نسبت کشتن یا ضریب کشتار در بازی زولا چیست و چگونه بالا می رود؟

چگونه نسبت کشتن یا ضریب را در بازی زولا افزایش دهیم؟

برای پلیرهای حرفه ای بازی زولا نسبت کشتن یا ضریب کشتار اهمیت فراوانی دارد. در این مقاله راهکارهای بالابردن نسبت کشتن در بازی زولا zula ارائه شده است.

بالا بردن نسبت کشتن و ضریب کشتار در بازی زولا

مجله اینترنتی پارسی گو: یکی از شاخصه های بازی زولا که اکانت های بازی را ارزشمند می کند، ضریب کشتار در بازی زولا است. این ضریب در حقیقت نسبت کشتن و کشته شدن در بازی را نشان می دهد. طبعا هرچه ضریب کشتار یک اکانت بالاتر باشد، به همان میزان توانایی صاحبت اکانت بالاست. در این مقاله به قلم مخاطب پارسی گو، امیر حسین میرکاظمی راهکارهای بالابردن نسبت کشتن یا ضریب کشتار در بازی زولا بررسی شده است. با ما همراه باشید:

چگونه نسبت کشتن مردن یا ضریب رو در بازی زولا افزایش بدیم؟

من با تجربه ای که از بازی کسب کردم به نتایجی رسیدم. من فهمیدم که بعضی از پلیر ها اسلحه هاشون رو پایین میگیرن و بعضی ها اسلحه هاشون فقط بالاست. شما باید ۲ تا ۳ یا بیشتر بازی کنید با حریف تا متوجه بشید که چجوری بازی میکنن.

نمونه ضریب کشتار یا نسبتن کشتن پایین در بازی زولا

نمونه ضریب کشتار یا نسبتن کشتن پایین در بازی زولا

راهکار اول برای بالا بردن ضریب در بازی

اولین نکته ای که باید رعایت بشه اینه که شما اسلحه مناسب و مطلوبی تهیه کنید… مثلا اگر گلد به بازی میدید میتونید اسلحه های مناسب و اسنایپ های عالی تهیه کنید و اگر هم گلد نمیدید میتونید با پول بازی که بعد از هر دست به شما تعلق میگیره اسلحه هایی رو تهیه کنید.

من خودم چند اسلحه رو به شما پیشنهاد میدم. بهترین اسلحه هایی که با گلد خریداری میشه: aug/m468/m6/mpt/kar98/awp… این ها بهترین اسلحه هایی هستند که با گلد خریداری میشن.

حالا بهترین اسلحه هایی که با پول زولا خریداری میشن: hk417pro/fnfall/bora12/hk417… این ها بهترین اسلحه هایی هستند که با پول زولا تهیه میشن.

نسبت کشتن یا ضریب کشتار مناسب در بازی زولا

نسبت کشتن یا ضریب کشتار مناسب در بازی زولا

دومین راه بالا بردن نسبت کشتن

شرط دوم اینه که شما به یک مپ یا به اصطلاح خودمون به یک نقشه علاقه داشته باشید. مثلا من به نوبه خودم به نقشه های شهر قدیمی/ کشتی/ پرسپولیس/ برج دختر…علاقه دارم و بیشتر بازی هام توی این مپ هاست… هر کدوم از شما به یک نقشه علاقه دارید و میدونم که در یک نقشه بیشتر بازی میکنید.

سومین راه بالا بردن ضریب کشتار در بازی زولا

طبق متن اول که گفتم شما بای چند دست بازی کنید تا راه بیوفتید… بعضی موقع ها باید جلوی حریف نشست و تیر زد و بعضی موقع ها هم این راه جواب نمیده و باید ایستاده تیر زد… شما باید چند بار با حریف بازی کنید تا بدونید چند نفر از کجا میان و اگر به نفعتون بود برید جایی بایستید که بقیه میان.

سومین راه بالا بردن ضریب

بعضی از نقشه ها جون میده برای کمپ اگر کمپر خوبی باشید میتونید جایی بایستید که بقیه شما رو نبینند و شما به اون ها تیر بزنید… اینم بگم که اگر زیاد کمپ کنید اعصاب حریف شما خورد میشه و شاید به شما فحش بده… من خودم تجربه داشتم که میگم!

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
نویسنده: امیرحسین میرکاظمی
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

7 دیدگاه در “چگونه نسبت کشتن یا ضریب را در بازی زولا افزایش دهیم؟

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. نکات مطرح شده در مقاله را تست کنید… نویسنده مقاله از پلیرهای باتجربه بازی زولا بوده و مقالات ایشان به تدریج در مجله پارسی گو منتشر خواهد شد. موفق باشید

  1. BIT|GAMERZuLA

    سلامی دوباره…اولن با تشکر از تعریف راجع به بنده…جناب zula player من خودم همه این کارهارو انجام دادم و موفق شدم شما هم اگر انجام بدید میبینید که میشه…موفق باشید

  2. BIT|GAMERZuLA

    سلامی سه باره…میشه لطفا به مدیر سایت بگین یک روز مهلت استفاده از این پیشنهاد ویژه که دادن ینی ۱۰ دسته کارت مسلسل گفتن تا امروز وقت دارم…من امروز…(شنبه ۲۱ دی)…سرم شلوغه و نمیرسم بگیرم…میشه تا فردا یعنی ۱ شنبه ۲۲ دی مهلت بدین ممنون میشم اگر انجام بدید…با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *