مصاحبه تند زلاتان ابراهیموویچ علیه کریستیانو رونالدو!

زلاتان علیه CR7: فقط یک رونالدو داریم آن هم برزیلی!

زلاتان ابراهیموویچ که به زودی به میلان ایتالیا خواهد پیوست علیه رونالدو مصاحبه ای جنجالی کرد و گفت: فقط یک رونالدو داریم آن هم برزیلی!

زلاتان ابراهیموویچ فقط یک رونالدو داریم مصاحبه زلاتان علیه رونالدو

مجله اینترنتی پارسی گو: زلاتان ابراهیموویچ که به زودی به میلان ایتالیا خواهد پیوست علیه رونالدو مصاحبه ای جنجالی کرد و گفت: فقط یک رونالدو داریم آن هم برزیلی! زلاتان همچنین گفت اگر حمایت های پرز نبود، رونالدو این جوایز را به دست نمی آورد. همچنان که حمایت پرز باعث شد مودریچ توپ طلا را به دست آورد. با ما همراه باشید:

صحبتهای جنجالی زلاتان علیه CR7: فقط یک رونالدو داریم آن هم برزیلی!

زلاتان ابراهیموویچ در اظهاراتی تند علیه کریستیانو رونالدو می‌گوید در فوتبال تنها یک رونالدو هست و آن هم رونالدوی برزیلی است. به نوشته ورزش سه زلاتان ابراهیموویچ، اسطوره فوتبال سوئد که این روزها شایعات زیادی درباره احتمال بازگشت او به فوتبال ایتالیا و سری آ وجود دارد و به نظر می‌رسد او احتمالا به زودی بار دیگر با پیراهن آث میلان به میدان برود، اظهاراتی تند علیه کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس به زبان آورده که انتظار می‌رود با پاسخ متقابل رونالدو مواجه شود.

زلاتان در مصاحبه با نشریه جی‌کیو ایتالیا در بخشی از مصاحبه در پاسخ به سوال مصاحبه‌کننده که از او پرسیده بود آیا در ایتالیا رونالدو واقعی را خواهد یافت، گفت: نه اصلا، فقط یک رونالدو داریم که آن هم رونالدوی برزیلی است!

ابراهیموویچ در بخش دیگری از این گفتگو صحبتهای مصاحبه‌کننده مبنی بر اینکه کریستیانو رونالدو با ملحق شد به یوونتوس نشان داده که از مقابله با چالشها هراسی ندارد، با این صحبتها مخالفت کرده و گفت: او به تیمی ملحق شد که هفت بار پشت سر هم قهرمان ایتالیا شده بود. رفتن به چنین باشگاهی که چالش نیست. او اگر واقعا چالش می‌خواست باید زمانی به یوونتوس می‌رفت که آنها در سری ب بودند.

این صحبتهای زلاتان در صورت ملحق شدن او به آث میلان بدون شک دیدار بعدی یوونتوس- میلان را حساس‌تر و جذاب‌تر از همیشه خواهد کرد. البته این اولین بار نیست که زلاتان این دو رونالدو را با هم مقایسه می‌کند. او در سال ۲۰۱۶ هم گفته بود رونالدو نازاریو استعداد طبیعی دارد نه مثل کریستیانو که استعدادش حاصل‌ تمرینهای سخت و شدید است.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *