بررسی ابعاد مختلف اعتراضات بنزینی مردم و سوء استفاده اغتشاشگران! + فیلم و تصاویر

در اعتراضات بنزین چند نفر کشته شدند؟

در چند روز اخیر اراذل و اوباش با برنامه ریزی قبلی به تخریب اموال عمومی و کشتن مردم با سلاح گرم و سرد دست زدند. اما در اعتراضات بنزین چند نفر کشته شدند؟

در اعتراضات بنزین چند نفر کشته شدند و چه کسانی به مردم شلیک کردند

مجله اینترنتی پارسی گو: پس از افزایش قیمت بنزین، تجمعاتی در سرتاسر کشور صورت گرفت که اعتراض مردم را به بی تدبیری دولت نشان می داد. این اعتراضات مسالمت آمیز مردمی، با ورود اغتشاش‌گران و آشوبگران به هرج و مرج کشیده شد و اراذل و اوباش خیابانی، با برنامه ریزی قبلی به تخریب اموال عمومی و کشتن مردم با سلاح گرم و سرد دست زدند، و متاسفانه تعدادی از هموطنانمان جان باختند. اما در اعتراضات بنزین چند نفر کشته شدند و چه تعداد از هموطنانمان مصدوم شده و آسیب دیدند؟ برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید:

پرده اول: اعتراضات آرام و مسالمت آمیز مردمی

قبل از پرداختن به این سوال که در اعتراضات بنزین چند نفر کشته شده اند بگذارید ماهیت اعتراضات چند روز اخیر را بررسی کنیم. واقعیت این است که پس از افزایش قیمت بنزین، مردم شهرهای مختلف کشور به شکلی مسالمت آمیز اعتراض خود را نشان دادند. حرکات مردمی عوما با تجمع و نشستن در نقاط مختلف شهرها، و سر دادن شعارهای انتقادی همراه بود. به عنوان نمونه فیلم زیر را مشاهده بفرمایید که مربوط به همدان است:

همانطور که مشاهده می شود، در این تجمع، و صدها تجمع مشابه دیگر، این مردم هستند که آرام و کاملا مسالمت آمیز به گرانی بنزین اعتراض می کنند. در این تجمعات هیچ اثری از آشوب و درگیری با پلیس، یا تخریب اماکن عمومی مشاهده نمی شود. اصولا مردم اموال مردم را تخریب نمی کنند و این اراذل و اوباش هستند که با برنامه ریزی قبلی دست به تخریب اموال و اماکن عمومی می زنند.

پرده دوم: ورود اراذل و اوباش و ساماندهی آشوب ها

برای دانستن پاسخ این سوال که در اعتراضات بنزین چند نفر کشته شده اند باید ورود اراذل و اوباش، با انواع سلاح های گرم و سرد به اعتراضات را بررسی کرد. روشن است که اعتراضات تا زمانی که مردمی است، کاملا آرام و مسالمت آمیز برگزار می شود و از زمانی که اراذل و اوباش آموزش دیده وارد می شوند، به شکلی هدفمند و ساماندهی شده، به خشونت کشیده می شود. نمونه ای از اسنادی که به وضوح به دخالت بیگانگان در آشوب های اخیر اشاره می کند، فیلم زیر است. در این فیلم، کارشناس بی‌بی‌سی عنوان می کند اعتراضات در ایران از دو سال پیش سازمان‌دهی شده و فرمانده میدانی دارد! امیرحسین اعتمادی ضدانقلاب خارج‌نشین و عضو سازمان دانش‌آموختگان لیبرال ایران در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی فارسی گفت: اعتراضات اخیر ایران هم رهبر ملی دارد و هم فرمانده میدانی؛ دو ـ سه سال است برای این اعتراضات ساز‌مان‌دهی و شبکه‌سازی و حتی شعارنویسی شده است. وی به دخالت رضا پهلوی در آشوب های اخیر و ساماندهی وی برای تخریب اموال و اماکن عمومی نیز به صورت غیر مستقیم اشاره می کند. ببینید:

پرده سوم: آمارهای ضد و نقیض در سایت های ضد انقلاب

در این بخش به بررسی آمارهای ضد و نقیضی که در سایت های ضد انقلاب درباره تعداد کشته شدگان حوادث اخیر منتشر شده است می پردازیم. آمار منتشر شده در این سایت ها، از چند نفر آغاز می شود، اما به ناگاه در تحلیل های بعدی، بدون هیچگونه سند و مدرکی آمار و ارقام چند برابر می شود. در تصاویری که در این بخش از سایت های معاند تقدیم می شود، مشاهده می فرمایید که چگونه آمار چند نفری کشته شدگان حوادث اخیر به صورت ناگهانی به چندصد نفر افزایش می یابد. با ما همراه باشید:

صدای آمریکا ابتدا شمار کشته شدگان را ۲ نفر اعلام می کند:

صدای آمریکا کشته شدن دو معترض تأیید شد

صدای آمریکا کشته شدن دو معترض تأیید شد

سپس از ۲ به عدد ۶ می رسد، بدون اینکه توضیح یا سندی در این رابطه منتشر کند:

دستکم شش نفر تاکنون در اعتراضات به گرانی بنزین کشته شدند

دستکم شش نفر تاکنون در اعتراضات به گرانی بنزین کشته شدند

همین تعداد اندک کشته شدگان (به زعم شبکه های معاند) نیز با هدایت اغتشاشگرانی که از خارج از کشور مدیریت شده اند جان باخته اند. این را امیرحسین اعتمادی رسما اعلام کرده است که پیشتر فیلم آنرا مشاهده کردید:

امیرحسین اعتمادی رسما از هدایت اغتشاشگران سخن می گوید

امیرحسین اعتمادی رسما از هدایت اغتشاشگران سخن می گوید

صدا آمریکا نیز نفر به نفر و با احتیاط آمار کشته شدگان را اعلام می کند:

کشتارهایی که نفر به نفر است اما ناگهان به صدها نفر تغییر می کند

کشتارهایی که نفر به نفر است اما ناگهان به صدها نفر تغییر می کند

بی بی سی فارسی اما ناگهان از آمار دو و سه نفره که خودش منتشر کرده و آرشیو آن موجود است، بدون انتشار هیچگونه ویدئو، عکس یا سندی، مدعی می شود در اعتراضات بنزینی بیش از ۱۱۵ نفر کشته شده اند! این تغییر ناگهانی حقیقتا جای تعجب و سوال دارد:

بی بی سی فارسی از آمار دو و سه نفر تا آمار 115 نفر کشته در اعتراضات بنزینی

بی بی سی فارسی از آمار دو و سه نفر تا آمار ۱۱۵ نفر کشته در اعتراضات بنزینی

آمار عجیب بی بی سی فارسی در تناقض با آمار قبلی خودش درباره کشته شدگان اعتراضات بنزینی در ایران

آمار عجیب بی بی سی فارسی در تناقض با آمار قبلی خودش درباره کشته شدگان اعتراضات بنزینی در ایران

حمله به مردم با سلاح سرد و گرم توسط اراذل و اوباش هدایت شده

حمله به مردم با سلاح سرد و گرم توسط اراذل و اوباش هدایت شده

پرده چهارم: حمله اراذل و اشرار با سلاح گرم و سرد به مردم

واقعیت غیر قابل کتمانی که وجود دارد، و برای پاسخ به این سوال که در اعتراضات بنزین چند نفر کشته اند باید به آن پرداخت، حمله اراذل و اوباش و اشرار حرفه ای با سلاح گرم و سرد به مردم است. این حملات در حقیقت با هدف کشته سازی و ایجاد ناامنی صورت می گیرد و تصاویر و فیلم های متعددی از آن منتشر شده است. به تصاویر زیر دقت کنید:

حمله اشرار با سلاح گرم به سمت مردم به قصد کشته سازی

حمله اشرار با سلاح گرم به سمت مردم به قصد کشته سازی

حمله با سلاح گرم به مردم معترض در اندیمشک

حمله با سلاح گرم به مردم معترض در اندیمشک

تعدادی از مصدومانی که توسط اشرار به آنها تیراندازی شده است نیز به نحوه تیراندازی و حرکات حرفه ای اشرار در صحبت های خود اشاره کرده اند. (فیلم کامل در انتهای مطلب) به عنوان نمونه تصاویر زیر را مشاهده بفرمایید:

مجروحی که سه تیر توسط اوباش به شکمش شکلیک شده است

مجروحی که سه تیر توسط اوباش به شکمش شکلیک شده است

مجروح دیگری که از پشت توسط اغتشاشگران مورد اصابت گلوله قرار گرفته است

مجروح دیگری که از پشت توسط اغتشاشگران مورد اصابت گلوله قرار گرفته است

نوجوانی که از ناحیه دست مورد اصابت گلوله توسط اغتشاشگران و اوباش قرار گرفته است

نوجوانی که از ناحیه دست مورد اصابت گلوله توسط اغتشاشگران و اوباش قرار گرفته است

جوان دیگری که با سلاح گرم توسط اشرار مورد حمله قرار گرفته است

جوان دیگری که با سلاح گرم توسط اشرار مورد حمله قرار گرفته است

متاسفانه افراد زیادی توسط اشرار مورد حمله قرار گرفتند. این حملات با سلاح سرد و گرم صورت گرفته است. تعدادی از مردم بی گناه، با قمه، چاقو، چوب و چماق آسیب دیده اند، و تعدادی دیگر با اسلحه جنگی و شکاری مورد حمله قرار گرفته اند. حملاتی که به روشنی از خارج از کشور هدایت شده و با آموزش های متعدد همراه بوده است و به گفته یکی از ضد انقلاب های سرشناس، پس از سه سال برنامه ریزی و آموزش پیاده سازی و اجرا شده است.

پرده پنجم: تخریب اموال عمومی و حمله به مردم با سلاح سرد و گرم

طی روزهای اخیر، تعداد زیادی بانک، پمپ بنزین، مسجد، مدرسه، کتابخانه، و فروشگاه و مغازه توسط اراذل و اوباش به آتش کشیده شد. همه این حملات و تخریب ها نیز با برنامه ریزی قبلی و با وسایل و تجهیزات حرفه ای تخریب و آتش سوزی مورد حمله قرار گرفته است. روشن است که برای ایجاد ناامنی در کشور، به شکل دقیق برای این امور برنامه ریزی شده است. به تصاویر زیر دقت کنید:

اخلال در نظم و امنیت عمومی در سال 98

اخلال در نظم و امنیت عمومی در سال ۹۸

بستن راه مردم توسط آشوبگران و اخلالگران در سال 98

بستن راه مردم توسط آشوبگران و اخلالگران در سال ۹۸

آتش زدن اموال عمومی در سال 98

آتش زدن اموال عمومی در سال ۹۸

آتش زدن اموال عمومی و بستن راه مردم در فتنه 98

آتش زدن اموال عمومی و بستن راه مردم در فتنه ۹۸

آتش زدن بانک در فتنه 98

آتش زدن بانک در فتنه ۹۸

تصاویر اعتشاشات 98 در سرتاسر کشور و آتش زدن اموال عمومی

تصاویر اعتشاشات ۹۸ در سرتاسر کشور و آتش زدن اموال عمومی

آتش زدن ماشین و بستن راه مردم در فتنه 98

آتش زدن ماشین و بستن راه مردم در فتنه ۹۸

پرده ششم: با گذر زمان واقعیت اغتشاشات چند روز اخیر بیش از پیش روشن می شود

با گذشت چند روز از اغتشاشات اخیر می توان با دقت بیشتری به جزئیات آن پرداخت. حالا مواضع شبکه های معاند به صورت رسمی منتشر شده است. فیلم های متعددی از تخریب اموال عمومی و حمله به مردم وجود دارد و به طور کلی، ابعاد آشوب ها با دقت بیشتری قابل بررسی است. گفته شده که پاسخ به این سوال که در اعتراضات بنزین چند نفر کشته اند را باید از مراجع معتبر و رسمی جویا شد. آمار مراکز رسمی نیز تا آخرین لحظه انتشار در اختیار شما مخاطبین عزیز قرار گرفت. در همین رابطه فیلم زیر را هم مشاهده مشاهده بفرمایید تا ابعاد بیشتری از حادثه روش شود:

در حال تکمیل…

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

3 دیدگاه در “در اعتراضات بنزین چند نفر کشته شدند؟

  1. Saman

    آره..واقعا ناراحت کننده هستش ، لعنت بر پدرومادرو جدو آباد کثیف اونایی که این مردم بدبخت رو هدف گرفتن لعنت ،واقعا یه مشت زنازاده تخم اجنبی که معلوم نبود از کجا اومدن ،معلوم نبود اون همه اسلحه و گاز اشک آور رو از کجا تهیه کرده بودن ، از همه مهمتر اون همه لباس نیروهای شریف انتظامی رو چطور و از کجا آورده بودن ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *