فرار رو به جلوی با صدور مجوز ورود زنان به ورزشگاه!

مجوز ورود زنان به ورزشگاه صادر شد!

مجوز ورود زنان به ورزشگاه که از در این اوضاع اقتصادی، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است! بالاخره صادر شد و معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور اعلام کرد شورای تامین مجوز ورود زنان به ورزشگاه ها را صادر کرده است!

مجوز ورود زنان به ورزشگاه صادر شد

به گزارش مجله خبری تحلیلی پارسی گو مجوز ورود زنان به ورزشگاه که از در این اوضاع اقتصادی، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است! بالاخره صادر شد و معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور اعلام کرد شورای تامین مجوز ورود خانواده ها به ورزشگاه ها را صادر کرده است!

شورای تامین مجوز ورود زنان به ورزشگاه ها را صادر کرد

معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، که قبلا در رابطه با محیط زیست، ریز گردها، مشکلات آب، و… کارنامۀ درخشانی از خود بر جای گذاشته بود، و از سمت ریاست سازمان محیط زیست به معاونت ریاست جمهوری رسیده است اعلام کرد: مجوز ورود خانواده ها به ورزشگاه ها (مجوز ورود زنان به ورزشگاه) را شورای تامین استان صادر کرد و فقط برای استان تهران نیست. در این خبر که سیمرغ آنرا منتشر کرده ابتکار تأکید می کند: وزیر کشور و مقامات ذیربط در جریان این اتفاق بودند!

خبر صدور مجوز ورود زنان به ورزشگاه را معصومه ابتکار داد

خبر صدور مجوز ورود زنان به ورزشگاه را معصومه ابتکار داد

تحریک به شکایت از استاندار تهران بخاطر صدور مجوز ورود زنان به ورزشگاه ها

معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت در پاسخ به سوالی درباره پیامک های ارسالی از سوی برخی مراجع رسمی به خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان برای شکایت از استاندار تهران به دلیل صدور مجوز ورود خانواده ها به ورزشگاه ها اظهارداشت: ورود خانواده ها به ورزشگاه ها اتفاق خوبی است.

وی افزود: مجوز ورود خانواده ها به ورزشگاه ها را شورای تامین استان صادر کرد و فقط برای استان تهران نیست. وزیر کشور و مقامات ذیربط در جریان این اتفاق بودند.

در روزهای گذشته از شماره های رسمی پیامک هایی به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران با این مضمون ارسال شده است که در پی دستور ورود زنان به ورزشگاه ها توسط استاندار تهران برخلاف نظر رهبر انقلاب، افراد غیرتمند و دلسوز جهت شکایت از استاندار به شماره تلفن اعلام شده تماس بگیرند.

مجوز ورود زنان به ورزشگاه صادر شد

مجوز ورود زنان به ورزشگاه صادر شد

ضرورت صدور مجوز زنان به ورزشگاه ها در شرایط کنونی!

موقعیت سنجی و درک درست شرایط از ویژگی های بارز دولت تدبیر است! به عنوان مثال، همین مجوز ورود زنان به ورزشگاه ها در شرایطی که اوضاع اقتصادی به قدری بهم ریخته است که قیمت ها لحظه ای عوض می شوند صادر شده است. کسی هم اگر اعتراضی بکند، از درک اهمیت صدور مجوز زنان به ورزشگاه عاجز بوده و یا بی سواد و بی شناسنامه است!

حقیقت ماجرا این است که ماجرای فیلترینگ تلگرام و اینستاگرام و مسائل اینچنینی که توسط دولت «تدبیر» بولد می شود، صرفا به جهت فرار از مسائل مهم و جاری کشور، چون نتیجه و عاقبت برجام، گرانی های افسار گسیخته، بی تدبیری در توزیع دلار و مشکلات برق، آب و… است.

روش کار هم به اینگونه است که دولت عزیز درست در مقطعی که همه ذهن ها متوجه بی تدبیری در توزیع دلار شده است، مسئله ای دیگر را بولد می کند تا توجهات به سمت و سویی دیگر کشیده شود. درست مانند صدور مجوز ورود زنان به ورزشگاه در شرایط فعلی! البته مجوز ورود زنان به ورزشگاه به طور کلی محل بحث نیست و باید کارشناسانه مورد بررسی قرار گیرد. آنچه اهمیت دارد، توجه و رسیدگی به مشکلاتی است که مردم هر لحظه و هر ساعت باید با آنها دست و پنجه نرم کنند!

منبع: پارسی گو. (اختصاصی مجله خبری پارسی گو)

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *