5 راه حل برای ارور language file not found + جزئیات

ارور language file not found در بازی زولا + راه حل

ارور language file not found یکی از مشکلاتی که پلیرهای بازی با آن مواجه می شوند. در این مقاله ۵ راه حل برای مواجه با این ارور ارائه شده است.

ارور language file not found

مجله اینترنتی پارسی گو: بازی زولا یک بازی شوتر آنلاین است که طرفداران زیادی دارد. در این بازی با توجه به آنلاین بودن آن، مشکلاتی برای پلیرها به وجود می آید و آنها را ارورهای مختلفی مواجه می کند. یکی از این ارورها، ارور language file not found است. در این مقاله به قلم امیر حسین میرکاظمی ۵ راه حل ارور language file not found در بازی زولا بیان شده است. با ما همراه باشید:

با سلام و عرض ادب خدمت به مخاطبان سایت پارسی گو. موضوع مقاله یک ارور بازی زولا به اسم language file not found همانطور که پلیر های بازی زولا با ارور هایی مواجه می شوند این ارور یکی از آنهاست…

حتما بخوانید

آموزش ارتقاء سطح اسلحه در بازی زولا + تصاویر

اولین راه:

این ارور مربوط به این می شود که فایل مربوط به بازی زولا در PC شما آسیب دیده است (فقط فایل مربوطه نه درایو pc) بررسی کنید که چرا فایل بازی آسیب دیده… یا کامپیوتر ویروسی شده توسط سی دی یا فلش یا کامپیوتر از قبل ویروسی بوده و فایل زولا نیز جزء این ویروسی شده هاست.

دومین راه:

اگر هنگام باز کردن لانچر بازی زولا با این مشکل روبرو می شوید مربوط به این می شود که آنتی ویروس pc شما فایل های بازی را قرنطینه کرده است (حالا یا به دلیل ویروسی بودن یا به دلایل دیگری) بررسی کنید ببینید که اگر آنتی ویروس قرنطینه کرده است سومین راه و چهارمین راه و پنجمین راه را برای حل این مشکل امتحان کنید.

سومین راه:

بازی زولا را پاک کرده (هر چیز موجود در پوشه زولا… هر چیز) و دوباره بازی را نصب کنید… اگر دفعه دوم نیز با همین مشکل روبرو شدید مربوط به این می شود که آنتی ویروس شما کلا با بازی زولا مشکل دارد.

چهارمین راه:

راهکار چهارم این است که شما وارد آنتی ویروس شده و فایل بازی را ویروس کشی کنید و یا اگر قرنطینه بود از حالت قرنطینه درآورید و بعد بازی را اجرا کنید… اگر هم این مشکل جواب نداد راهکار آخر را امتحان کنید… راهکار آخر جواب می دهد.

حتما بخوانید

چگونه نسبت کشتن یا ضریب را در بازی زولا افزایش دهیم؟

پنجمین راه:

همانطور که در راهکار سوم گفتم بازی زولا را به همراه آنتی ویروس پاک کرده تا مشکلی برای بازی پیش نیاید و بعد دوباره بازی را نصب کنید و این دفعه از یک آنتی ویروس دیگر استفاده کنید تا با این مشکل روبرو نشوید.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
نویسنده: امیرحسین میرکاظمی
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

4 دیدگاه در “ارور language file not found در بازی زولا + راه حل

    1. BIT|GAMERZuLA

      سلام…جناب فکر میکنم شما یک راه را درست نرفته اید…
      اینها بهترین راه ها برای رفع مشکل است.
      دوباره تست کنید شاید رفع بشود
      موفق باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *