در هرمزگان، کرمانشاه، اراک، مشهد، قم، تبریز، همدان، بوشهر و بخش هایی از تهران اینترنت متصل شد!

فوری: دسترسی به اینترنت به صورت تدریجی! + اسامی شهرها

به تصمیم شورای امنیت کشور دسترسی به اینترنت جهانی موقتا قعط شد، اما با گذشت چند روز دسترسی به اینترنت به صورت تدریجی در حال برقراری است.

دسترسی به اینترنت فضای مجازی ای دی اس ال قطعی اینترنت اتصال اینترنت

مجله اینترنتی پارسی گو: پس از افزایش قیمت بنزین و با آغاز تجمعات مسالمت آمیز مردمی، اغتشاشگران از اعتراضات مردمی سوء استفاده کرده و دست به آشوب در شهرهای مختلف کشور زدند. پس از آن به تصمیم شورای امنیت کشور دسترسی‌به اینترنت جهانی موقتا قعط شد، اما با گذشت چند روز دسترسی به اینترنت به صورت تدریجی در حال برقراری است و در حال حاضر نیز در بعضی شهرها اتصال کامل برقرار شده است.

دسترسی به اینترنت در حال برقراری است

اینترنت در برخی مناطق با اجازه شورای امینت کشور برقرار شده است. به نوشته فارس، براساس کسب اطلاع خبرنگار فارس، اینترنت به تدریج در کشور در حال اتصال است. براساس این اطلاعات، شورای امنیت کشور به ریاست وزیر کشور دسترسی دوباره به اینترنت را برای برخی مناطق صادر کرده است و با توجه به گزارش‌های دریافتی، تاکنون قطعی اینترنت خطوط ثابت (ADSL) در استان‌های هرمزگان، کرمانشاه، اراک، مشهد، قم، تبریز، همدان، بوشهر و بخش‌هایی از تهران برطرف شده است.

با اعلام خبر بنزین ۳۰۰۰ تومانی، برخی از افراد سودجو از نارضایتی و ابهام مردم در این خبر سوء استفاده کرده و اقدام به اغتشاش در شهرهای مختلف کردند. به دنبال ساماندهی شدن این اغتشاشات در فضای مجازی، این شورا دستور محدودیت اینترنت را ابلاغ کرده بود.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

3 دیدگاه در “فوری: دسترسی به اینترنت به صورت تدریجی! + اسامی شهرها

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. ظاهرا اینترنت adsl بخش هایی از شهرهای ذکر شده متصل شده است. خبر به نقل از خبرگزاری فارس است. امیدواریم به زودی اینترنت در سرتاسر کشور متصل شده و به حال سابق بازگردد… موفق باشید

  1. علی

    سلام
    الان ساعت ۱۴دقیقه بامداد دوم آذرماه میباشدوهیچگونه اتصالی به اینترنت جهانی نداریم مادرکرمانشاه هستیم که اسم شهرمون درلیست وصل شده هااومده اما وصل نشده اینترنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *