عطاء الله مهاجرانی به مسعود کیمیایی: هنگام گلایه و قهر نیست

پاسخ جالب عطاء الله مهاجرانی به مسعود کیمیایی

در حالیکه مسعود کیمیایی خبر انصراف حضورش در جشنواره فجر را رسانه ای کرده بود، عطاء الله مهاجرانی به این تصمیم واکنش نشان داد. عطاء الله مهاجرانی به مسعود کیمیایی را بخوانید.

پاسخ عطاء الله مهاجرانی به مسعود کیمیایی هنگام گلایه و قهر نیست

مجله اینترنتی پارسی گو: پاسخ جالب عطاء الله مهاجرانی به مسعود کیمیایی در حالی رسانه ای شد که مسعود کیمیایی از جشنواره فجر انصراف داده است. مهاجرانی با یادآوری شکوه تشییع سپهبد سلیمانی و عظمت انتقام ایران در عین الاسد به کیمیایی می گوید هنگام گلایه و قهر نیست. با ما همراه باشید:

مهاجرانی به کیمیایی: هنگام گلايه و قهر نيست

عطاالله مهاجرانی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت خاتمی در توییتی به انصراف مسعود کیمیایی کارگردان برجسته‌ی ایرانی از جشنواره فجر به دلیل اتفاقات اخیر انتقاد کرد و گفت که از نظر او الان «هنگام گلایه و قهر نیست».

به نوشته انصاف نیوز، آقای مهاجرانی نوشت: «وقتى گوشه‌ی خانه آتش مى‌گيرد، اهل خانه با دقت و سرعت و خردمندى سعى مى‌كنند آتش خاموش شود. وطن خانه‌ی بزرگ ايرانيان است. كشور در شكوه سربلندى و عزت با دو نشانه، تشييع ملى سليمانى و عين الاسد، استوار ايستاده است. هنگام گلايه و قهر نيست، دوست عزيز هنرمند و آفريننده رئيس مسعود كيميايى!»

خبر انصراف کیمیایی از جشنواره فجر

خبر انصراف کیمیایی از جشنواره فجر با واکنش وزیر ارشاد دولت خاتمی منتج شد. پاسخ جالب عطاء الله مهاجرانی به مسعود کیمیایی این بود: وقت گلایه و قهر نیست آقای کیمیایی!

ایرنا، صبح دوشنبه گزارش داد: مسعود کیمیایی سینماگر نام‌آشنا و کارگردان فیلم «خون شد» از حضور در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر با این فیلم انصراف داد. او با انتشار پیام تصویری در فضای مجازی گفت: من امسال فیلمی ساختم به نام خون شد که در جشنواره فجر هست. من هیچ وقت اهل جشنواره نبودم و سمت و سویم همیشه مردم هستند و نگاه می‌کنم و می‌بینیم که مردم روزگار سختی را می‌گذرانند و روزی نیست که خبرهای بد نشنویم. دلم نمی‌خواهد فیلمم در جشنواره فجر نشان داده بشود به دلیل تسلیتی که به این همه آدم دارم. مردمی که مسافر بودند.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *