سخنان جنجالی اکبر عبدی در برنامه مجید صالحی بدون سانسور! (فیلم)

سانسور به سبک آپارات + فیلم

سخنان جنجالی اکبر عبدی در برنامه مجید صالحی با تیغ سانسور در سایت آپارات مواجه شد و شاهد سانسور به سبک آپارات در حذف سخنان انتقادی اکبر عبدی علیه رئیس جمهور بودیم.

سانسور به سبک آپارات سانسور و حذف سخنان اکبر عبدی در آپارات

مجله اینترنتی پارسی گو: مدتی قبل ویدئویی از اکبر عبدی بازیگر طناز کشورمان در فضای مجازی منتشر شد که علیه حسن روحانی بود. این ویدئو در سایت های مختلف انتشار یافت و به شدت پر مخاطب بود. از جمله کانال های متعددی در سایت آپارات نیز این ویدئو را بازنشر کردند. اما با حذف این ویدئو سانسور به سبک آپارات را شاهد بودیم. به نحوی که بارها این ویدئو توسط ادمین های کانال های مختلف انتشار داده می شد و پس از مدت کوتاهی حذف می گردید! با ما همراه باشید:

سانسور به سبک آپارات وقتی حرف های اکبر عبدی توسط آپارات سانسور می شود

سانسور به سبک آپارات وقتی حرف های اکبر عبدی توسط آپارات سانسور می شود

وقتی ویدئوی اکبر عبدی هم تحمل نمی شود: سانسور به سبک آپارات

ماجرا از این قرار است که اکبر عبدی در برنامه مجید صالحی حضور می یابد. در این برنامه، بازیگر طنز پرداز کشورمان درباره مشکلات کشور و عملکرد دولت سخنانی به زبان می آورد که در واقع حرف دل مردم است، اما توسط مسئولین رسانه های جمعی داخل کشور تحمل نشده و سانسور می شود. سانسور به سبک آپارات نیز از این قرار است که ویدئو توسط ادمین کانال های مختلف بارگذاری می شود، اما بلافاصله با پیام حذف به دلیل رعایت نکردن حق نشر حذف می گردد. این در حالیست که فیلم کامل ویدئو در یوتیوب و بعضی دیگر از سایت های اشتراک ویدئو در دسترس است!

فیلم کامل سخنان اکبر عبدی در برنامه مجید صالحی/ آقای روحانی دروغ که کم می آورد یک راست هم می گوید!/ مریضی های جدید در دوران آقای روحانی شروع شد!/ الان جای ما با آقای روحانی عوض شده، ما باید در تلوزیون باشیم، ماشاء الله آقای روحانی و رفیقاش در ده کانال حضور دارند!/ راجع به کارهایی که نکردن جلسه می گذارند! چون کاری نمی کنند!/ حرف های سیاسی اکبر عبدی در برنامه مجید صالحی با حضور امیر نوری/

انتقاد کیهان از سانسور به سبک آپارات

روزنامه کیهان درباره سانسورهای آپارات نوشت: یکی از سامانه‌های انتشار ویدئو که فیلم‌های بعضا ناهنجار و مغایر با قوانین رسمی کشور را نیز بدون محدودیت به نمایش می‌گذارد، اقدام به سانسور یک برنامه ضدانگلیسی نموده است! مجموعه کلیپ‌های «دی بی‌سی فارسی» که در قالب طنز به نقد شبکه بی‌بی‌سی فارسی می‌پردازد، در سامانه ‌اشتراک ویدئوی آپارات به دلایلی نامعلوم حذف شده است.

سانسور به سبک آپارات انتقاد کیهان

سانسور به سبک آپارات انتقاد کیهان

آن‌طور که سیدحمید علیزاده، مجری «بی‌بی‌سی فارسی» در فضای مجازی نوشته است، آپارات این کلیپ‌ها را که در قالب طنز به نقد شبکه انگلیسی بی‌بی‌سی می‌پردازد، خلاف قوانین خود دانسته و از انتشار آنها خودداری کرده است! این درحالی است که این سایت، در اقدامی خلاف قانون بعضا اجازه انتشار ویدئوهای هنجارشکنانه را به کاربران خود می‌دهد و مواردی از این فیلم‌ها در سامانه آپارات به ‌اشتراک گذاشته شده است!

حتما بخوانید

بازخوانی: آنچنان رونق اقتصادی ایجاد بکنیم و آنچنان درآمد مردم سرشار بشود!

واقعیت این است که حرف های اکبر عبدی حرف دل اکثر مردم جامعه و حتی سیاسیون کشور است. سیاسیونی که یک به یک از دولت روحانی تبری می جویند و مردمی که از فشارهای ریز و درشت اقتصادی به تنگ آمده اند! عملکرد دولت به قدری اسفناک است که جای هیچ دفاعی را باقی نگذاشته است و مردم کشورمان برای به پایان رسیدن دولت روحانی روز شماری می کنند. ده برابر شدن قیمت دلار، ده برابر شدن قیمت سکه، گرانی سرسام آور در بازار مسکن و خودرو، و بدتر از همه، گرانی کالاهای اساسی نظیر گوشت و مرغ و تخم مرغ و… کار را به جایی رسانده است که طرفداران سرسخت روحانی نیز به منتقدان وی تبدیل شده اند! (اللّهُمَّ اَصْلِحْ کُلَّ فاسِدٍ مِنْ اُمُورِ الْمُسْلِمینَ)

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *