فیلم: لحظه حمله سارقان با سلاح سرد به علی دایی + عکس

فیلم حمله سارقان به علی دایی

حمله دو سارق به علی دایی، آقای گل جهان و اسطوره فوتبال کشورمان موجی از خبرسازی ها را در فضای مجازی به راه انداخته است. فیلم حمله سارقان به علی دایی را در ادامه مشاهده بفرمایید.

لحظه زمین خوردن علی دایی در حمله سارق مسلح فیلم حمله سارقان به علی دایی

مجله اینترنتی پارسی گو: حمله دو سارق به علی دایی، آقای گل جهان و اسطوره فوتبال کشورمان موجی از خبرها را در فضای مجازی به راه انداخته است. اما ظاهرا سارقان اطلاعی از اینکه به چه کسی حمله می کنند ندارند و بعدا متوجه می شوند که فردی که مورد سرقت قرار گرفته علی دایی است! اگرچه عده ای نیز معتقدند از قبل برای سرقت گردنبد طلایی دایی برنامه ریزی شده است. فیلم حمله سارقان به علی دایی را در ادامه مشاهده بفرمایید:

فیلم حمله سارقان به علی دایی و سرقت گردنبد وی

اولین فیلم از لحظه حمله سارقان به علی دایی منتشر شد. دو سارق هفته گذشته در شرایطی که نورا دختر علی دایی همراه او بود با خشونت تمام گردنبند طلای علی دایی را دزدیدند و فرار کردند. این دو سارق ، یک نفر سوار موتور و دیگری با حمله به علی دایی و زمین زدن او گردنبند طلای آقای گل فوتبال جهان را دزدیدند.

علی دایی درحالیکه از شرکت خود در خیابان آصف زعفرانیه خارج شده و در حال سوار شدن به خودروی خود بود، از سوی سارقان مورد سرقت قرار گرفت. در همین رابطه پرونده‌ای در کلانتری ۱۲۲ دربند تشکیل شده و تحقیقات برای شناسایی و بازداشت سارقان در جریان است.

توضیح علی دایی روی فیلم زورگیری: دو نفر بودند

علی دایی که به همراه چند نفر دیگر در حال بازبینی دوربین‌های مدار بسته از لحظه سرقت است، می‌گوید: «دو نفر بودند. این موتور هم آمد.» در این لحظه یکی از سارقان با نشان دادن چاقوی خود، به علی دایی حمله و حتی سرمربی پیشین تیم ملی را نقش بر زمین می‌کند.

دایی در این فیلم می‌گوید: «من به خاطر نورا…» که این حرفش با صحبت‌های یک شخص دیگر در حال بازبینی صحنه، ناتمام می‌ماند. اشاره دایی به دخترش نورا است که در صحنه درگیری حضور دارد و به محض دیدن چاقوی سارق، عقب می‌رود. دایی بعد از آنکه زمین می‌خورد، به سرعت برای گرفتن سارق بلند می‌شود و دنبال موتورسوار می‌دود اما به آنها نمی‌رسد. گفتنی است فیلم حمله سارقان با سلاح سرد به علی‌دایی در فضای مجازی پر بازدید شده است.

تهیه و تنظیم: گروه حوادث.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه در “فیلم حمله سارقان به علی دایی

  1. رها

    اینکه به همه بی دریغ کمک می کنه به قول ی مشت طرفداراش البته که غلامهاش….چرا باید ازش دزدی کنن خواهش می کردن گردنبند رو تقدیم می کرد😐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *