چراغ سبز زولا به فحاشان و قانون شکنان بازی!

اکانت های بن شده زولا آزاد شد! + جزئیات

طبق اطلاعیه ای که در صفحه رسمی بازی زولا در اینستاگرام منتشر شده است، اکانت های بن شده زولا که به دلیل فحاشی و تخلف از قوانین درون بازی مسدود شده بودند آزاد شدند.

اکانت های بن شده زولا آزاد شد

مجله اینترنتی پارسی گو:‌ طبق اطلاعیه ای که در صفحه رسمی بازی زولا در اینستاگرام منتشر شده است، اکانت های بن شده زولا آزاد شدند. شایان ذکر است تنها اکانت های پلیرهایی آزادسازی شده است که از کلمات نامناسب استفاده کرده و رفتارهای هنجار شکنانه داخل بازی داشته اند. با ما همراه باشید:

اطلاعیه رسمی زولا درباره آزادسازی اکانت های بن شده زولا

حساب‌ های کاربری، افرادی که به دلایل استفاده از کلمات ناسزا، ادعاهای غیر واقع و رفتارهای خارج از قوانین بازی تا قبل از ۲ تیر ماه مسدود شده بودند، آزاد شد.

لازم به ذکر است حساب کاربری افرادی که از ابزارهای تقلب استفاده کرده بودند و توسط سیستم ضد تقلب بازی مسدود شده بودند و همچنین افرادی که تخلف های پرداختی (فیشینگ) داشتند، مسدود خواهد ماند.

در نظر داشته باشید، در صورت تخلف مجدد، حساب های کاربری آزاد شده مجددا به صورت دائمی مسدود خواهند شد و امکان آزادسازی مجدد آنان وجود ندارد. ممنون از همراهی شما

چراغ سبز زولا به پلیرهای فحاش و متخلف!

آزاد سازی اکانت های بن شده زولا اگرچه برای تعداد معدودی متخلف رضایت بخش است، اما صدای بازیکنان حرفه و پلیرهای قدیمی زولا را درآورده است! یکی از پلیرهای زولا با لول ۸۰ (آخرین لول فعلی زولا تا تیرماه ۹۹) می نویسد: «معلوم نیس چه فکری می کنن! بازیکنی که فحش داده، کلی گزارش شده که بن شده. اونوقت طی کمتر از دو ماه، و بعضی ها طی چند روز اکانتشون آزاد میشه. عجیب اینجاست که بعضی از ناظرها هم به عنوان واسط عمل می کنند و پول می گیرن و اکانت های بن شده رو آزاد می کنند. به نظر من این حرکت زولا، اگر ادامه دار باشه، مطمئنا باعث دلزدگی پلیرهای قدیمی میشه.»

کاربری با نام omidem00n می نویسد: ورود چیتران ب بازی خوش آمد میگم! کاربر دیگری با نام kekerkhande می نویسد: خب از فردا شاهد ی پاراگراف فوش از هر پلیر هستیم اصلا کارتون قشنگ نبود، خودتون دارید میگید قانون، بعد قانون دور می‌زنید بازیکنی ک کارش فوش دادنه جاش تو گیم نیست باید بره چاله میدون!! پلیر دیگری با نام mr_brave1989 در اینباره نوشته است: اره یه مشت بد دهن و بی ادب دوباره بریزید تو بازی

نظر شما در اینباره چیست؟ آیا با پلیرهای متخلف، فحاش، و هتاک در زولا برخورد کرده اید؟ تجریات و مشاهدات خود را با ما در میان بگذارید…

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *