سه نکته آموزشی در بازی dayZ!

آموزش بازی dayZ (بخش اول)

بازی dayZ یکی از بازیهای جذاب در ژانر وحشت و بقا است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. این بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین قابل اجراست.

آموزش بازی dayZ

مجله اینترنتی پارسی گو: بازی dayZ یکی از بازیهای جذاب در ژانر وحشت و بقا است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. این بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین قابل اجراست. با بخش نخست آموزش بازی dayZ با ما همراه باشید:

سه نکته آموزشی در بازی dayZ

Aminseven در پردیس گیم سه نکته آموزشی در بازی dayZ را مطرح کرده است. این سه نکته آموزش بازی dayZ را در ادامه مطالعه بفرمایید:

اول از همه مشکل دید نداشتن به وسایل به خاطر تاریکی

برای حل این مشکل میتونید تو قسمت تنظیمات گامای بازی رو زیاد کنید . با این کار دیدتوتن توی شب خیلی بهتر میشه.

دوم تغییر حالت بازی از اول شخص به سوم شخص

بعضی از دوستان نمیدونن در این حالت باید چه کار کنن شما به راحتی میتونید با زدن دکمه Enter روی کیبورد تغییر حالت از اول شخص به سوم شخص بدید.

سومین مشکل برداشتن آیتم ها از روی زمین

میدونید که برداشتن آیتم ها از روی زمین یه ذره مشکله ولی شما به راحتی میتونید روی آیتم بایستید و با زدن دکمه tab آیتم هایی که روی زمینن در کادر سمت راست به شما نمایش داده میشن وبرای برداشتن آن میتونید به راحتی با حرکت موس آن را بردارید.

حتما بخوانید

معرفی بازی DayZ + عکس

DayZ یک بازی شوتر اول شخص در دنیای آخرالزمانی است که زامبی‌ها دنیا را به هرج و مرج انداخته‌اند. دنیای بازی به صورت جهان آزاد است و شما باید در کنار ۶۰ بازیکن دیگر، سعی کنید تا مدت طولانی‌تری نسبت به بقیه زنده بمانید. این بازی تا به امروز تنها به صورت آنلاین در استیم قابل تجربه بود اما سازندگان بازی، به تازگی یک مود آفلاین نیز برای این بازی در نظر گرفته‌اند که تجربه‌ای متفاوت را به شما ارائه خواهد داد. بخش آفلاین بازی هیچ بخش داستانی خاصی ندارد و صرفا محلی برای بازیکنان است تا دنیای مخصوص به خود را در DayZ طراحی کنند.

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *