آغاز سال 1397 بر همگان مبارک باد!

سال نو مبارک!

حلول سال نو و بهار پرطراوت را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت و شادی را از خداوند برای شما عزیزان آرزو می‌کنیم.

سال نو مبارک

پارسی گو: حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می‌باشد را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان مسئلت می‌کنیم.

سال ۹۷ سال چه حیوانی است؟

برخی از افراد با توجه به سال حیوان ، اعتقادها و پیش بینی های را دارند. مثلا اگر سال خروس باشد آنها برای آن سال با توجه به خروس طالع بینی های را انجام میدهند. در ایران باستان از گذشته تا کنون اینگونه بوده است که هر سال را با نام یک حیوان نامگذاری می کنند. اما سال ۹۷ سال کدام حیوان است؟ شاید برای شما هم جالب باشد که حیوان سال۹۷، سگ است. سگ به عنوان یکی از حیواناتی است که بیشتر با وفاداری شناخته شده است. این حیوان یکی از اولین حیواناتی است که به دست انسان ها اهلی شد و از جانورانی است که در زندگی ما انسان ها فوایدی داشته است.

سال ۱۳۹۷ سال سگ است و این تقسیم بندی بر اساس طالع بینی چینی صورت می گیرد.

در جدول زیر می توانید نماد مربوط به سال های گوناگون را مشاهده فرمایید:

سال ها و حیوانات

سال ها و حیوانات

روزهای تعطیل سال ۹۷

سال ۱۳۹۷ دارای ۵۲ روز جمعه است و در طول سال، ۲۵ روز دیگر هفته تعطیل رسمی است. برخی از مناسبت‌های تعطیل رسمی با روز جمعه مقارن شده‌اند و برخی دیگر در آخر هفته یا اول هفته واقع شده‌اند. ماه‌های فروردین با ۷ روز، خرداد با ۴ روز و آبان و شهریور با ۳ روز تعطیل (غیر از جمعه)، دارای بیشترین روزهای تعطیل هستند. ماه‌های مهر و دی هم جز روزهای جمعه، تعطیلی دیگری ندارند.

سال نو مبارک!

نوروز نخستین روز سال خورشیدی ایرانی برابر با یکم فروردین ماه، جشن آغاز سال نوی ایرانی و یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از دوران ایران باستان است. خاستگاه نوروز در ایران باستان است و هنوز هم مردم مناطق گوناگون فلات ایران، نوروز را جشن می‌گیرند. زمان برگزاری نوروز، در آغاز فصل بهار است که امروزه به آن برابری بهاری یا اکیونوس می‌گویند.نوروز در ایران و افغانستان آغاز سال نو محسوب می‌شود و در برخی دیگر از کشورها یعنی تاجیکستان، روسیه، قرقیزستان، قزاقستان، سوریه، عراق، گرجستان، جمهوری آذربایجان، آلبانی، چین، ترکیه، ترکمنستان، هند، پاکستان و ازبکستان تعطیل رسمی است و مردمان آن جشن را برپا می‌کنند.

سال نو مبارک

سال نو مبارک

حلول سال نو و بهار پرطراوت را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت و شادی را از خداوند برای شما عزیزان آرزو می‌کنیم.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منابع:
raafegroup.com
bargcalendar.com
yjc.ir
delgarm.com

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *