بازی هدف گیری و راه رفتن با قوطی های خالی رب گوجه فرنگی! + عکس

آموزش دو بازي جذاب با قوطي خالي رب گوجه فرنگي + تصاویر

در این مطلب دو بازي جذاب با قوطي خالي رب گوجه فرنگی آموزش داده شده است. یکی بازی راه رفتن با قوطی های خالی و دیگری بازی هدف گیری با این قوطی ها است.

بازي جذاب با قوطي خالي رب گوجه فرنگی

مجله اینترنتی پارسی گو: بازی های ساده اما جذاب و شاد بسیاری را می توان با وسایل دور ریختنی در منزل داشت. در این مطلب دو بازي جذاب با قوطي خالي رب گوجه فرنگی آموزش داده شده است. با ما همراه باشید:

آموزش دو بازي جذاب با استفاده از قوطي خالي رب گوجه فرنگي

در این مطلب دو بازی شاد و جذاب را که به سادگی و با قوطی های خالی رب گوجه فرنگی قابل انجام است آموزش می دهیم. این بازی ها با وسیله دور ریختنی، یعنی قوطی خالی رب گوجه فرنگی قابل انجام است. این بازی ها همچنین هیچ خرجی ندارد و به سادگی انجام می شود.

بازي هدف گيري با قوطی خالی رب گوجه فرنگی

با استفاده از قوطي هاي خالي رب گوجه كه آنها را تزيين كرده ايد مي توانيد مانند تصوير هدف هايي را ايجاد كنيد و براي هريك از آنها امتياز ويژه اي قرار دهيد و با استفاده از سنگ قلاب آنها را هدف بگيريد و هركس كه بتواند آنها را از چيدمان خارج كند امتياز مي گيرد.

بازی هدف گیری با قوطی خالی رب گوجه فرنگی

بازی هدف گیری با قوطی خالی رب گوجه فرنگی

البته اگر به نظرتان سنگ قلاب وسيله خطرناكي است، مي توانيد از توپ هاي پارچه اي سنگين وزن كه در منزل خودتان ساخته ايد و يا توپ هاي موجود در بازار استفاده كنيد.

اين بازي را در فضاهاي بازي كه وسايل شكستني در اطراف نباشد انجام دهيد.

بازی جذاب هدف گیری با استفاده از قوطی خالی رب گوجه فرنگی

بازی جذاب هدف گیری با استفاده از قوطی خالی رب گوجه فرنگی

تزيين قوطي ها مي تواند به سادگي انجام گيرد، لازم نيست تمام آنها را با دقت رنگ بزنيد. كافي است يك تكه كاغذ را به اندازه ارتفاع قوطي در دور تا دور قوطي به اضافه پنج سانتي متر برش بزنيد و دور قوطي بچسبانيد و روي هر قوطي امتياز مخصوص آن را با ماژيك بنويسيد.

بازي راه رفتن با قوطی خالی رب گوجه فرنگی

دو طرف قوطي رب را مانند تصوير سوراخ كنيد و يك قيطان يك متري را از دو سوراخ رد كرده به نحوي گره بزنيد كه گره داخل قوطي رب قرار گيرد. بهتر است اين بازي را در حالي انجام دهيد كه كفش پوشيده ايد.

بازی جذاب راه رفتن با قوطی خالی رب گوجه فرنگی

بازی جذاب راه رفتن با قوطی خالی رب گوجه فرنگی

چند جفت از اين قوطي هاي كفشي تهيه كنيد و مسابقه دو بگذاريد. براي بچه هاي ده تا پانزده سال بازي جالبي است مخصوصا اگر با بزرگترها هم بازي شوند و جايزه اي هم در كار باشد!

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید و با این بازی های جذاب و ساده به شما خوش بگذرد…

تهیه و تنظیم: فاطمه طحانی.
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *