نتیجه قهر فرهاد مجیدی در آستانه فینال: حسرت قهرمانی در جام حذفی برای استقلال!

قهر فرهاد مجیدی جام را از استقلال گرفت + جزئیات

سرمربی استقلال چند روز مانده به بازی حساس مقابل تراکتورسازی رفتاری عجیب از خود نشان داد. در حقیقت قهر فرهاد مجیدی جام را از استقلال گرفت و این تیم را در آستانه فینال دچار حاشیه کرد.

قهرهای پیاپی فرهاد مجیدی و حواشی بی پایان او

مجله اینترنتی پارسی گو: همین چند روز قبل بود که استقلال پرسپولیس را در ضربات پنالتی شکست داد و به فینال جام حذفی رسید. اما هنوز یک روز هم از شادی هواداران این تیم پرطرفدار نگذشته بود که مجیدی حاشیه ساز شد و در نتیجه آن، استقلال فینال را به تراکتورسازی تبریز واگذار کرده و در حقیقت تنها فرصت به دست آوردن جام برای استقلال از دست رفت! علت باخت استقلال را باید در استعفای مجیدی جستجو کرد. در حقیقت قهر فرهاد مجیدی جام را از استقلال گرفت و این تیم را در آستانه فینال دچار حاشیه کرد. با ما همراه باشید:

طرفداران فوتبال، به ویژه هواداران استقلال قهرها و حواشی فرهاد مجیدی را هرگز فراموش نمی کنند. اما دو قهر ویژه او که کام هواداران را تلخ کرده و باعث شده است استقلال دستش از جام کوتاه بماند، یکی در دورانی است که فرهاد مجیدی بازیکن و کاپیتان استقلال است، اما در میانه فصل تیم را رها می کند و به یکی از باشگاه های عربی می پیوندند، و دیگری فینال جام حذفی است که چند روز مانده به فینال (درست پس از پیروزی شیرین در دربی!) قهر کرده و در آستانه یک بازی حساس تیم را دچار حاشیه می کند.

قهر فرهاد مجیدی جام را از استقلال گرفت

قهر فرهاد مجیدی جام را از استقلال گرفت

جزئیات فینال جام حذفی: استقلال ۲ تراکتورسازی تبریز ۳

تراکتور با پیروزی استقلال به عنوان قهرمانی در جام حذفی دست یافت. به نوشته ورزش سه، تیم فوتبال تراکتور که در لیگ برتر به عنوان چهارم رسیده بود، با پیروزی مقابل استقلال به عنوان قهرمانی رسید. آن ها در نیمه اول سه گل زدند و با همین نتیجه کار استقلال را تمام کردند. این در حالی است که در نیمه دوم آبی ها نمایش درخشانی را ارائه کردند و فرصت پیروزی هم داشتند اما تنها دو گل زدند و نتوانستند جبران کنند. این دومین قهرمانی تراکتور در جام حذفی محسوب می‌شود.

فینال جام حذفی فوتبال ایران ۹۸-۹۹

تیم داوری: موعود بنیادی فر، سعید علی نژادیان، سعید قاسمی، وحید کاظمی، امیر عرب براقی و مرتضی منصوریان
ورزشگاه امام رضای مشهد، بدون تماشاگر

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی
محمد دانشگر
عارف غلامی
وریا غفوری
هرویه میلیچ
آرش رضاوند (۴۶-ارسلان مطهری)
مسعود ریگی
علی کریمی
فرشید اسماعیلی(۹۰-زکی پور)
مهدی قایدی
شیخ دیاباته

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری
مسعود شجاعی
اشکان دژاگه (۸۷-رضا شکاری)
احسان حاج صفی
سعید مهری
مهدی تیکدری
میثم تیموری
ایمان سلیمی
محمدرضا خانزاده (۷۴-محمدرضا آزادی) (۸+۹۰مهدی ببری)
ساسان انصاری
اکبر ایمانی

سرمربی: ساکت الهامی

اخطار

میثم تیموری دقیقه ۷

فرشید اسماعیلی دقیقه ۸۸

احسان حاج صفی دقیقه ۹۲

شرح گل:

استقلال صفر – تراکتور ۱ (محمدرضا خانزاده – دقیقه ۱۷): محمدرضا خانزاده از درون محوطه جریمه با ضربه چیپ دروازه حسینی را باز کرد. این گل در حالی به ثمر رسید که حسینی چند متر از دروازه جلو آمده بود.

تراکتور ۲ – استقلال ۰ (اشکان دژاگه دقیقه ۳۴): ضد حمله تراکتوری ها با پاس احسان حاج صفی به اشکان دژاگه همراه شد و در حالی که عارف غلامی برای او مزاحمت ایجاد کرده بود، دژاگه به زیبایی دروازه حسینی را گشود.

تراکتور ۳ – استقلال ۰ (اکبر ایمانی – دقیقه ۴۱): سانتر اشکان دژاگه روی دروازه استقلال از سیدحسین حسینی گذشت و اکبر ایمانی با ضربه سر از زاویه بسته گل سوم را به ثمر رساند.

استقلال ۱ – تراکتور ۳ (مهدی قایدی – دقیقه ۵۱): حمله همه جانبه آبی ها به سانتر وریا غفوری و ضربه سر مهدی قایدی ختم شد که این توپ در درون دروازه اخباری جای گرفت.

استقلال ۲ – تراکتور ۳ (ارسلان مطهری – دقیقه ۸۰): دوباره وریا گلسازی کرد؛ سانتر تماشایی از سمت راست پس از یک سرتوپ روی سر ارسلان مطهری نشست تا این مهاجم گلزن اختلاف را به حداقل برساند.

دقایق حساس:

دقیقه ۳+۴۵: سانتر بازیکنان استقلال روی دروازه تراکتور با ضربه سر دیاباته همراه شد که اخباری به زیبایی این ضربه سر را سیو کرد.

دقیقه ۴۸: ضربه احسان حاج صفی از روی ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه با برخورد به مدافعان استقلال راهی کرنر شد.

دقیقه ۵۲: حمله بعدی آبی ها دوباره باعث شد تا قایدی صاحب موقعیت شود اما این بار روی زمین افتاد و نتوانست گلزنی کند.

دقیقه ۵۴: ارسال روی دروازه تراکتور با خروج شجاعانه اخباری همراه شد اما برخورد مطهری با او به مصدومیت شدید وی منجر شد.

دقیقه ۵۷: ارسلان مطهری مهاجم شماره ۷۲ استقلال از زاویه بسته در محوطه جریمه توپ را به آسمان زد و ضربه با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲: سانتر روی دروازه تراکتور و ضربه سر ارسلان مطهری موقعیت بعدی را ایجاد کرد؛ این بار توپ به تیرک خورد تا بازی ۳-۱ بماند.

دقیقه ۶۳: مهدی قائدی با حرکتی آتشین خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت اما ضربه اش را مدافع تراکتور از روی خط برگرداند.

دقیقه ۶+۹۰: سانتر روی دروازه تراکتور در دهانه تراکتور این تیم با استپ سینه دیاباته مواجه شد اما اجازه ضربه زنی به او را ندادند.

شرح نیمه اول

تیم تراکتور در نیمه نخست به پیروزی عجیب و پرگلی رسید. شاگردان الهامی که شروع خوبی نداشتند، با ضربه غافلگیرکننده خانزاده و روی اشتباه سیدحسین حسینی به گل رسیدند. سپس نوبت اشکان دژاگه و احسان حاج صفی بود که با همکاری یکدیگر گل دوم را بزنند و پیروزی را دو برابر کنند اما این پایان کار نبود و در آخرین دقایق نیمه نیز سانتر دژاگه روی اشتباه سیدحسین با ضربه سر ایمانی همراه شد تا تراکتور با نتیجه ۳-۰ برنده نیمه اول شود. تک موقعیت استقلال که ضربه سر دیاباته بود نیز گل نشد و آبی ها با شرایطی سخت به رختکن رفتند.

شرح نیمه دوم

در نیمه دوم تراکتوری ها عقب نشستند و این تیم آبی پوش بود که حملات خود را آغاز کرد و خیلی زود هم به نتیجه رسید. ابتدا مهدی قایدی گلزنی کرد و سپس دوباره فرصت گلزنی داشت اما از رسیدن به گلزنی بازماند. بعد نوبت به ساکت الهامی رسید که چند دقیقه وقت بازی را با اخراجش تلف کند اما بعد از آن استقلال دوبره به فرم هجومی خود رسید و یک گل دیگر هم زد که البته برای کامبک کافی نبود و تی تی ها پس از ۹۹ دقیقه تلاش به قهرمانی در جام حذفی دست پیدا کردند.

بهترین بازیکن: اشکان دژاگه

ستاره خط هافبک تیم تراکتور بهترین بازیکن فینال جام حذفی بود. روی پای احسان حاج صفی یک گل زیبا به ثمر رساند و همین گل بود که به نوعی شیرازه استقلال در نیمه اول را بهم زد. چند دقیقه بعد او با سانتر زیبا زمینه ساز گل اکبر ایمانی شد و حالا که استقلال دو گل را جبران کرده، میتوان این سانتر را پاس گل منجر به قهرمانی دانست.

حاشیه:

* برخورد بازیکن استقلال با تیموری باعث شد تا ساکت الهامی شدیدا به این تصمیم اعتراض کند. به نظر رسید فرشید اسماعیلی قصد تلافی صحنه قبلی را دارد.

* حدود یک‌هزار تماشاگر استقلال و بیش از ۲۰۰ هوادار تراکتور در ورزشگاه امام رضا حضور دارند.
* پرچم‌های بزرگ استقلال و تراکتور در دو ضلع شمالی و جنوبی ورزشگاه روی صندلی‌ها گسترده شده است.
* تبدیل کردن جایگاه خبرنگاران به جایگاه ویژه توسط هیات فوتبال خراسان رضوی موجب بروز مشکلات زیادی برای برخی از اصحاب رسانه شده است.
* قبل از شروع مسابقه مجیدی و مربیان استقلال به سمت الهامی و اعضای کادر فنی تراکتور رفتند.

* پس از آنکه داور به یکی‌از بازیکنان ذخیره و پشت دروازه استقلال کارت زرد نشان داد، فرهاد مجیدی به شدت نسبت به بنیادی‌فر معترض شد و از او خواست وقت بازی را نگیرد.

* مربیان استقلال اعتراض زیادی به افتادن اخباری روی زمین بخاطر مصدومیت داشتند.

* اعتراض سرمربی تراکتور پس از موقعیت مهدی قائدی، منجر به اخراج او شد. او پس از مجادله‌های لفظی با یکی از عوامل برگزاری بازی، توسط بنیادی‌فر از کنار زمین اخراج شد که خروج او از کنار زمین حدود ۲ دقیقه طول کشید.

فرهاد مجیدی در کنار ساکت الهامی

فرهاد مجیدی در کنار ساکت الهامی

وضعیت در استقلال بحرانی شد، فرهاد: با این آدم ناهار نمی‌خورم/ جنگ علنی مجیدی و سعادتمند درآستانه فینال؛ رد ناهار آشتی! تلخ اما واقعی: قهر فرهاد مجیدی جام را از استقلال گرفت

در حالی که استقلال روز پنجشنبه در فینال جام حذفی مسابقه حساسی با تراکتور را برگزار خواهد کرد، جنگ رسانه ای احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه و فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها ادامه دارد. به نوشته تابناک ورزشی، اگرچه مجیدی بعد از وساطت وریا غفوری و مجید نامجومطلق تصمیم گرفت به کارش در استقلال ادامه دهد و بعد اعلام کرد فینال حذفی آخرین حضورش روی نیمکت آبی پوشان است، دیروز هم بدون هیچ حاشیه ای در تمرین استقلال حضور یافت و در صحبتی که با بازیکنان داشت، از آنها خواست با اتحاد و یکدلی برای کسب عنوان قهرمانی کار را جلو ببرند.

با وجود رفتار حرفه ای مجیدی اما دوشنبه شب سعادتمند بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال مصاحبه ای بلندبالا را با خبرنگاران انجام داد و طی آن اعلام کرد که اگر استقلال در فینال نتیجه لازم را نگیرد، با گزینه های دیگر برای قبول هدایت تیمش وارد مذاکره می شود.

این صحبت ها در شرایطی که آبی ها کمتر از ۷۲ ساعت دیگر باید در فینال حذفی به میدان بروند، به مذاق خیلی ها و از جمله فرهاد مجیدی خوش نیامده است.

سرمربی استقلال که مدت زیادی است سکوت پیشه کرده الان هم علاقه زیادی به صحبت درباره موضوعات ندارد و می خواهد همه چیز را به بعداز فینال حذفی موکول کند اما وقتی صحبت های سعادتمند را شنید، جملاتی را در این خصوص بیان کرد.

مجیدی در واکنش به حرف‌های تحریک آمیز سعادتمند جملات زیر را به زبان آورد که وخامت اوضاع را نشان می‌دهد:

می‌خواهم به آقای سعادتمند بگویم که اگر قهرمان جام حذفی شدیم، بازهم به گزینه دیگری فکر کند. چون اگر بخواهم در استقلال باشم با مجموعه‌ای کار می‌کنم که صداقت داشته باشند. به احترام هواداران، همکاران و بازیکنانم فقط به خاطر فینال جام حذفی برگشتم و بعد از این بازی حتی یک لحظه هم حاضر به همکاری با این افراد نیستم و تا روزی که این مدیریت در استقلال حضور دارد، تحت هیچ عنوان به این تیم برنمی‌گردم. بچه پنج ساله هم از مصاحبه امشب ایشان می‌تواند به راحتی تشخیص دهد که این مدیریت علاقه‌ای به موفقیت تیم استقلال در این مقطع ندارد. آنها می‌خواهند با این مصاحبه‌ها به تیم من در آستانه فینال ضربه بزنند

پس تصمیم تان برای خداحافظی از استقلال بعد از فینال حذفی قطعی است؟

متاسفم که مدیریت پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا نصیب کسانی شده که بویی از صداقت نبرده‌اند. برای حفظ آرامش تیم قصد نداشتم تا بعد از بازی فینال حرفی بزنم اما مصاحبه امشب ایشان باعث شد تا در مقام پاسخگویی بربیایم. به صورت مفصل همه چیز را بعد از بازی فینال به هواداران و رسانه‌ها خواهم گفت و اینجا یادآورم شوم که مسؤولیت هرگونه اتفاق ناخوشایندی در روز پنج‌شنبه برعهده مدیریتی است که با کارشکنی به تیم استقلال قبل از دربی ضربه زده است و این هفته هم با بازار شایعاتی که درباره نیمکت تیم استقلال به راه انداختند، حاشیه‌های تازه‌ای به وجود آوردند اما می‌خواهم به هواداران استقلال بگویم که به فکر حمایت از تیمی باشند که در هر حالت با این همه حاشیه در طول این فصل شایسته تقدیر هستند.

ظاهرا آقای سعادتمند ظهر دوشنبه شما را به ناهار دعوت کردند و شما نپذیرفتید. درست است؟

من تا صد سال دیگر هم با این افراد ناهار نمی‌خورم. هیچ کاری هم در آن ساعت نداشتم اما دوره این نمایش‌های تبلیغاتی گذشته است.

فکر نمی کنید در فاصله کمتر از ۷۲ ساعت تا فینال حذفی این حواشی به استقلال لطمه می زند؟

شما ببینید فوتبال را به چه روزی انداخته اند که چنین آدم هایی اینطور درباره سرمربی تیم شان حرف می زنند. ببینید فوتبال ایران چقدر بدبخت شده است. ببینید فوتبال دست کسانی افتاده که اینطور با تیمی که ۷۲ ساعت بعد باید در فینال حذفی به میدان برود، رفتار می کنند.

نمی خواهید به طور شفاف تر درباره مسائل موجود حرف بزنید؟

من الان فقط می گویم که مشکلات زیادی در این مدت داشتم. شاید فکر نمی کردند در طول ۶ ماه استقلال با سرمربیگری من نایب قهرمان لیگ برتر شود و در آستانه قهرمانی حذفی قرار بگیرد و حالا می خواهند با درست کردن حواشی جام را از ما بگیرند. با این حال من اصلا این افراد نیستم و ترجیح می دهم الان حرف دیگری نزنم. انشاالله بعد از فینال حذفی با حضور در یک برنامه تلویزیونی به طور مفصل با هواداران فهیم استقلال مسائل را مطرح می کنم.

فرهاد مجیدی و احمد سعادتمند

فرهاد مجیدی و احمد سعادتمند

حال و هوای فرهاد مجیدی در بازی فینال جام حذفی

ورزش سه درباره حال و هوای سرمربی استقلال در بازی فینال می نویسد: فرهاد مجیدی که نیمه ی دوم از وقت تلف کردن های حریف بشدت کلافه شده بود کم مانده بود به خودزنی روی بیاورد!

او وقتی از کسب نتیجه نامید می شد به نیمکت و دستیارانش پناه می برد. جایی که مجید نامجومطلق، سعید رمضانی و صالح مصطفوی ایده هایشان را با فرهاد در میان می گذاشتند.البته این اتفاق آخرین بار وقتی افتاد که دیگر بازی به اتمام رسیده بود. در این لحظه انگار هر ۴ نفر برای جدایی همزمان از استقلال به تفاهم رسیدند تا تیمی که باید دو هفته ی آینده در جام باشگاه های آسیا حضور یابد بدون کادر فنی روزهای نگران کننده ای را در پیش داشته باشد.

این وسط هوادارن مات و مبهوت اتفاقات باشگاهند. هرچقدر مدیریت استقلال نشان داد اهل مصاحبه و ادعا کردن است، هیچکدام از اعضای کادر فنی این تیم پس از بازی حاضر به صحبت کردن نشد تا طرفداران استقلال برزخی جهنمی را تجربه کنند.

بازخوانی قهر فرهاد مجیدی از تیم ملی امید

امسال قهر فرهاد مجیدی جام را از استقلال گرفت اما وی قبلا با قهر خود از تیم ملی امید نیز حاشیه ساز شده بود. برترینها درباره استعفای مجیدی از تیم امید نوشته بود: فرهاد مجیدی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود کناره گیری خود از هدایت تیم ملی المپیک ایران را اعلام کرد.

فرهاد مجیدی که پس از پایان لیگ هجدهم با نظر مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال، به عنوان سرمربی تیم ملی امید برای راه‌یابی به المپیک ۲۰۲۰ انتخاب شده بود، امروز رسما با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از تیم ملی امید خداحافظی و از سمتش کناره‌گیری کرد. دلیل اصلی این استعفا، اختلاف مجیدی با کمیته فنی و به خصوص حمید استیلی بود.

این استعفا و خداحافظی مجیدی در حالی است که تیم ملی امید باید ۳ ماه دیگر در مسابقات انتخابی المپیک در تایلند به مصاف حریفان قدرتمند خود برود. تیم ملی امید ایران در گروه مرگ این مسابقات و با تیم‌های ازبکستان، چین و کره‌جنوبی همگروه است!

جدایی فرهاد مجیدی از استقلال پیش از پایان فصل

جدایی فرهاد مجیدی از استقلال پیش از پایان فصل

وقتی جدایی فرهاد مجیدی (کاپیتان استقلال) پیش از پایان فصل جام را از این تیم گرفت/ سرانجام مجیدی علت جدایی از استقلال را فاش کرد/ با استقلال مشكل داشتم، اصلا استقلالي‌ها با رفتنم مخالفت نكردند!

جدایی ناگهانی فرهاد مجیدی از استقلال شگفت‌انگیز‌ترین اتفاق فوتبال ایران پس از پایان نیم فصل نخست بود. مجیدی پس از گذشت یک هفته از حضورش در الغرافه، سرانجام درباره دلایل جدایی‌اش از استقلال حرف زد و جالب اینکه بر خلاف مسوولان باشگاه استقلال در دلایلی که مجیدی برای جدایی‌اش ذکر کرده خبری از مشکلات خانوادگی نیست. او مشکلش با باشگاه استقلال را دلیل رفتنش از فوتبال ایران عنوان کرده است. فرهاد مجیدی در گفت‌وگو با روزنامه‌ «الرایه الریاضیه» درباره این دلایل جدایی صحبت کرده است:

آیا درست است که می‌گویند، مشکلاتتان با باشگاه استقلال باعث شد که به الغرافه بپیوندید؟

بله. درست است. من به خاطر مسایلی که نمی‌خواهم اینجا آن را بیان کنم، با مسئولان باشگاه استقلال به توافق نرسیدم. دیگر سخت بود به نحو احسن در آن تیم بتوانم بازی کنم و انتظارات و بلند پروازی‌های هواداران پرشور این تیم را برآورده کنم. چند پیشنهاد از تیم‌های مختلف داشتم. در ‌‌نهایت تصمیم به ترک استقلال و پیوستن به لیگ قطر را گرفتم.

آیا برای پیوستن به الغرافه مشکل با سنگ پراکنی‌ها و مشکلاتی مواجه شدید؟

برعکس. پیوستن من به الغرافه به خاطر تمایل دو باشگاه طولی نکشید. باشگاه استقلال اصلا با جدایی من مخالفت نکرد، بلکه بلافاصله موافقت خود را اعلام کرد. به همین خاطر از آن‌ها تشکر می‌کنم. از اینکه برای استقلال که یکی از بهترین تیم‌های آسیا به شمار می‌آید بازی کرده‌ام، بسیار خوشحالم.

واکنش رضا رجبی پیشکسوت استقلال به حاشیه سازی های بی پایان فرهاد مجیدی

واکنش رضا رجبی پیشکسوت استقلال به حاشیه سازی های بی پایان فرهاد مجیدی

واکنش پیشکسوت استقلال به قهر مجیدی در آستانه فینال/ رجبی: مجیدی دچار توهم است/ فرهاد در آستانه فینال تیم را به حاشیه برد

پیشکسوت استقلال گفت: مجیدی نگذاشت یک روز برد دربی در کام هواداران شیرین بماند و درآستانه فینال جام حذفی تیم را به حاشیه برد. رضا رجبی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری استقلال اظهار داشت: من متوجه این تصمیم مجیدی نمی‌شوم. او یک روز نگذاشت کام هواداران استقلال شیرین بماند و با بهانه‌گیری و انتقاد بی‌مورد از مدیریت استقلال تیم را در آستانه فینال جام حذفی به حاشیه برد. وی ادامه داد: سعادتمند برای مسائل مالی به ایتالیا رفته بود و ورود مربی خارجی هم در لیگ ممنوع شده است و این فرار رو به جلوی مجیدی نمی‌دانم علتش چیست.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: از زمانی که سعادتمند به استقلال آمده آرامش به این تیم حاکم شده، دو زمین تمرین خوب برای این تیم فراهم و بخشی از مشکلات مالی را حل کرده و عملکرد خوبی داشته است. رجبی عنوان کرد: مجیدی حتی به نشست خبری هم نمی‌رود. او در موضوع دانشگر اصول باشگاه را زیر سوال برد و حالا این استعفا توجیهی ندارد. به نظرم مجیدی دچار توهم است که این تصمیمات را می‌گیرد. این سومین بار است که مجیدی این کار را می‌کند. این خودزنی است. امیدوارم مدیریت باشگاه یک تصمیم قاطع در این مورد بگیرد.

جمع بندی: فرهاد مجیدی باید حاشیه سازی را کنار بگذارد

امسال قهر فرهاد مجیدی جام را از استقلال گرفت اما مجیدی جوان است و در آغاز راه قرار دارد. او پیشتر نیز به عنوان بازیکن (کاپیتان) قبل از پایان فصل از استقلال جدا شد و آن سال نیز دست استقلال از جام کوتاه ماند. بررسی حواشی سالهای آخر فوتبال مجیدی و دوران کوتاه مربیگری وی نشان می دهد فرهاد دچار مشکلاتی است که اگر به نوعی آنرا کنار نگذارد و حل نکند، نمی تواند موفق باشد. او در مقطعی حساس از تیم ملی امید جدا شد و در فاصله ای کوتاه به آغاز مسابقات، فوتبال کشور را دچار مشکل کرد. در حالیکه وی می توانست پیش از پذیرش سرمربیگری تیم ملی شرایط را بررسی کرده و این پیشنهاد را رد کند. در سالهای آخر فوتبالش نیز قهر فرهاد مجیدی جام را از استقلال گرفت در حالیکه می توانست فصل را علی رغم مشکلات به پایان برساند و به عنوان کاپیتان و بازیکن محبوب هواداران در کنار تیم باقی بماند! از قدیم گفته اند انسان یا نباید مسئولیتی را قبول کند و یا اگر پذیرفت باید تا آنرا به درستی انجام دهد. در حالیکه فرهاد مجیدی در قامت بازیکن و کاپیتان، فصل را شروع می کند، اما قبل از پایان به الغرافه می پیوندد. باز فرهاد در قامت مربی، سرمربیگری تیم ملی امید را می پذیرد، اما پس از قرعه کشی و شرایط سخت بازی ها، کنار می کشد. وی در قامت سرمربیگری استقلال نیز درست قبل از بازی فینال استعفا می دهد تا روح و روان بازیکنان تیم بهم بریزد و دست استقلال به جام حذفی نرسد!

تهیه و تنظیم: گروه ورزشی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *