قائدی: افتخار من است که با مهدی طارمی مقایسه شوم!

مهدی قائدی: افتخار می کنم با طارمی مقایسه شوم

قائدی گفته است افتخار می کنم با طارمی مقایسه شوم و این اظهار نظر، به مذاق طرفداران متعصب استقلال خوش نیامده است!

افتخار می کنم با طارمی مقایسه شوم مهدی قائدی و مهدی طارمی

مجله اینترنتی پارسی گو: مهاجم جوان و آینده دار استقلال گفته است افتخار می کنم با طارمی مقایسه شوم و این اظهار نظر، با توجه به اینکه قائدی استقلالی و طارمی پرسپولیسی است به مذاق طرفداران متعصب استقلال خوش نیامده است. با ما همراه باشید:

به نوشته ورزش سه برخی از اهالی فوتبال می گویند خطاهایی که روی مهدی قایدی شکل می گیرد و داوران خطای پنالتی اعلام می کنند؛ درست نیست.

قایدی در خصوص اینکه با مهدی طارمی مقایسه می شود؛ گفت: «لابد برخی می خواهند بگویند مهدی طارمی تمارض می کند! افتخار من است که با مهدی طارمی مقایسه شوم. او جدا از اینکه همشهری من است بازیکن بزرگی است و من سعی می کنم از او یاد بگیرم. مهدی طارمی در پرتغال هم پنالتی های زیادی گرفته؛ او آقای گل شده. یعنی چی؟ آیا داوران پرتغالی هم فریب مهدی را می خوردند؟ اینطور نیست. شاید قبول کنم پنالتی گرفتن یک هنر است اما اینکه مهدی طارمی یا من بخواهیم داور را فریب دهیم و پنالتی هایی که روی ما رخ می دهد پنالتی نیست برایم اصلا قابل قبول نیست. اما این را می توانم بپذیرم گاهی مدافع حریف مرتکب یک بی احتیاطی کوچک می شود و میزان فشاری که روی مهاجم حریف می آورد کم است اما به هر صورت خطا است و داور پنالتی می گیرد.»

جمله افتخار می‌کنم با طارمی مقایسه شوم اگرچه ممکن است برخی از طرفداران متعصب استقلال را برنجاند، اما مانند این است که مهاجم جوانی از پرسپولیس با فرهاد مجیدی مقایسه شود. واقعیت این است که امثال طارمی، مجیدی و بزرگان فوتبال، فارغ از رنگ های باشگاهی، شخصیتی ملی دارند و باید با نگاه فراباشگاهی به آنها نگریست.

تهیه و تنظیم: گروه ورزش.
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *