پاسخ رونالدو به فن دایک: متن را چه کسی نوشته است؟

گاف بزرگ کریستیانو رونالدو در پاسخ به فن دایک! + عکس

گاف بزرگ کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه فن دایک و با انتشار متنی در پاسخ به فن دایک رسانه ای شد. رونالدو نوشته خودش را در صفحه خواهرش منتشر کرد!

متن منتشر شده رونالدو در صفحه رسمی خواهرش در پاسخ به فن دایک

مجله اینترنتی پارسی گو: گاف بزرگ کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه فن دایک و با انتشار متنی در پاسخ به فن دایک رسانه ای شد. رونالدو نوشته خودش را در صفحه خواهرش منتشر کرد! اما غلط های نگارشی آنرا برطرف نکرد و همین مسئله سوژه رسانه ها شد. با ما همراه باشید:

وقتی ستاره پرتغالی عجله کرد: گاف بزرگ کریستیانو رونالدو در پاسخ به فن دایک!

به نظر می رسد کریستیانو رونالدو و خواهرش مرتکب اشتباه بزرگی در پاسخ به ویرژیل فن دایک شده اند. به نوشته ورزش سه، مصاحبه جنجالی ویرژیل فن دایک در خلال مراسم توپ طلای فرانس فوتبال باعث ایجاد حواشی فراوانی در روزهای اخیر شده است. این مدافع هلندی در هنگام برگزاری مراسم و هنگامیکه از او در مورد غیبت رونالدو پرسیده شد، اذعان داشت که مگر ستاره پرتغالی رقیب او برای دریافت توپ طلا بوده است؟

اما خواهر کریستیانو رونالدو ساعاتی بعد از مصاحبه ویرژیل فن دایک، با انتشار متنی بلند بالا به تمجید از برادر خود و انتقاد از مدافع لیورپول پرداخته و بارها تاکید کرد رونالدو از نظر کسب افتخارات بازیکن به مراتب بزرگ تر از ویرژیل فن دایک است.

اما شواهد حاکی از آن است که این متن تند در واقع از سوی خود رونالدو نوشته شده و از طریق اکانت خواهرش منتشر شده است. در این متن چندین بار از ضمیر “من” به جای “او” استفاده شده و در واقع به نظر می رسد خود رونالدو این متن را به رشته تحریر درآورده و اینقدر برای پاسخ دادن به ویرژیل فن دایک عجله داشته که فراموش کرده اشتباهات نگارشی آن را برطرف کند.

البته ویرژیل فن دایک خیلی زود تلاش کرد حواشی رخ داده در مورد مصاحبه خود را پایان دهد و در مصاحبه های خود در روزهای اخیر به تمجید از رونالدو پرداخته است. اما ستاره پرتغالی یا حداقل خانواده او از مصاحبه فن دایک به شدت عصبانی شده بودند و خیلی زود به صحبت های مدافع هلندی واکنش نشان دادند تا اینگونه چنین گاف بزرگی رقم بخورد.

گاف بزرگ کریستیانو رونالدو این متن را چه کسی نوشته است

گاف بزرگ کریستیانو رونالدو این متن را چه کسی نوشته است

خبر اینگونه منتشر شده بود: حمله تند خواهر رونالدو به فن دایک!

کاتیا رونالدو، خواهر کریستیانو پاسخ تندی به مصاحبه ویرژیل فن دایک داد. به نوشته ورزش سه فن دایک دیشب و در خلال برگزاری مراسم توپ طلای فرانس فوتبال، رونالدو را صف رقبای خود برای دریافت این جایزه خارج دانست و البته بعد از واکنش های فراوان مدعی شد در آن لحظه شوخی کرده است. اما این مصاحبه به مذاق خواهر رونالدو خوش نیامده و او بیانیه ای به تندی خطاب به مدافع هلندی لیورپول منتشر کرده است.

کاتیا در صفحه خود نوشت: ویرژیل عزیز، جایی که تو دیشب در آن قرار داشتی، کریستیانو رونالدو هزار بار آنجا رفته و آمده است. کریستیانو رونالدو سه عنوان قهرمانی در کشوری که سالها در آن بازی می کنی و هنوز موفق به فتح لیگ برتر نشده ای کسب کرده است.

کریستیانو وقتی خیلی از تو جوان تر بود، بهترین بازیکن و بهترین گلزن کشوری شد که تو حالا آنجا بازی می کنی. ویرژیل عزیز، کریستیانو رونالدو در ادامه راهی تیم دیگری شده و بزرگترین بازیکن تاریخ یک باشگاه بزرگ به نام رئال مادرید شد. همچنین این باشگاه با کریستیانو در فینال لیگ قهرمانان اروپا شما را شکست داد.

رونالدو پنج تا از این توپ طلاها داشته و نشان فتح لیگ ملت های اروپا را نیز با غلبه بر هلند شما روی سینه خود دارد. آیا این دشوار بود؟ متاسفم. ویرژیل عزیز، رونالدو در یکی از بدترین سال های دوران حرفه ای خود موفق شد جام های بیشتری نسبت به تو کسب کند، زیبا نیست؟

حالا تو فعلا جام های ارزشمند را بالای سر ببر و بعدا با هم صحبت خواهیم کرد. وقتی جام های زیاد و مهمی فتح کردی، می توانی با رونالدو سر یک میز حضور پیدا کنی. کریستیانو، تو برای من بهترین بازیکن دنیا هستی و خواهی ماند.

پس از انتشار این خبر گاف بزرگ کریستیانو رونالدو در استفاده از فعل های اول شخص (من i) مشخص شد این متن را خود رونالدو نوشته و برای انتشار آن از صفحه رسمی خواهرش استفاده کرده است. اما ظاهرا عجله رونالدو باعث شده متن به این شکل انتشار یابد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *