پس از چند روز قطعی اینترنت: آذری جهرمی وزیر ارتباطات از مردم عذرخواهی کرد!

فیلم: عذرخواهی وزیر ارتباطات از مردم به خاطر قطعی اینترنت!

عذرخواهی وزیر ارتباطات از مردم مورد استقبال کاربران قرار گرفت و در حالیکه برای حفظ امنیت اینترنت جهانی چند روز قطع بود، آذری جهرمی از مردم عذرخواهی کرد.

عذرخواهی وزیر ارتباطات از مردم

مجله اینترنتی پارسی گو: عذرخواهی وزیر ارتباطات از مردم مورد استقبال کاربران قرار گرفت و در حالیکه به تصمیم شاک برای حفظ امنیت کشور اینترنت جهانی چند روز قطع بود، آذری جهرمی از مردم عذرخواهی کرد.

اصولا عذرخواهی در بین مسئولان سیاسی کشور کمتر دیده می شود و در حالیکه امری اخلاقی و کاملا پسندیده است، ظاهرا نوعی نقطه ضعف به حساب می آید! مسببان گرانی دلار، عاملان بی تدبیری در نحوه افزایش قیمت سوخت، و نیز مسببان ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور در سالهای ۷۸ و ۸۸ هیچگاه حاضر به عذرخواهی از مردم نشدند. اما حالا محمد جواد آذری جهرمی، وزیر جوان وزارت ارتباطات، با انتشار فیلمی رسما از مردم عذرخواهی کرد.

وزير ارتباطات اعلام کرد: از آحاد ملت عذرخواهي مي‌كنم/ هدیه یک گیگابایتی اپراتورها به مشترکین با شماره گیری *۹۸#

توضیحات وزير ارتباطات درباره شبکه ملی اطلاعات و قطع یک‌هفته‌ای شبکه جهانی را ببینید. در این فیلم توضیحات آذري جهرمي وزير ارتباطات درباره شبکه ملی اطلاعات و قطع یک‌هفته‌ای شبکه جهانی را ببینید. همچنین جهرمی از هدیه یک گیگابایتی اپراتورها به مشترکین با شماره گیری *۹۸# خبر داد:

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *