بی انصافی رسانه های حامی دولت در حمله به مجلس یازدهم:

ماجرای دنا پلاس نمایندگان مجلس فعلی و نمایندگان قبلی!

این هم از طنز تلخ روزگار ماست که سوء مدیریت و بی تدبیری جای دیگری رقم می خورد و رسانه های زنجیره ای، به جای پرداختن به ریشه مشکلات به مباحثی انحرافی چون دنا پلاس نمایندگان مجلس می پردازند.

دنا پلاس نمایندگان مجلس

مجله اینترنتی پارسی گو: ماجرای دنا پلاس نمایندگان مجلس یازدهم که این روزها با جار و جنجال رسانه های زنجیره ای بولد شده است در حقیقت ترفندی رسانه ای است که اذهان عمومی را از اصل ماجرا، که بی تدبیری و سوء مدیریت در بخش های مختلف دولت است، منحرف سازد!

ماجرا از این قرار است که طبق سنت هر دوره مجلس، در همان هفته های آغاز به کار نمایندگان جدید مجلس شورای اسلامی، مبلغی به عنوان ودیعه مسکن و مبلغی نیز برای تهیه خودرو در اختیار نمایندگان قرار می گیرد.

سوال جدی از رسانه های اصلاح طلب که هم صدا با رسانه های ضد انقلاب، به ماجرای فروش قسطی دنا پلاس نمایندگان مجلس می پردازند این است که چرا در دوره های قبل در قبال دریافت خودروهای خارجی به نمایندگان مجلس سکوت می کردند؟

چطور زمانی که مجلس نهم و دهم که هم سو با دولت بود، از خودروی دریافتی نمایندگان سخنی به میان نمی آمد؟ در دوره های گذشته خودروهایی نظیر سوزوکی، ویتارا، سراتو و لندکروز به نمایندگان مجلس اهدا می شد، اما این رسانه ها در سکوت مطلق بودند! حالا که خودرویی داخلی، با سود اقساط ۱۲ میلیونی، و با ماهی ۸ میلیون تومان قسط، در اختیار نمایندگان مجلس قرار گرفته داد عدالت طلبی شان به هوا رفته است!؟

این رسانه ها که در قبال ده برابر شدن قیمت سکه و چند برابر شدن قیمت دلار در سکوت مطلق به سر می بردند، و در قبال گرانی های ریز و درشتی که امان مردم را بریده هیچ واکنشی نشان نداده بودند، به ناگهان احساس وظیفه شان گل کرده و سر از خواب برآورده و فریاد عدالت خواهی سر می دهند!

این هم از طنز تلخ روزگار ماست که سوء مدیریت و بی تدبیری جای دیگری رقم می خورد و رسانه های زنجیره ای، به جای پرداختن به ریشه مشکلات، فقط در تلاش برای حاشیه درست کردند. این قماش تصور می کنند با حاشیه سازی، ناکارآمدی جریان سیاسی مطبوعشان بر مردم پوشیده خواهد شد.

واقعیت این است که از «مجلس انقلابی» انتظار این نبود که با دریافت چنین خودرویی بهانه دست خنّاسان سیاسی بدهد تا آب را گل آلود کنند و ماهی مطامع سیاسی خویش را به قلاب اندازند. درست است که هزینه و بار رفت و آمد نمایندگان از شانه ترابری مجلس کاسته شده و به ازای هر نماینده ماهانه مبلغی قابل توجهی نسبت به دوره های پیشین مجلس صرفه جویی صورت گرفته است، اما به هر حال با توجه به عملکرد دولت و وضعیت سیاه اقتصاد کشور، توقع این بود که نمایندگان محترم به نحو دیگری عمل کنند. پارسی گو به زودی در مطلبی تفصیلی به ماجرای دنا پلاس نمایندگان مجلس یازدهم خواهد پرداخت.

تهیه و تنظیم: گروه سیاسی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *