اظهارنظر جنجالی پروانه سلحشوری درباره اغتشاشات اخیر!

متن کامل نظر جنجالی پروانه سلحشوری درباره اغتشاشات اخیر در کشور! + عکس

پروانه سلحشوری نماینده مجلس درباره حوادث اخیر توئیتی منتشر کرد که جنجالی شد. متن کامل نظر جنجالی پروانه سلحشوری درباره اغتشاشات اخیر در کشور را می خوانید.

پروانه سلحشوری

مجله اینترنتی پارسی گو: پروانه سلحشوری نمایده اصلاح طلب مجلس درباره حوادث اخیر توئیتی منتشر کرد که جنجالی شد. متن کامل نظر جنجالی پروانه سلحشوری درباره اغتشاشات اخیر در کشور را می خوانید. با ما همراه باشید:

پروانه سلحشوری نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی روز گذشته پستی را با مضمون برخورد نیروی امنیتی کشور با اغتشاشگران آشوب‌های اخیر در صفحه توئیتری خود منتشر کرد.

افزایش نرخ بنزین از ۲۴ آبان ماه امسال موجی از اعتراض‌ها و مطالبات مردمی را در کشور به وجود آورد. در این میان عده‌ای از اشرار و ضدانقلاب‌ها با سوءاستفاده از شرایط به وجود آمد سعی کردند تا مسیر مطالبات مسالمت‌آمیز مردم و اعتراضات آن‌ها به افزایش قیمت بنزین را به آشوب و نا امنی بکشانند.

این اظهارنظر جنجالی خانم نماینده با واکنش‌های تند کاربران شبکه اجتماعی توئیتر همراه شد و باعث شد کاربران انتقادات و اعتراضات خود را در ذیل پست او به اشتراک بگذارند:

واکنش کاربران به نظر جنجالی پروانه سلحشوری درباره فتنه 98

واکنش کاربران به نظر جنجالی پروانه سلحشوری درباره فتنه ۹۸

پاسخ کاربران به توئیت جنجالی پروانه سلحشوری درباره فتنه بنزینی

پاسخ کاربران به توئیت جنجالی پروانه سلحشوری درباره فتنه بنزینی

عکس: اظهار نظر جنجالی پروانه سلحشوری درباره اغتشاشات بنزینی

پروانه سلحشوری در توئیت خود درباره حوادث اخیر کشور نوشت: «مردم صدای اعتراضشان را رساندند اما با گلوله و بازداشت جواب کوچک و بزرگ را دادند. عده ای تخریب گر در کنار مردمی که فقط به وضع معیشت خویش معترض بودند قرار داده شدند. قلع و قمع مردم با جنگ جهانی و کربلای ۴ مقایسه شد. به نام دین دستور ذبح و شکنجه مردم در سیمای غیر ملی صادر شد.

توئیت و نظر جنجالی پروانه سلحشوری درباره اغتشاشات

توئیت و نظر جنجالی پروانه سلحشوری درباره اغتشاشات

درباره نظر جنجالی خانم سلحشوری سوالات زیادی مطرح است. اول اینکه تکلیف «مردمی» که در اغتشاشات اخیر آسیب دیدند و اموالشان آتش گرفت و غارت شد چیست؟ دوم اینکه نظر یک کارشناس چطور «دستور» تلقی می شود؟ و سوم اینکه شورای نگهبان انقلاب اسلامی دقیقا به چه کاری مشغول است که امثال پروانه سلحشوری وارد مجلس شورای «اسلامی» در «انقلاب اسلامی» می شوند؟

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *