فن دایک مسی یا رونالدو: چه کسی توپ طلای 2019 را می برد؟

رونمایی از توپ طلای ۲۰۱۹ که امشب به برنده اش می رسد! + جزئیات

توپ طلای ۲۰۱۹ سه شانس ویژه برای برنده شدن دارد: فن دایک، لیونل مسی، و کریستیانو رونالدو. توپ طلای ۲۰۱۹ امشب (دوشنبه شب) به برنده اش خواهد رسید.

توپ طلای 2019 به چه کسی می رسد

مجله اینترنتی پارسی گو: توپ طلای ۲۰۱۹ سه شانس ویژه برای برنده شدن دارد: فن دایک، لیونل مسی، و کریستیانو رونالدو. توپ طلای ۲۰۱۹ امشب (دوشنبه شب) به برنده اش خواهد رسید.

رونمایی از توپ طلای ۲۰۱۹ که دوشنبه به صاحبش می‌رسد

به نوشته ورزش سه نشریه فرانس فوتبال از طرح توپ طلای سال ۲۰۱۹ رونمایی کرد. توپ طلا در واقع یک کره برنجی است که با روکشی از طلا و پایه ای از جنس پیریت ساخته شده است. این جایزه که دست پیدا کردن به آن آرزوی هر فوتبالیستی است، در واقع یکی از ده ها جایزه معتبری است ‏که خانواده جواهر ساز معروف ایتالیایی- فرانسوی میه ریو در پاریس می سازند‎. در این خانواده، جواهرسازی قدمتی ۴۰۰ ساله دارد و آنها یکی از معروفترین جواهرسازان دنیا به حساب می آیند.

فرانس فوتبال پیش از این گزارش داده بود که مراسم اهدای جایزه توپ طلای سال ۲۰۱۹ در تاریخ ۲ دسامبر و در سالن تئاتر شالاته شهر پاریس برگزار خواهد شد. در همین رابطه ساعاتی پیش، این نشریه معتبر فرانسوی در فاصله کمتر از یک هفته مانده به مراسم توپ طلا از طرح زیبای این جایزه در سال ۲۰۱۹ رونمایی کرد:

توپ طلای 2019 امشب به برنده اش می رسد

توپ طلای ۲۰۱۹ امشب به برنده اش می رسد

توپ طلای ۲۰۱۹ به چه کسی خواهد رسید؟

سه شانس ویژه برای برنده شدن توپ طلا وجود دارد: فن دایک، لیونل مسی، و کریستیانو رونالدو. اما این جایزه به چه کسی خواهد رسید؟ با ما همراه باشید:

بررسی شانس فن دایک

ویرژیل فن دایک که سال فوق العاده ای را در ترکیب لیورپول و تیم ملی هلند سپری کرد، یکی از بخت های مسلم دریافت توپ طلای فرانس فوتبال به شمار می آید و وی ابراز امیدواری کرد این اتفاق برای وی رخ دهد. ویرژیل فن دایک همچنین در مورد دلایل انتقال خود به لیورپول در ژانویه سال ۲۰۱۸ سخن گفت.

ویرژیل فن دایک گفت: من این تصمیم را بر اساس موارد زیادی گرفته ام. احساس برای من همیشه مهمترین موضوع است و لیورپول در چند مورد از فاکتورهای تصمیم گیری برای من قدرتمندترین گزینه بود. من تقریبا دو سال است اینجا هستم و تا حالا همه چیز خیلی خوب بوده است. در فوتبال هرگز نمی دانید که در آینده چه اتفاقی می افتد، اما من بسیار خوشحالم که تصمیم گرفتم به لیورپول بیایم و امیدوارم شرایط همیشه خوب باشد.

اگر صادقانه صحبت کنم، باید بگویم انتظار نداشتم به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسیم و این اتفاق بسیار ویژه ای بود. قبل از فینال مادرید حس می کردم دیگر نمی خواهم برای تیم قهرمان گارد تشکیل داده و مدال نقره را بگیرم. احساس شکست بعد از فینال کیف بدترین چیزی است که شما می توانید داشته باشید و به همین دلیل به خودم گفتم به هر طریقی باید قهرمان شویم. تعداد زیادی بازیکن در حرفه خود قهرمان لیگ قهرمانان نمی شوند و ما به خاطر همین دستاورد در تاریخ لیورپول ماندگار شده ایم.

توپ طلای امسال؟ من نمی دانم مکانیزم اهدای جایزه چگونه است، اما شاید وقتش رسیده یک مدافع برنده جایزه بهترین بازیکن شود.

بررسی شانس کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو یکی از فوق ستاره های سالهای اخیر جهان است که هم در قامت بازیکن رئال مادرید، و هم در قامت بازیکن یوونتوس و تیم ملی پرتقال همیشه خوش درخشیده است.

کریستیانو رونالدو در ۱۰ سال اخیر همواره یکی از مدعیان کسب توپ طلا بوده است. اما مدتی قبل نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس فاتح این عنوان شده است.

بررسی شانس لیونل مسی

همزمان با نزدیک شدن به مراسم برترین‌های سال فوتبال جهان، یک تصویر از صفحه نمایش به بیرون درز کرد که ۱۰ بازیکن برتر توپ طلا امسال و تعداد امتیازاتی که از آرا جمع کرده اند را نشان می‌دهد و تأیید می‌کند که مسی در واقع با کسب ۴۴۶ امتیاز برنده توپ طلای سال ۲۰۱۹ شده است. در رده دوم ویرجیل فن دایک با ۳۸۲ امتیاز قرار دارد:

برنده توپ طلای 2019 لیونل مسی

برنده توپ طلای ۲۰۱۹ لیونل مسی

اگرچه قرار گرفتن محمد صلاح در رده سوم صحت آمار منتشر شده را کمی زیر سوال برده است.

در هر صورت امشب برنده توپ طلای ۲۰۱۹ مشخص خواهد شد…

توپ طلای 2019 مسی فن دایک رونالدو

توپ طلای ۲۰۱۹ مسی فن دایک رونالدو

برنده توپ طلا از جایزه‌اش باخبر شد: فن دایک و مسی و رونالدو

موندو دیپورتیوو مدعی شد برنده توپ طلای فرانس فوتبال از جایزه اش مطلع شده است. به نوشته ورزش سه دوشنبه آینده مراسم بهترین‌های فرانس فوتبال برگزار خواهد شد و توپ طلای فرانس فوتبال به بهترین بازیکن جهان اعطا می‌شود. اما نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد امروز به بهترین بازیکن جهان اطلاع داده شده و بازیکن انتخاب شده از امروز نسبت به دریافت این جایزه معتبر اطمینان دارد.

البته مراسم رسمی اعطای جایزه فرانس فوتبال روز دوشنبه بعدی در پاریس برگزار خواهد شد، اما بازیکن انتخاب شده از امروز مشخص شده است. این موضوع در سال‌های اخیر همیشه رسم بوده و بهترین بازیکن و برنده جایزه مدتی قبل از مراسم رسمی از جایزه خود اطلاع پیدا کرده و مصاحبه‌ای بلند با نشریه فرانس فوتبال انجام می‌دهد.

مدتی قبل نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس فاتح این عنوان شده است. تردیدی وجود ندارد که یکی از بین رونالدو، لیونل مسی و ویرجیل فان دایک این جایزه را از آن خود خواهد کرد. حدود دو ماه قبل جایزه مرد سال فیفا اهدا شد و لیونل مسی این جایزه را از آن خود کرد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *