ضرغامی به شمخانی: آیا روز چهارشنبه یه مسلمون نبود به مردم بگه صبر کنید تا نتیجه روشن بشه؟

واکنش ضرغامی به شمخانی درباره پنهان کاری علت سقوط هواپیما + عکس

واکنش ضرغامی به شمخانی درباره پنهان کاری قابل تأمل است. عزت الله ضرغامی به علی شمخانی می گوید: آیا روز چهارشنبه یه مسلمون نبود به مردم بگه فعلا حادثه مشکوک و مبهمه، صبر کنید تا نتیجه بررسی ها روشن بشه؟

واکنش ضرغامی به شمخانی درباره پنهان کاری

مجله اینترنتی پارسی گو: واکنش ضرغامی به شمخانی درباره پنهان کاری علت واقعی سقوط هواپیما خواندنی است. ضرغامی به شمخانی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی می گوید: آیا یک مسلمان نبود که به مردم بگوید فعلا حادثه مشکوک است؟ با ما همراه باشید:

عزت الله ضرغامی به شمخانی درباره پنهان کاری علت سقوط هواپیما انتقاد کرد. ضرغامی در صفحه شخصی خود نوشت: به دبیر شورای عالی امنیت ملی گفتم حتماً باید آبروی کارشناسان و رسانه‌ها یکجا بر باد می‌رفت تا ۳ روز بعد، پتک “واقعیت” بر سر افکار عمومی کوبیده شود؟ / روز چهارشنبه، یک مسلمان نبود که به مردم بگوید؟

واکنش ضرغامی به شمخانی درباره پنهان کاری یک مسلمان نبود که بگوید فعلا صبر کنید

واکنش ضرغامی به شمخانی درباره پنهان کاری یک مسلمان نبود که بگوید فعلا صبر کنید

عزت الله ضرغامی نوشت: «به دبیر شورایعالی امنیت ملی گفتم، آیا روز چهارشنبه یه مسلمون نبود، به مردم بگه، فعلاً حادثه مشکوک و مبهمه، صبر کنید تا نتیجه بررسی ها روشن بشه؟ حتماً باید آبروی کارشناسان و رسانه ها یکجا بر باد می رفت تا ۳ روز بعد، پتک “واقعیت” بر سر #افکار_عمومی کوبیده شود؟!»

این در حالیست که علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی پیشتر گفته بود: از کتمان دلایل سقوط هواپیمای اوکراین قصدی نداشتیم. شمخانی روز یکشنبه ۲۲ دی‌ماه در حاشیه مجلس بزرگداشت دو نفر از قربانیان این حادثه در تهران وجود قصد برای کتمان دلایل این حادثه را با توجه به ماهیت و شاخص‌های فنی آشکار ساز «اساسا غیرممکن» خواند.

سایت انتخاب فیلتر شد خبر کذب استعفای شمخانی و توقیف سایت انتخاب

سایت انتخاب فیلتر شد خبر کذب استعفای شمخانی و توقیف سایت انتخاب

مدتی پس از جار و جنجال پیرامون حادثه تلخ و دردناک سقوط هواپیمای اوکراین، سایت انتخاب از استعفای علی شمخانی از شورای عالی امنیت ملی خبر داد. خبری که اندکی بعد با واکنش روابط عمومی این شورا مواجه شد و تکذیب گردید. همینطور بنا به دستور هیات نظارت بر مطبوعات سایت انتخاب پس از انتشار این خبر توقیف شد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *