خبر خودکشی قاضی منصوری از دو زاویه مختلف!

ماجرای خودکشی قاضی منصوری چیست؟

خودکشی قاضی منصوری در حالی رسانه ای شده است که این احتمال وجود دارد که «شبکه فساد» در کشور، نگران افشای اطلاعاتی مهم از سوی او بوده است.

خودکشی قاضی منصوری

مجله خبری روزلاگ: این روزها ماجرای دادگاه طبری و خودکشی قاضی منصوری در صدر اخبار جنجالی قرار دارد. در این مطلب سعی شده است به روایت این خودکشی پر ابهام پرداخته شود. با ما همراه باشید:

پلیس اینترپل مرگ غلامرضا منصوری را «خودکشی» اعلام کرده است و بر این اساس، هادی شیرزاد، رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی نیز مرگ قاضی منصوری را خودکشی اعلام کرده است. گفتنی است پلیس رومانی همچنان در حال تحقیق راجع به مرگ منصوری است.

تحلیل علیرضا پورمسعود از خودکشی قاضی منصوری

علیرضا پورمسعود، تحلیلگر انقلابی و فعال رسانه ای درباره خودکشی پر ابهام قاضی منصوری در توئیت خود نوشت: داستان این روزهای پرونده کلاک شبیه به فیلم پدرخوانده است. مایکل در دادگاه است اما به دستور او با نقشه از پیش تعیین شده دشمنانش ترور می شوند. در خصوص قتل منصوری اسیر تحلیل های هیجانی برخی اکانت های مدعی اطلاعات دسته اول و پنهان نشوید، طبری بالاترین مهره نیست.

توئیت علیرضا پورمسعود درباره شباهت خودکشی قاضی منصوری با فیلم پدرخوانده

توئیت علیرضا پورمسعود درباره شباهت خودکشی قاضی منصوری با فیلم پدرخوانده

قاضی منصوری پرید یا پرت شد؟

روزنامه اصلاح طلب اعتماد نیز درباره خبر شوکه کننده خودکشی پرابهام قاضی منصوری نوشت: خبر کوتاه بود و شوکه‌کننده. زندگی آقای بازپرس که افکار عمومی منتظر بازگشت او به کشور و حضورش در دادگاه بود، روی سنگفرش‌ های هتلی در بخارست رومانی به پایان رسید.

باوجود بی‌خبری از اینکه منصوری خودکشی کرده یا کشته شده، افکار عمومی می‌خواهد بداند چه کس یا کسانی نگران حضور منصوری در دادگاه بوده‌اند؟ پرسشی که پاسخ به آن می‌تواند گره از معمای مرگ مشکوک آقای بازپرس باز کند.

اینکه چرا منصوری که یک روز بعد از برگزاری اولین جلسه دادگاه اکبر طبری، درحالی که بنابر اعلام دادستان این پرونده به دریافت ۵۰۰ هزار یورو رشوه متهم شده بود، در پیامی ویدیویی اعلام کرد که در اسرع وقت به ایران بازمی‌گردد اما ۱۲ روز بعد دست به خودکشی زده یا به دستان قاتل یا قاتلانی مرموز به قتل رسیده است؟

خبر مرگ قاضی منصوری و واکنش روزنامه اعتماد

خبر مرگ قاضی منصوری و واکنش روزنامه اعتماد

پارسی‌گو: هرچه هست باید ابعاد بیشتری از این ماجرا رسانه ای شود تا بتوان تحلیل درستی ارائه داد. به نظر می رسد، با ریاست حضرت آیت الله رئیسی بر قوه قضائیه، شبکه گسترده فساد در کشور به شدت نگران شده است. این شبکه که از برادر رئیس جمهور (فریدون) گرفته تا برادر معاون رئیس جمهور (جهانگیری) را در خود دارد، و از سوی دیگر، فردی مانند طبری که در قوه قضائیه تا معاونت حوزه ریاست این قوه نیز بالا آمده است، مانند سرطان ریشه دوانده و مبارزه با آن نیازمند عزم جدی است. عزمی که البته با ریاست نیروی «جوان» و «انقلابی» چون رئیسی به شدت جزم است تا فساد از «بن» درمان شود. شاید حالا که مدت کوتاهی از ریاست ایشان بر قوه قضائیه می گذرد، و برخورد قاطع و انقلابی ایشان با فساد را می بینیم، بیش از پیش به حکمت حوادث رخ داده، از جمله نتایج انتخابات ۹۶ پی ببریم. چراکه از یک سو جریان غربگرا در کشور، به نحوی کار کرده است که نارضایتی صد در صدی جامعه را به همراه داشته و کارنامه سیاه این جریان، احتمال بسته شدن پرونده غربگرایی در کشور را برای «همیشه» مطرح کرده، و از سوی دیگر مبارزه با فساد به نحوی صورت گرفته که متن مردم را «امیدوار» کرده است.

گردآوری و تنظیم: گروه حوادث
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *