رضا اشرفی پدر رومینا در بازداشت + تصاویر

عکس: رضا اشرفی پدر رومینا اشرفی در بازداشت!

رضا اشرفی پدر رومینا اشرفی که مدتی قبل دخترش را با داس سربریده بود در حال حاضر بازداشت است. تصاویر پدر رومینا را در بازداشت مشاهده می فرمایید.

رضا اشرفی پدر رومینا

مجله اینترنتی پارسی گو: پس از قتل فجیع رومینا اشرفی توسط پدرش که به خبر یک حوادث کشور طی روزهای گذشته تبدیل شده بود، تصاویری از رضا اشرفی پدر رومینا در فضای مجازی منتشر شده است. رضا اشرفی در بازداشت بسر می برد و منتظر دادگاه است:

عکس رضا اشرفی در بازداشت

بازداشت رضا اشرفی پدر رومینا

بازداشت رضا اشرفی پدر رومینا

پدر رومینا اشرفی در بازداشت

پدر رومینا اشرفی در بازداشت

رضا اشرفی پدر رومینا اشرفی

رضا اشرفی پدر رومینا اشرفی

پارسی‌گو: آنچه از تصاویر و مطالعه ماجرای قتل رومینا به دست می آید، سادگی و فقر فرهنگی پدر رومینا است. اما آنچه در این میان از بعضی رسانه های خاص، و مدعیان دفاع از حقوق زنان دیده می شود، رفتار دوگانه با موضوع «قصاص» است. این جریان و افراد، تا پیش از قتل رومینا، خواستار متوقف شدن قصاص بودند و از هر وسیله ای برای مطرح کردن خواسته خود استفاده می کردند، اما پس از قتل رومینا، همین جماعت طرفدار قصاص شده و منتظرند تا پدر رومینا هرچه سریعتر مجازات شود! البته علت روشن است و در یک کلمه خلاصه می شود: «دین ستیزی!» پدر رومینا به واسطه جرم هولناکی که مرتکب شده است باید هرچه سریعتر و قاطعانه مجازات شود، اما این جریان خاص، هیچ اشاره ای به نقش «بهمن خاوری» در فریب رومینا نمی کند. در حقیقت مسبب اصلی ماجرا بهمن خاوری است که با فریب دختر ۱۴ ساله روستایی، و نیز ارعاب و تهدید وی (به واسطه فیلمی که از لایو رومینا ضبط کرده است) تلاش می کند تا به هدف خود برسد. رضا اشرفی پدر رومینا اشرفی که می بینید دختر ۱۴ ساله اش توسط یک پسر ۲۸ ساله فریب خورده یا تهدید شده و از خانه فرار کرده است، از ترس بی آبرویی دست به چنین جنایتی می زند. بنابراین به هیچ وجه نباید نقش «بهمن خاوری» در این پرورنده نادیده گرفته شود. خوب است مدعیان حمایت از حقوق زنان یک بار برای همیشه تکلیف خود را روشن کنند و اگر با «قصاص» مخالفند، مواضع ضد و نقیض اتخاذ نکنند!

در ادامه می توانید مطالب مرتبط با قتل رومینا اشرفی را مطالعه بفرمایید:

حتما بخوانید

ماجرای قتل رومینا اشرفی چیست؟ + جزئیات و واکنش ها

حتما بخوانید

عکس: داسی که سر رومینا را برید

حتما بخوانید

عکس: ستاره شیطان پرستی روی گردن بهمن خاوری دوست پسر رومینا اشرفی!

حتما بخوانید

سن واقعی بهمن خاوری چند سال است؟

حتما بخوانید

قتل رومینا و مقایسه با زنده به گور کردن دختران! + عکس

حتما بخوانید

چند نکته پیرامون قتل رومینا اشرفی توسط پدرش! + جزئیات

گردآوری و تنظیم: گروه حوادث
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *