جنجال ستاد استقبال مردم از کاروان تدبیر و امید در یزد + عکس

بنر جنجالی ستاد استقبال مردم از رئیس جمهور در یزد + جزئیات

حضور رئیس جمهور در یزد حواشی فراوانی داشت. یکی از این حواشی جنجالی بنری بود که قبل از سفر روحانی توسط ستاد استقبال مردم از رئیس جمهور در یزد چاپ و منتشر شد.

رئیس جمهور در یزد دکتر حسن روحانی در میدان امیرچخماق یزد

مجله اینترنتی پارسی گو: حضور رئیس جمهور در یزد حواشی فراوانی به دنبال داشت. یکی از این حواشی جنجالی بنری بود که قبل از سفر دکتر حسن روحانی توسط ستاد استقبال مردم از رئیس جمهور در یزد چاپ و منتشر شد.

تصویر بنر جنجالی ستاد استقبال از رئیس جمهور در یزد

روحانی در پایتخت اصلاحات از گازانبرهای مقابل کلید می گوید

روحانی در پایتخت اصلاحات از گازانبرهای مقابل کلید می گوید

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه یزد: دادستان یزد به موضوع ستاد استقبال از کاروان تدبیروامید ورود کند

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد با انتشار توئیتی از دادستان خواست تا به موضوع ستاد استقبال از کاروان تدبیر و امید ورود کند. به نوشته خبرگزاری دانشجو، در چند روز گذشته یعنی دقیقا همزمان با اعلام سفر روحانی به یزد بود که جریان سیاسی خاصی با طراحی پوستر عجیب به نام ستاد استقبال از روحانی، خواهان نامیدن یزد به نام پایتخت اصلاحات و افشاگری و اعلام گازانبری‌های مقابل کلید (دولت) شد!

پس از این اقدام معاون سیاسی امنیتی در نشست با فعالین شبکه مجازی مدعی شد: پوستر منتسب به ستاد مردمی استقبال از رییس جمهور ارتباطی به استانداری ندارد و اگر بخواهیم کاری انجام دهیم با پذیرش مسئولیت آن با شناسنامه انجام می‌دهیم. در واقع همه استان با وحدت و یکپارچگی به استقبال رییس جمهور خواهد رفت و قطعا برای پیشرفت استان نیاز به وحدت داریم تا تفرقه افکنی. گروهی به نام ستاد استقبال مردمی را نمی‌شناسیم و وجود خارجی ندارد.

در این حالت که کسی پاسخگوی این مسائل نبوده و مسئولیت ستاد موسوم به استقبال مردم از کاروان تدبیر را نیز فرد یا جریانی به عهده نمی‌گیرد، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در توئیتی نوشت: آقای دادستان تکلیف این مجموعه بی‌صاحب و تفرقه افکن را روشن کنید، دوران بزن دررو تمام شد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد درباره بنر جنجالی ستاد استقبال از روحانی

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد درباره بنر جنجالی ستاد استقبال از روحانی

گفتنی است حضور رئیس جمهور در یزد با حواشی متعددی همراه بود. از جمله شعارهایی که جمعی از مردم در میدان امیرچخماق و در حین سخنرانی رئیس جمهور سر دادند و مطالبات خود را مطرح کردند. تا جایی که دکتر روحانی مجبور شد سخنان خود را قطع کند و به نحوی این جمع را ساکت کند.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *