گل استثنایی علیرضا جهانبخش به چلسی! + فیلم

قیچی برگردان علیرضا جهانبخش + فیلم و عکس

گل قیچی برگردان علیرضا جهانبخش به چلسی مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است و هم تیمی های جهانبخش در برایتون از این گل او شگفت زده شده اند!

قیچی برگردان علیرضا جهانبخش گل زیبای جهانبخش به چلسی

مجله اینترنتی پارسی گو: در بازی تیم برایتون با چلسی یک اتفاق خارق العاده برای بازیکن ایرانی برایتون رقم خورد که واکنش های بسیاری را در پی داشت. در این بازی قیچی برگردان علیرضا جهانبخش به چلسی سوژه رسانه ها شد.

واکنش بازیکنان چلسی هنگام ضربه قیچی برگردان مهاجم ایرانی سوژه رسانه‌های انگلیس شده است. به نوشته فارس، در آغاز سال جدید میلادی و از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، برایتون در ورزشگاه خانگی خود میزبان چلسی بود و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

فیلم قیچی برگردان علیرضا جهانبخش به چلسی

در این دیدار علیرضا جهانبخش از ابتدا نیمکت نشین بود و از دقیقه ۶۸ به جای موی وارد میدان شد. وی که در هفته گذشته موفق به گلزنی برای تیمش شده بود از انگیزه بالایی برخورددار بود و موفق شد در دقیقه ۸۴ با ضربه قیچی برگردان دیدنی گل تساوی را برای تیمش به ثمر برساند.

حین ضربه جهانبخش مدافعان چلسی ایستاده بودند و نظاره‌گر این حرکت بودند و این ضربه آنقدر دقیق به گوشه دروازه چلسی رفت که آریزابالاگا دروازه‌بان چلسی هم فقط این صحنه را نظاره کرد و هیچ واکنشی نداشت.

واکنش بازیکنان چلسی هنگام قیچی برگردان جهانبخش سوژه رسانه‌ها

چهره بازیکنان چلسی هنگام ضربه دیدنی جهانبخش سوژه رسانه‌ها شده است:

واکنش بازیکنان چلسی هنگام قیچی برگردان جهانبخش

واکنش بازیکنان چلسی هنگام قیچی برگردان جهانبخش

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *