دستگیری اراذل و اوباش تهران + فیلم عذرخواهی اراذل محله تهرانپارس از مردم

فیلم: اراذل و اوباش تهرانپارس قبل و بعد از دستگیری! + تصاویر

اراذل و اوباش تهرانپارس که با قمه و چاقو و چوب و چماق در معابر و مغازه و محل کسب مردم معرکه می گرفتند و دعوا می کردند دستگیر شدند.

اراذل و اوباش تهرانپارس قبل و بعد از دستگیری

مجله اینترنتی پارسی گو: اراذل و اوباش تهرانپارس که با قمه و چاقو و چوب و چماق در معابر و مغازه و محل کسب مردم معرکه می گرفتند و دعوا می کردند دستگیر شدند و به دستور مقام قضایی در همان محله گرندانده شدند تا هیمنه پوشالی آنها شکسته شود. با ما همراه باشید:

روایتی از دو گروه سامورایی و ماشالله که در تهران‌پارس قداره‌کشی می‌کردند/ اراذل در استخر گردانده شدند تا درس عبرت مردم شوند/ شکستن ماهیت پوشالی اراذل و اوباش شرق تهران/ پلیس پایتخت بار دیگر تعدادی از اراذل و اوباش محله استخر تهرانپارس رو پس از دستگیری، برای عبرت گرداند

تعدادی از اراذل و اوباش تهرانپارس که با چاقو و قمه به جان هم افتاده بودند و در دل شهروندان رعب و وحشت ایجاد کرده بودند توسط پلیس امنیت تهران بزرگ دستگیر شدند. به دستور مقام قضایی برای شکسته شدن هیمنه این اراذل، آنها به جمع مردم آورده شدند تا از اهالی محل و مردم ساکن در منطقه عذرخواهی کنند.

فیلم: اراذل و اوباش تهرانپارس قبل از دستگیری و پس از آن

تصاویر: گرداندن اراذل و اوباش تهرانپارس در محل برای شکسته شدن هیمنه پوشالی آنها

پلیس پایتخت تعدادی از اراذل و اوباش محله‌تهرانپارس را در یک عملیات ضربتی دستگیر کرد. سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت گفت: در حال مبارزه با اراذل و اوباش مناطق مختلف تهران هستیم. افرادی که غالبا پس از رفتن به زندان نیز متنبه نشده اند و بار دیگر به ارتکاب جرم روی آورده اند.

او افزود: تمامی مجرمین و به خصوص اراذل و اوباش و قداره بندها را پوزه آن ها را به خاک می زنیم و گردن آن ها را خواهیم شکست. برابر قانون با آن ها برخورد شدید خواهیم داشت. امنیت و آرامش مردم و جامعه خط قرمز ما است و هرکسی آن را مخدوش کند با او برخورد جدی خواهیم کرد همانطور که امروز نیز اراذل و اوباش منطقه تهرانپارس خوار و ذلیل شدند:

گرداندن اراذل تهرانپارس در محل

گرداندن اراذل‌تهرانپارس در محل

دستگیری اراذل و اوباش تهرانپارس

دستگیری اراذل و اوباش‌تهرانپارس

گرداندن گنده لات های محله تهرانپارس در بین مردم

گرداندن گنده لات های محله‌تهرانپارس در بین مردم

الواط و اراذل و اوباش محله تهرانپارس

الواط و اراذل و اوباش محله‌تهرانپارس

شکستن هیمنه پوشالی اراذل و اوباش تهرانپارس با چرخاندن آنها در میان مردم

شکستن هیمنه پوشالی اراذل و اوباش‌تهرانپارس با چرخاندن آنها در میان مردم

گفتنی است رئیس پلیس تهران درباره مجازات این اراذل و اوباش و مبارزه جدی با آنها گفت: پوزه اراذل و اوباشی را که گردن‌کشی و عربده‌کشی می‌کنند به خاک می‌مالیم و گردن آن‌ها را خواهیم شکست و شدیدترین برخوردها را با این افراد طبق قانون خواهیم داشت.

تهیه و تنظیم: گروه اجتماعی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *