جوان عراقی که سلاخی شد و وارونه به دار آویخته شد! + تصاویر

هیثم علی اسماعیل کیست؟

اعتراضات مردمی و مسالمت آمیز مردم عراق نیز با ورود اغتشاشگران به آشوب کشیده شد و در این آشوبها، هیثم علی اسماعیل نوجوان عراقبی به شکل فجیعی به قتل رسید!

قتل فجیع هیثم علی اسماعیل نوجوان شانزده ساله عراقی

مجله اینترنتی پارسی گو: اعتراضات مردمی عراق که کاملا مسالمت آمیز بود، با ورود اغتشاشگران به آشوب کشیده شد و در این آشوب ها، نوجوان بیگناه و ۱۶ ساله عراقی، هیثم علی اسماعیل به شکلی فجیع به قتل رسید. در این مطلب به بررسی قتل این نوجوان و واکنش های خبری و مردمی به این خبر پرداخته ایم. با ما همراه باشید:

میثم علی اسماعیل نوجوان ۱۶ ساله عراقی است که توسط آشوبگران عراقی به شکل فجیعی به قتل رسید. در عراق نیز اعتراضات مردمی با خشونت همراه شد و این نوجوان ۱۶ ساله ابتدا با سلاح سرد سلاخی شد و سپس بدن او را وارونه در میدان شهر آویزان کردند!

ماجرای به دار آویختن نوجوان عراقی چیست؟

اعتراضات مردمی در عراق که با هدف اعتراض به فساد مالی و شرایط وخیم اقتصادی و ناکارآمدی دولت و بیکاری و… آغاز شده بود، با ورود آشوبگران با خشونت های عجیب و غریبی همراه شد که قتل نوجوان ۱۶ ساله عراقی با نام میثم علی اسماعیل نمونه این خشونت هاست.

تصویر میثم علی اسماعیل آویخته شده در میدان شهر

تصویر میثم علی اسماعیل آویخته شده در میدان شهر

میثم علی اسماعیل کیست؟

میثم علی اسماعیل نوجوان عراقی است که در آشوب های عراق به قتل رسید. این نوجوان عراقی تنها ۱۶ سال سن داشت و به گفته شاهدان عینی، با ضربات متعدد چاقو توسط آشوبگران به قتل رسیده است. آشوبگران عراقی به منزل هیثم هجوم می آورند و پس از ضرب و شتم بسیار این نوجوان عراقی، با ضربات چاقو وی را به قتل می رسانند. نکته عجیب اینکه منزل این نوجوان عراقی نیز توسط آشوبگران به آتش کشیده می شود.

قتل هیثم علی اسماعیل نوجوان بیگناه عراقی به دست آشوبگران

قتل هیثم علی اسماعیل نوجوان بیگناه عراقی به دست آشوبگران

جرم میثم علی اسماعیل نوجوان عراقی چه بود؟

پس از قتل عجیب نوجوان عراقی در فضای مجازی شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه میثم علی اسماعیل به سمت معترضان عراقی تیراندازی کرده و چند نفر را نیز به قتل رسانده است! بعضی از رسانه ها نوشتند این نوجوان عراقی چند تیر هوایی شلیک کرده است و بعضی دیگر معتقدند ۴ نفر از معترضان توسط وی به قتل رسیده اند. در حالیکه کمیساریای حقوق بشر عراق اعلام کرد نوجوان عراقی کشته شده به دست اغتشاشگران عراقی کاملا بیگناه بوده است.

عکس یادگاری با جسد نوجوان بیگناه عراقی هیثم علی اسماعیل

عکس یادگاری با جسد نوجوان بیگناه عراقی هیثم علی اسماعیل

واکنش ایرنا به قتل نوجوان عراقی: او ۴ نفر را کشته است؟

خبر عجیب اینکه خبرگزاری دولتی ایرنا، که مانند روزنامه دولتی ایران، با مدیریت اصلاح طلبان تندرو مدیریت می شود (و سهم اصلاح طلبان از جریان رسانه ای دولت است!) نوشته است هیثم علی اسماعیل ۴ نفر را به قتل رسانده است! ببینید:

تیتر عجیب ایرنا درباره قتل هیثم علی اسماعیل

تیتر عجیب ایرنا درباره قتل هیثم علی اسماعیل

ایرنا می نویسد: «گفته می شود علت این اقدام بی سابقه در جریان حوادث اعتراضی عراق اهانت او به معترضان بوده است.» وی همچنین می نویسد: «هیثم علی اسماعیل ۱۷ سال سن داشته و در منطقه الوثبه نزدیک میدان الخلانی ورودی شورجه پس از قتل توسط معترضان جسدش از تیر چراغ برق آویزان می شود. در توضیح این حادثه آمده است که نوجوان مقتول در اثر اختلاف با عده ای از تظاهرکنندگان به سمت آنان شلیک می کند و چهار تظاهر کننده هم محله ای خودش را می کشد!» ببینید:

هم نوایی ایرنا با جریان های خاص سیاسی علیه حاکمیت عراق. میثم علی اسماعیل 4 نفر را کشته بود

هم نوایی ایرنا با جریان های خاص سیاسی علیه حاکمیت عراق. هیثم علی اسماعیل ۴ نفر را کشته بود

به نظر می رسد این جریان رسانه ای خاص، که با توجه به ورود مستقیم رئیس جمهور و وزیر کشور به بحث آشوب های آبان ۹۸ و مرزبندی اعتراضات مردمی با آشوبگران، نتوانسته بود از این جریان به نفع خود ماهی بگیرد، حالا قصد دارد با ورود شائبه برانگیز به اعتراضات مردمی در عراق، آشوبگران را موجه جلوه داده و امثال هیثم علی اسماعیل را که قربانی خشونت های اغتشاشگران هستند را گناهکار جلوه دهد! روشی که حتی کدخدا هم حداقل در ظاهر آنرا کتمان می کند.

سفارت آمریکا در بغداد با بیانیه ای قتل نوجوان عراقی، هیثم علی اسماعیل را هولناک می خواند. در بیانیه سفارت آمریکا آمده است: «آمریکا اقدامات خشونت آمیز علیه معترضان و ربودن آنها را محکوم می‌کند. نمی‌توان از اقدامات خشونت‌آمیز علیه معترضان و تهدید و ربودن آنها گذشت. امنیت، ثبات و حاکمیت بدون متوقف کردن چنین اقداماتی برای عراق محقق نخواهد شد.

واکنش کاربران به قتل هیثم علی اسماعیل نوجوان ۱۶ ساله عراقی

پس از جنایتی که در عراق واقع شد، و نوجوان بیگناه عراقی به شکل فجیعی به قتل رسید، کاربران فضای مجازی نیز نسبت به آن واکنش نشان دادند. بعضی از واکنش های منتشر شده درباره قتل هیثم علی اسماعیل را مشاهده بفرمایید:

صلح طلبان آمریکایی

صلح طلبان آمریکایی

ظهور رخ نمی دهد مگر اینکه غربال شوید و از هم جدا شوید

ظهور رخ نمی دهد مگر اینکه غربال شوید و از هم جدا شوید

جنایت جیره خواران آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی

جنایت جیره خواران آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی

جنایت غربزدگان و مزدوران آل سعود در عراق و حمایت معاندان جمهوری اسلامی از آن

جنایت غربزدگان و مزدوران آل سعود در عراق و حمایت معاندان جمهوری اسلامی از آن

فتنه سه ماهه عراق و نقش رهبری در ایران

فتنه سه ماهه عراق و نقش رهبری در ایران

نوجوان عراقی که سرتاسر عمرش جنگ و آشوب دید و سرانجام به قتل رسید

نوجوان عراقی که سرتاسر عمرش جنگ و آشوب دید و سرانجام به قتل رسید

فیلم: لحظه به قتل رسیدن نوجوان ۱۶ ساله عراقی هیثم علی اسماعیل (۱۸+)

فیلم زیر لحظه به قتل رسیدن هیثم علی اسماعیل نوجوان بیگناه عراقی را نشان می دهد. آشوبگران به منزل این نوجوان حمله می کنند و او را از منزلش بیرون کشیده و به قتل می رسانند.

هشدار: فیلم حاوی صحنه های دلخراش است!

عکس: پیکر بیجان نوجوان شانزده ساله عراقی

تصویر زیر پیکر بیجان هیثم علی اسماعیل نوجوان ۱۶ ساله و بیگناه عراقی را نشان می دهد که پس از اینکه به شکلی فجیع به قتل می رسد، بدن بی جان او برعکس آویخته می شود:

هیثم علی اسماعیل

پیکر بی جان هیثم علی اسماعیل نوجوان بیگناه عراقی

آیا خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ایرنا درباره هیثم علی اسماعیل صحت دارد؟

در این بخش به بررسی ماجرای قتل هیثم علی اسماعیل می پردازیم. آیا او واقعا به معترضان شلیک کرده و طبق نوشته ایرنا، «۴ نفر از معترضان را به قتل رسانده» است؟

۱. کمیساریای حقوق بشر عراق: هیثم علی اسماعیل بیگناه بود.

کمیسیاریای حقوق بشر عراق اعلام کرده است که نوجوان عراقی کاملا بیگناه به قتل رسیده است. به نوشته وبگاه السومریه هیمن باجلان عضو کمیساریای حقوق بشر عراق مرتبط با پارلمان این کشور بیان می کند: بر خلاف شایعه برخی رسانه ها(!) او هیچ کسی را نکشته بود و نیروهای امنیتی حاضر در صحنه در خلال انجام این جنایت صرفا نگاه می کردند و به وظیفه خود عمل نکردند.

۲. سرتیپ عبدالکریم خلف: نوجوان ۱۶ ساله بیگناه به قتل رسید

سرتیپ ستاد عبدالکریم خلف سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق درباره قتل هیثم علی اسماعیل می گوید: شخصی که امروز در میدان الوثبه اعدام و به تیر برق آویزان شد، ۱۶ سال سن داشت و نام او «هیثم علی اسماعیل» است که پس از درگیری لفظی با برخی از حاضران در تظاهرات امروز در میدان مذکور، کشته شده است. وی از معترضانی که در نزدیکی خانه‌اش تجمع کرده بودند، خواسته بود آنجا را ترک کنند.

وی افزود: این مشاجره لفظی در ادامه به درگیری میان دو طرف منجر شد و جوان عراقی چند تیر هوایی شلیک کرد و همین امر موجب شد تا افراد حاضر در نزدیکی منزل این جوان، منزلش را با کوکتل مولوتوف به آتش بکشند و پس از آن بر شمار معترضان به این جوان، کم کم افزوده شد و آنها پس از یورش به منزل این جوان و لخت کردنش، او را کشتند و به تیر برق آویزان کردند.

۳. احمد الصافی نماینده مرجعیت عراق: قتل نوجوان عراقی محکوم است

احمد الصافی نماینده مرجعیت عراق در خطبه های نماز جمعه کربلا این جنایت را محکوم می کند و خواستار مجازات عاملان آن است.

۴. بیانیه معترضان به قتل نوجوان ۱۶ ساله عراقی

تظاهرکنندگان میدان التحریر نیز با امضای بیانیه ای اعلام می کنند که آنچه در میدان الوثبه اتفاق افتاده جنایتی است که خواسته آنان نبوده و هر عقل سلیمی آنرا محکوم می کند. این بیانیه به امضاء جمع زیادی از معترضان عراقی رسیده است.

۵. هیئت سازمان ملل عراق: این حادثه غیر قابل قبول است

هیئت سازمان ملل عراق نیز ضمن غیر قابل قبول خواندن این حادثه خشونت علیه معترضان، ارعاب و ربودن آنها را محکوم کرد.

۶. سفارت آمریکا در بغداد: این یک جنایت هولناک است

سفارت آمریکا در بغداد نیز با بیانیه ای قتل هیثم علی اسماعیل نوجوان ۱۶ ساله عراقی را محکوم می کند. در این بیانیه آمده است که این جنایت محکوم است و دولت عراق نباید اجازه چنین اقدامات غیر قانونی را بدهد.

۷. عادل عبدالمهدی نخست وزیر مستعفی عراق: این حادثه جنایت است

نخست وزیر مستعفی عراق نیز قتل نوجوان عراقی را محکوم کرده و گفت: حفاظت از تظاهرکنندگان تنها بر عهده دستگاه‌های امنیتی رسمی کشور است و رخدادهای اخیر نشان داد که برخی گروه‌ها می‌خواهند با دور ساختن این دستگاه‌ها از میدان‌های تظاهرات خودشان ابتکار عمل را به دست بگیرند و نقشه‌شان را که اکنون بر همه روشن شده پیش ببرند.

۸. مرکز اطلاع رسانی شورای عالی قضایی عراق: تحقیقات درباره این قتل وحشیانه آغاز شده است

مرکز اطلاع رسانی شورای عالی قضایی عراق ضمن محکوم کردن حادثه قتل وحشیانیه هیثم علی اسماعیل در بیانیه ای نوشته است: علیه تمام کسانی که در ارتکاب این جنایت شنیع مشارکت داشته اند احکام بازداشت صادر خواهد شد.

۹. صالح محمد العراقی: قاتلان نوجوان عراقی تروریست هستند!

صالح محمد العراقی از افراد نزدیک به مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق هم در توئیتی نوشت: اگر ظرف ۴۸ ساعت آینده تروریست هایی که این جنایت را مرتکب شده اند تحویل دستگاه قضایی نشوند، نیروهای موسوم به کلاه آبی ها از میدان التحریر عراق عقب نشینی خواهند کرد.

قتل هولناک هیثم علی اسماعیل در عراق

قتل هولناک هیثم علی اسماعیل در عراق

جمع بندی درباره قتل هیثم علی اسماعیل در عراق و موضع جریان خاص رسانه ای در کشور

در جوامع اسلامی، فتنه ها مانند تب می آیند و ویروس ها و آلودگی ها را از بین می برند. کما اینکه در ایران اسلامی نیز فتنه ۸۸ بعضی از نیروهای  سیاسی کشور را که در آشوب ها و اغتشاشات آن روزها دست داشتند و برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد «عمل» شده بودند، از صحنه سیاسی خارج کرد. فتنه ۹۸ نیز موضع رسمی و دیدگاه واقعی میرحسین موسوی را به همگان نشان داد و عمق دیدگاه میرحسین و کروبی درباره نظام اسلامی برای همگان روشن شد. در عراق نیز این اعتراضات به پایان خواهد رسید. اما آنچه مهم است اینکه با این اعتراضات، که در آن هم قتل و جنایت واقع می شود و هم خرابی و آشوب به بار می آید، جریان های سیاسی هویت خود را روشن می کنند و مردم عراق، نیروهای اصیل و مردمی را از جریان های غرب زده و ضد دین خواهند شناخت. به نظر می رسد مواضع برخی رسانه های خاص در داخل کشور، بغضی است که از آبان ۹۸ و مواضع قاطع رئیس جمهور و دیگر مسئولان درباره آشوب ها و اغتشاشات آبان ۹۸ در دل داشته اند و حالا نسبت به پوشش اخبار آشوب ها در عراق، این بغض را علنی کرده اند. فتنه ها به پایان می رسد، اما این جریان و زلال حقیقت «اسلام» است که باقی خواهد ماند.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *