فروش M93R دائمی زولا با قیمت 50 تومان

مجله اینترنتی پارسی گو: فروش M93R دائمی زولا یکی از خبرهای خوش این بازی برای پلیرهای خود بود. چراکه M93R یکی از کلت های قوی این بازی به شمار می رود. با ما همراه باشید:

فروش کلت کمری M93R دائمی زولا

فروش M93R دائمی زولا

فروش M93R دائمی زولا

اسلحه کلت کمری M93R به صورت دائم مدتی قبل توسط بازی به فروش گذاشته شد. فروش M93R دائمی زولا خبری خوش برای پلیرها بود. چراکه این اسلحه در کنار اسلحه عقاب صحرا و گلاک ۱۸ از کلت های قوی و پرطرفدار بازی محسوب می شود.

حتما بخوانید

آموزش خرید طلا در بازی زولا + تصاویر

قیمت اسلحه M93R دائم زولا

قیمت اسلحه M93R دائم زولا

قیمت اسلحه M93R دائم زولا

قیمت اسلحه M93R دائم زولا ۴۹۹۰۰ گلد بود که نزدیک به ۵۰۰۰۰ تومان است. این قیمت به نسبت هزینه ماهانه این سلاح که هر ماه ۹۳۱۰ گلد است قیمت بسیار خوبی محسوب می شود و اکثر پلیرهای حرفه ای زولا با رضایت کامل آنرا خریداری کردند.

حتما بخوانید

دیزرت دائمی زولا (عقاب صحرا) + عکس

نکته مهم: برای خرید اسلحه های دائمی زولا به هیچ وجه به صفحات فیک اینستاگرام و کانال های تلگرامی اعتماد نکنید! پلیرهای زیادی پس از اعتماد به شیادانی که با راه اندازی صفحات اینستا یا کانال تلگرام از بازیکنان زولا کلاه برداری می کنند شکایت خود را با پارسی گو مطرح کرده اند. واقعیت این است که اگر به هر دلیل به این شیادان اعتماد کنید، یا پول خود را از دست می دهید و یا بالاتر از آن کل اکانت را از دست خواهید داد. به این نکته مهم نیز توجه داشته باشید که حتما ایمیل خود را در سایت زولا تأیید کنید و رمز عبور و نام کاربری خود را به هیچ کس ندهید؛ حتی نزدیک ترین دوستانتان! دوستان می توانند برای خرید اسلحه های دائمی زولا منتظر بمانند تا بازی به صورت دوره ای اسلحه ها را به فروش بگذارد. از این طریق با خیال آسوده و آرامش خاطر می توانید اسلحه های مورد نظر خود را خریداری نمایید.

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *