سعید صالحی قاتل وحید مرادی کیست؟

سعید صالحی کیست؟ + عکس!

سعید صالحی که به جرم قتل در زندان به سر می برد، طی نزادی با وحید مرادی معروف به عقاب تهران که وی نیز به جرم قتل در زندان بود، او را به قتل رساند و تحقیقات اولیه نشان می دهد سعید صالحی قاتل وحید مرادی در زندان است!

سعید صالحی قاتل وحید مرادی 3

سعید صالحی که به جرم قتل در زندان به سر می برد، طی نزادی با وحید مرادی معروف به عقاب تهران که وی نیز به جرم قتل در زندان بود، او را به قتل رساند و تحقیقات اولیه نشان می دهد سعید صالحی قاتل وحید مرادی در زندان است!

وحید مرادی؛‌ شرور معروف پایتخت ۲۶ اردیبهشت سالجاری طی نزاعی در خیابان ۲۱ ولنجک، بن‌بست اول با ضربات چاقو یکی از دوستان ۲۸ ساله‌ خود را به نام حسین را به قتل رساند. وی متواری شد اما با تلاش ماموران پلیس آگاهی پایتخت، هنگام فرار از کشور و در نزدیکی مرز ترکیه بازداشت شد.

سعید صالحی قاتل وحید مرادی 1

سعید صالحی قاتل وحید مرادی

سعید صالحی کیست؟

وحید مرادی پس از بازداشت به قتل حسین اعتراف کرد و در ادامه تحقیقات با صدور قرار بازداشت به زندان رجایی شهر کرج منتقل شد. وحید مرادی روز گذشته هنگام هواخوری در زندان رجایی شهر کرج با تعدادی از زندانیان درگیر شد و به قتل رسید.

بلافلاصله بعد از قتل وحید تحقیقات برای شناسایی ضارب وی آغاز شد و بررسی اولیه نشان داد قاتل وی شخصی به نام سعید صالحی است. بررسی سوابق سعید صالحی نشان می‌دهد وی سال ۸۸ در یک نزاع و درگیری مرتکب قتل شده و پس از گرفتن رضایت خانواده مقتول و پرداخت دیه از زندان آزاد شده بود.

حتما بخوانید

جزئیاتی از آخرین جنایت وحید مرادی! + فیلم و مصاحبه

سعید در ۱۳ بهمن سال ۹۵ نیز طی یک فقره نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خیابان منصور مرد ۴۷ ساله‌ای به نام علی را با اسلحه ساچمه‌زنی به قتل رساند و اسفندماه ۹۵ توسط ماموران اداره پلیس آگاهی در مخفیگاهش شناسایی و بازداشت شد.

بررسی سوابق سعید نشان داد وی در یک فقره سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهرستان لاهیجان نیز طی سالهای قبل مشارکت داشته است. هم‌اکنون تحقیقات از سعید درباره علت و نحوه درگیری و کشتن وحید مرادی ادامه دارد.

سعید صالحی قاتل وحید مرادی 2

سعید صالحی قاتل وحید مرادی

جزئیات درگیری سعید صالحی با وحید مرادی در زندان

سعید صالحی قاتل وحید مرادی که پیش از قتل وحید مرادی نیز به جرم تیراندازی و قتل با تفنگ شکاری در زندان بسر می برد نیز یکی از اشرار تهران است.

دستگیری و زندان رفتن سعید صالحی قاتل وحید مرادی

سعید صالحی به جرم قتل فردی به نام علی با شلیک اسلحه شکاری پس از شناسایی و دستگیری راهی زندان شد. این شرور که در ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ دستگیر شده بود پس از انجام قتل قبلی خود به مخفیگاهی در فاز دوم اندیشه و شهرستان قم (منطقه توانیر) گریخته بود. وی پس از دستگیری همچنین به یک سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهرستان لاهیجان نیز اعتراف کرد.

حتما بخوانید

قاتل وحید مرادی کیست؟

ماجرای قتل وحید مرادی توسط سعید صالحی

پس از گذشت حدود یک سال و نیم از دستگیری سعید صالحی ، وی در تیر ماه ۱۳۹۷ در زندان با یکی از اشرار تهران به نام وحید مرادی در ساعت هواخوری درگیر و پس از کشیده شدن درگیری لفظی به سالن زندان، در نهایت با جسم تیزی وحید مرادی را به قتل رساند.

البته برخی نیز بر این عقیده اند سعید صالحی از سوی یک لات دیگر اجیر شده است تا وحید مرادی را به قتل رساند. هنوز اطلاعات بیشتری از این پرونده در دسترس نیست و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منابع: ۱. ساتین ۲. سبز پندار

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

2 دیدگاه در “سعید صالحی کیست؟ + عکس!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *